וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו בפוסט תמיכה בדניאלה רוגאני: "העולם עובר רגעים קשים"

כוכב יובנטוס הביע תמיכה בחברו לקבוצה שנדבק בקורונה וקרא לכל אוהדיו ברחבי העולם להישמע להוראות הבטיחות: "חיי אדם הכי חשובים"

AP

כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לראשונה להתפשטות נגיף הקורונה ולהידבקות של חברו לקבוצה דניאלה רוגאני בנגיף. בפוסט שפרסם הערב (שישי) כוכב יובנטוס ברשתות החברתיות, הוא ביקש לשלוח איחולי החלמה לרוגאני ולכל שאר האנשים ברחבי העולם שמתמודדים עם הנגיף.

"העולם עובר תקופה קשה מאוד שדורשת מאיתנו את מירב תשומת הלב והאכפתיות", כתב. "אני מדבר אליכם היום לא בתור כדורגלן, אלא בתור בן, אב, בן אנוש שמודאג מההתפתחויות האחרונות שמשפיעות על העולם כולו. חשוב שכולנו נישמע להוראות משרד הבריאות העולמי ולממשלות המקומיות לגבי האופן שבו אנחנו מתמודדים עם המצב הנוכחי.

"הגנה על חיי אדם יותר חשובה מכל דבר אחר. מחשבותיי ותפילותיי עם האנשים שאיבדו קרובים ובני משפחה כתוצאה מהנגיף, שולח תמיכה במי שמתמודד איתו, כמו חברי לקבוצה דניאלה רוגאני".

שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, דניאלה רוגאני. AP
מאחל החלמה מהירה. רונאלדו עם דניאלה רוגאני/AP

רונאלדו נמצא בימים אלה בעיר הולדתו מדיירה, שם הוא נמצא לצד אימו שלאחרונה לקתה בשבץ מוחי. הוא אמור היה לחזור לטורינו, אולם נמנע מלעשות זאת בעקבות ההתפשטות המהירה של הקורונה ברחבי איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully