וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות באנגליה הבהיר לקבוצות: "עונת הפרמיירליג לא תושלם"

בפגישת חירום בין בכירי הכדורגל האנגלי לבין ראשי הקבוצות, הבהיר גרג קלארק: "מעריכים שהליגות יושבתו לכל הפחות עד חודש ספטמבר". בעקבות ההצהרות: ליברפול מתכוננת לאליפות גנוזה

AP

באנגליה מעריכים: עונת הפרמיירליג לא תושלם, ובכך לא תוכרז ליברפול כאלופה אחרי 29 שנות בצורת. הערב (שישי) נפגשו בכירי הכדורגל האנגלי עם ראשי הקבוצות, ויו"ר ההתאחדות גרג קלארק הבהיר שכל האינדיקציות מצביעות על כך שהתפשטות נגיף הקורונה תוביל לביטול מוחלט של העונה - ללא הכרזה על אלופה, עולות ויורדות.

על פי "טיימס" הבריטי, קלארק טען שהליגות הבכירות באנגליה יוכלו לחזור לפעילות רק בחודש ספטמבר - וגם זו הערכה אופטימית.

נכון לעכשיו הושבתו שתי הליגות הבכירות וליגת הנשים עד ה-3 באפריל, אולם המשך העונה לא נראה באופק. משרד הבריאות הבריטי מעריך שהתפשטות הנגיף תגיע לשיאה בממלכה רק באמצע חודש יוני, מה שמגביר את החששות על עתידה של העונה הקרובה.

שחקן ליברפול, אנדרו רוברטסון. GettyImages
ליברפול חיכתה 29 שנה - ותמשיך לחכות? אנדרו רוברטסון/GettyImages

כאמור, המפסידה הגדולה מהמצב הנוכחי היא ליברפול, שמובילה את הטבלה ב-25 נקודות וקיוותה שתוכל לכל הפחות להשלים את מעט המחזורים שנדרשים כדי להכריז עליה רשמית כאלופה אחרי 29 שנים. גם בתחתית ישנה חוסר ודאות: נוריץ', אסטון וילה ובורנמות' מאיישות נכון לעכשיו את שלושת המקומות האחרונים בטבלה, אבל המאבקים מתחת לקו האדום צמודים הרבה יותר מאשר בצמרת.

בצ'מפיונשיפ ווסט ברומיץ' ולידס נמצאות בעמדת עלייה אוטומטית לפרמיירליג, אולם כעת לא ברור אם אכן יעלו.

כמובן שלביטול העונה יהיו גם השלכות כלכליות יוצאות דופן. על פי "דיילי מייל", ההפסדים של הליגה מזכויות שידור בלבד עלולים להסתכם בלמעלה מ-750 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully