וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גובר תרם חצי מיליון דולר, ב-NBA משבחים: הציל מאות אלפי אנשים

על אף התנהגות "חסרת אחריות", בארה"ב שיבחו את סנטר יוטה שתרם סכום עתק לעובדי האולמות ולקרן בצרפת: "קריאת השכמה לעולם"

צילום: רויטרס

סנטר יוטה ג'אז רודי גובר, שבשבוע שעבר הפך לשחקן ה-NBA הראשון שנדבק בנגיף הקורונה ועורר סערה כשנגע בהפגנתיות בכל המיקרופונים במסיבת העיתונאים (לפני שידע כי נדבק), תרם אתמול (שבת) חצי מיליון דולר. הסכום הזה יועבר לקרן המיועדת לתמיכה בעובדי האולם ביוטה ולרווחתם, וגם לאלה באוקלהומה סיטי (מולה היו אמורים הג'אז לשחק, במשחק שבוטל וגרם להשעיית הליגה). בנוסף, חלק מהסכום יילך על מנת לעזור לטפל בחולי קורונה בצרפת.

חברו לקבוצה דונובן מיטשל, שנדבק מגובר (על פי דיווחים בגלל התנהגות "חסרת אחריות שלו בחדר ההלבשה"), העלה אתמול סרטון ובו אמר: "מה שלום כולם? רק רציתי להגיד לכולכם תודה על התמיכה, אני מעריך את זה מאוד. אני מרגיש טוב, עושה את מה שנדרש, נשאר בבידוד, ומחכה כבר לחזור למגרשים, נתראה בקרוב".

ואילו מאחורי הקלעים, מדווחים בארצות הברית על כך שמיטשל היה "מתוסכל" מההתנהגות של גובר במהלך הימים שקדמו לבדיקה. ברחבי הליגה הסנטר הצרפתי דווקא זוכה לתמיכה והערכה. "אני לא חושב שצריך להאשים ולתקוף אותו", חרץ דני גרין מהלייקרס. "זה יכול היה לקרות לכל אחד. מישהו ב-NBA היה נדבק ונותן לנו קריאת השכמה. אני חושב שזה היה הכרחי, לא רק לנו, ולא רק לעולם הכדורסל, אלא לכל העולם, כדי לקחת את זה ברצינות".

הגדיל לעשות העיתונאי של ESPN בריאן ווינדהורסט, שצייץ הלילה: "אם רודי גובר לא היה מאובחן וה-NBA לא היה מושבת, ובעקבותיו גם רק ענפי הספורט האחרים, בסוף השבוע האחרון היינו רואים המון אולמות מלאים במאות אלפי אנשים בסכנה. אני לא אומר שהוא גיבור, אבל מה שקרה לו עזר לשטח את העקומה".

עוד בוואלה!

מסתבר שאת המנגינה הזו אפשר להפסיק: העתיד המעורפל של ה-NBA בימי קורונה

לכתבה המלאה

חברתו של ווינדהורסט ל-ESPN רייצ'ל ניקולס הוסיפה: "כולנו עשינו דברים טפשיים שהיינו רוצים למחוק. כל מה שאפשר לעשות הוא לנסות להשתפר ולעשות משהו טוב כדי לאזן את המצב. אני התרשמתי לטובה מרודי גובר".

ב"דנבר פוסט" נכתב טור ברוח דומה, שנפתח במילים "תודה לך, רודי גובר. לפני הבדיקה החיובית ביום רביעי, כמה אנשים לקחו את הקורונה ברצינות? צריך היה בדיקה חיובית ותגובה מיידית מצד הקומישנר אדם סילבר כדי להפסיק את ה-NBA. לא זמן רב אחר כך, ה-NHL, ה-MLB, ה-MLS וה-NCAA עשו את אותו הדבר... עבור חובבי ה-NBA, וכעת גם עבור האוהדים של יתר ענפי הספורט, כבר אי אפשר להיות בורים. רודי גובר דאג שכולנו נבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully