וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני גרמיו עלו למגרש עם מסכות, מספר חולי הקורונה בסרייה A פחת, הדיווח על רונאלדו "פייק ניוז"

הברזילאים מחו על קיום המשחקים, עומאר קולי מסמפדוריה נבדק שוב והודיע כי לא חלה. ריינה נגד האנגלים: "זה טירוף, הם עוצמים עיניים". וגם: הדיווח על המחווה המרגשת של רונאלדו התברר כלא נכון

צילום: רויטרס

התפשטות נגיף הקורונה ממשיכה לטלטל את הספורט העולמי. אחרי שכמעט כל הליגות ברחבי העולם בוטלו והושעו מחשש להידבקות, ממשיכים להגיע דיווחים על המתרחש בקרב הקבוצות והשחקנים. במהלך היום נעקוב אחרי ההתפתחויות בספורט העולמי.

כדורגל

* מספר חולי הקורונה בסרייה A ירד ל-10, לאחר שעומאר קולי, שחקנה של סמפדוריה, הודיע כי הבדיקה שערך ביום שישי לא הייתה חד משמעית, ולאחר בדיקות נוספות התברר כי לא חלה. "משפחתי ואני נקיים ובריאים מהנגיף הזה", אמר הבלם הגמבי ששישה מחבריו לקבוצה אובחנו כחולים. "אני רוצה להודות לסמפדוריה על העזרה והתמיכה, ולשלוח תפילות לאנשים שנדבקו בווירוס".

* שחקני גרמיו עלו היום עם מסכות הגנה על הפנים למשחק הליגה המחוזית מול סאו לואיז, כמחאה על קיום המשחק בזמן משבר הקורונה. "המחאה הזו מצד השחקנים מהווה את תמיכתנו בהפסקת הליגה", אמר יו"ר הקבוצה פאולו לוז. "החיים חייבים לקבל עדיפות בזמנים כאלה". אוהדים לא הורשו להיכנס לאצטדיון ולצפות במשחק בו ניצחה גרמיו 2:3. גם ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן האלופה פלמנגו, הצטרף למחאה ואמר: "צריכים להגן על השחקנים, הם לא על-אנושיים".

* גם הליגה במקסיקו, אחת הליגות הגדולות בעולם שעוד נותרו פעילות בימים האחרונים, תושבת אחרי שני משחקי הלילה שיחתמו את המחזור ה-10.

* בעקבות חמשת מקרי ההידבקות של ולנסיה, גם שחקני אטאלנטה, הקבוצה שניצחה אותה בשבוע שעבר בליגת האלופות, נכנסו לבידוד וחלקם גם נבדק.

* הבוקר פורסם בכל רחבי העולם דיווח על מחווה מרגשת של כריסטיאנו רונאלדו. על פי הפרסומים, רשת בתי המלון של הכוכב הפורטוגלי תוסב לבתי חולים, בהם יוכלו אזרחי פורטוגל להיבדק בחינם. כוכב יובנטוס הוא זה שלכאורה אמור היה לשלם את שכר הרופאים ועובדי בתי החולים.

"מארקה" היה זה שפרסם שרונאלדו מוכן להפוך את אחד משני המלונות שלו לבית חולים על מנת להילחם במגיפה, אבל מהמלון עצמו נמסר שהם לא יודעים כלום על הכוונות האלו. "מדובר במלון", נמסר מדוברות המלון, "אנחנו לא הולכים להפוך לבית חולים. קיבלנו המון פניות מהתקשורת, אבל זה עוד יום רגיל במלון, ונישאר מלון". ב"מארקה", אגב, מחקו את הידיעה ואת הציוץ בנושא בטוויטר.

עוד בוואלה!

מיקל ארטטה נדבק בקורונה, כל שחקני ארסנל נכנסו לבידוד

לכתבה המלאה
שחקני גרמיו עם מסכות במחאה על קיום המשחקים בזמן משבר הקורונה. רויטרס
מחאת שחקני גרמיו/רויטרס
שחקני גרמיו עם מסכות במחאה על קיום המשחקים בזמן משבר הקורונה. רויטרס
שחקני גרמיו עם מסכות במחאה על קיום המשחקים בזמן משבר הקורונה/רויטרס

* אסטון וילה אמורה לחזור להתאמן מחר ופפה ריינה זועם. "החיים והבריאות של כולם חשובים יותר מכל ספורט", אמר השוער הוותיק ל"מארקה" וגילה כי אלמלא מקרה ההידבקות של מיקל ארטטה, הפרמיירליג הייתה משוחקת כרגיל בסוף השבוע האחרון. "זה היה טירוף אם היינו ממשיכים לשחק. חייבים לקחת את זה ברצינות. המדינות שסבלו מהנגיף הכי הרבה כבר נקטו בצעדים דרסטיים ובאנגליה חייבים ללכת בעקבותיהן. אנגליה לא יכולה לעצום את העיניים או להסתכל לצד השני".

* ולנסיה אישרה כי שני שחקנים נוספים מלבד אסקיאל גאראי, ועוד שני עובדי מועדון אובחנו אף הם כחולים בקורונה. שני השחקנים הם אליקים מנגלה וחוסה גאיה. כל אנשי ועובדי המועדון הונחו להיכנס לבידוד.

* חולה ראשון מהליגה הספרדית: בלמה הוותיק של ולנסיה אסקיאל גאראי. "כנראה ש-2020 לא התחילה טוב עבורי", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. "אובחנתי כחולה בקורונה. אני מרגיש בסדר כרגע וכל מה שאני יכול לעשות זה להקשיב לרשויות, אז איכנס לבידוד". הארגנטינאי בן ה-33 החמיץ בשל פציעה את משחק ליגת האלופות מול אטאלנטה בברגמו, הנחשבת לבירת הקורונה של איטליה, ובכל זאת נדבק.

דריס מרטנס שומר על כושר

* רויטרס מדווחים: לחץ גדול על אופ"א לשנות סדרי עדיפויות. ביום שלישי תיערך שיחה מקוונת עם נציגי הקבוצות והליגות, והדרישה מאופ"א תהיה להתמקד בטיפול בליגות המקומיות - ולשים אותן בעדיפות ראשונה, לפני היורו והמפעלים האירופיים (ליגת האלופות והליגה האירופית). התקווה היא לדחות את היורו לשנה הבאה (טורניר שאמור להתקיים הקיץ ב-12 ערים בין 12 ליוני ל-12 ביולי), ולאפשר לליגות המקומיות להסתיים השנה ולהשלים אותן במלואן. הטענה היא שקבוצות רבות יספגו נזק כלכלי אם יידרשו לשלם משכורות מלאות על פחות משחקים, כשהן יפסידו סכומי עתק.

* שחקני הסריה A תורמים כסף למאבק בקורונה. לאחר שלאונרדו בונוצ'י תרם 120 אלף יורו, הצטרף אליו לורנצו אינסינייה ותרם 100 אלף דולר לבית החולים בנאפולי. אינטר תרמה 500 אלף יורו ואטאלנטה גייסה 100 אלף יורו מהשחקנים והאוהדים.

* אשתו של מיקל ארטטה העלתה פוסט באינסטגרם כדי לעדכן את כל אוהדי ארסנל, מכריו וחבריו לגבי מצבו. לורנה אמרה שמאמן התותחנים, שנדבק בנגיף הקורונה "מרגיש טוב" כפי שהוא עצמו אמר בהודעה הרשמית של הקבוצה בסוף השבוע. "הרגשתי מחויבות לחלוק איתכם את מה שאנחנו עוברים תחת כל הנסיבות הנוכחיות", אמרה ארטטה, "אני רוצה להודות לכולם ששלחו מחשבות חיוביות, הודעות, אימיילים והתקשרו, זה באמת מחמם את הלב. אני מבינה שאתם רוצים לדעת מה קורה. בעלי מרגיש טוב, הוא בסדר. זה נכון שהיו לו סימפטומים של הנגיף, אבל הסימפטומים לא היו מונעים ממנו ללכת לעבוד במצב נורמלי. הוא פשוט היה לוקח איבופרופן או פרקטמול ומגיע לעבוד, זה ממש לא משהו רציני מדי. היה לו חום, קצת כאב ראש וזהו. זו החוויה שלו. ילדיי ואני בסדר גמור. מסתבר שהנגיף לא קטלני, הוא יכול להיות כזה עבור מספר מסוים של אנשים, אבל הרוב יעברו אותו עם סימפטומים עדינים יחסית. אולי יש אנשים שסובלים מסימפטומים רבים יותר מאשר אחרים, אבל זה לא משהו נורא".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין נהנה בבידוד

כדורסל

* אחרי רודי גובר ודונובן מיטשל מיוטה, חולה קורונה נוסף ב-NBA: הפעם מדובר בכריסטיאן ווד, שחווה את עונתו הטובה בקריירה. שחקן הפנים בן ה-24 שמר על גובר בהפסד הפיסטונס 111:105 לג'אז בשבת שעברה, משחק בו קלע 30 נקודות.

* מאמן קבוצת הנשים של מכללת קליבלנד סטייט כריס קיאלסמייר נדבק בקורונה. במכללה הודיעו על הפסקת פעילות, לפחות עד ה-10 באפריל.

* נושמים לרווחה: טורונטו ראפטורס הודיעה שכל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות נבדקו בחשש להידבקות בנגיף הקורונה, וכולם קיבלו תשובה שלילית. הראפטורס היו הקבוצה האחרונה ששיחקה מול יוטה של רודי גובר לפני שנמצא חולה.

שחקן דטרויט פיסטונס כריסטיאן ווד מול שחקן יוטה ג'אז רודי גובר. AP
גובר שומר על ווד/AP

ענפים נוספים

* על אף התפשטות הנגיף, בעלי ה-UFC דיינה ווייט מבהיר: הקרבות ימשיכו להיערך כסדרם. הבעיה כעת היא למצוא אולמות שיוכלו לארח אותם, ועל כן עדיין לא ברור האם הקרב שאמור היה להיערך בלונדון אכן יתקיים.

* ב-NFL התעקשו כי העונה תצא לדרך כסדרה, בשבוע הבא, אז ייפתח שוק השחקנים החופשיים וניתן יהיה לערוך בדיקות רפואיות לשחקנים, אולם קבוצות רבות מפקפקות בהיתכנות של התחזית הזאת. המשחקים עצמם יתחילו רק ב-10 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully