וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: חמישה נדבקי קורונה חדשים בכדורגל האיטלקי, ארטטה מנסה להרגיע

ארבעה שחקני סמפדוריה ושחקן פיורנטינה נמצאו חיוביים, מאמן ארסנל החולה: "מרגיש יותר טוב". הבונדסליגה הודיעה על השבתה מיידית

צילום: רויטרס

התפשטות נגיף הקורונה ממשיכה להשפיע על הספורט העולמי. משחקי ליגת האלופות בסכנת ביטול, באיטליה ובקרוב אולי גם בספרד תהיה השבתה של הספורט וכעת גם ה-NBA מושבת בעקבות כך שרודי גובר חלה בקורונה. במהלך היום נעקוב אחרי ההתפתחויות בשלל ענפים בספורט העולמי.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. GettyImages
הליגה בצרפת מושבתת עד הודעה חדשה. ניימאר/GettyImages

כדורגל

20:33: הקורונה מתחילה להתפשט גם בכדורגל האיטלקי: אחרי שדניאלה רוגאני מיובנטוס ומנולו גביאדיני נמצאו חיוביים, חמישה כדורגלנים נוספים מהליגה הבכירה אובחנו כחולים. מדובר בעומאר קולי, אלבין קאדאל, אנטונינו לה גומינה ומורטן טורסבי מסמפדוריה - שכולן נדבקו מחברם לקבוצה גביאדיני - ובחלוץ פיורנטינה דושאן ולאחוביץ'.

20:25: מאמן ארסנל מיקל ארטטה, שאובחן כחולה קורונה, בהצהרה ראשונה מאז שהנגיף התגלה. "אני מתמודד עם מצב חסר תקדים עכשיו, אבל זה נכון לגבי כולנו. אני מרגיש טוב יותר ואחזור חזק מתמיד", הבטיח.

17:31: אחרי לחץ כבד, גם הבונדסליגה, הליגה הבכירה האחרונה שהתכוונה לקיים משחקים בסופ"ש, הודיעה על ביטול המחזור הקרוב. המשחקים בליגה נדחו מיידית לכל הפחות עד ה-2 באפריל.

16:42: ההתאחדות הסקוטית הודיעה גם היא על השבתת משחקי הליגה המקומית עד הודעה חדשה. "זה לא ריאליסטי ולא אפשרי לקיים משחקים בתנאים הנוכחיים", אמר יו"ר מנהלת הפרמיירליג הסקוטית.

12:20: אופ"א הודיעה כי משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית יושבתו עד הודעה חדשה. מדובר במשחקי שמינית הגמר שתוכננו לשבוע הבא (17 ו-18 במרץ) כמו גם משחקי הגומלין בליגה האירופית.

11:50: גם בגרמניה הודיעו: שתי הליגות הבכירות מושבתות החל מיום שלישי הבא ועד ה-2 באפריל. המחזור הקרוב שתוכנן לסוף השבוע ייערך כרגיל.

11:47: בצרפת הודיעו רשמית כי משחקי שתי הליגות הבכירות יושבתו עד להודעה חדשה. ההחלטה התקבלה לאחר ישיבת חירום שכונסה היום ערב החרפת משבר הקורונה במדינה.

11:30: עוד שחקן פרמיירליג נדבק בקורונה. אברטון הודיעה באתר הרשמי שלה שהקבוצה נכנסה לבידוד בעקבות כך ששחקן שלה פיתח סימפטומים של המחלה. הקבוצה לא חשפה את שם השחקן, אך הדרבי מול ליברפול ביום שני נדחה באופן אוטומטי.

10:24: שעות ספורות לאחר שקבוצתו הודיעה כי נדבק בקורונה, שחרר קאלום האדסון-אודוי סרטון ברשתות החברתיות בו טוען כי החלים כבר מהמחלה וכי הוא יישאר בבידוד למשך שבוע.

08:15: אחרי השמועות על כך שפאולו דיבאלה גם חלה בקורונה, יובנטוס הוציאה הודעה והבהירה שבעקבות כך שדניאלה רוגאני נדבק בחיידק, 121 מעובדי המועדון, כולל שחקנים, צוות מקצועי וחברי הנהלה, נכנסו לבידוד ביתי. בהודעה לא נמסר כל מידע על דיבאלה.

06:45: היום ב-11:00 תיערך ישיבת חירום בהתאחדות הצרפתית, שצפויה להשבית גם את הליגה הצרפתית לפרק זמן לא ידוע.

06:30: אחרי שנודע שמיקל ארטטה מאמן ארסנל נדבק בקורונה, בלילה צ'לסי הודיעה שגם שחקנה קאלום האדסון-אודוי נדבק בנגיף וכתוצאה מכך כל אנשי המועדון שבאו עמו במגע בתקופה האחרונה נכנסו לבידוד עצמי. בנוסף, מתחם האימונים של הקבוצה נסגר לחלוטין. צ'לסי היתה אמורה לשחק מחר נגד אסטון וילה בפרמיירליג וביום רביעי הבא להתארח אצל באיירן מינכן בגומלין שמינית גמר האלופות.

שחקן צ'לסי קאלום האדסון-אודוי. רויטרס
גם הוא נדבק, ולטענתו החלים. האדסון-אודוי/רויטרס

ססק פברגאס בביקורת נגד הליגה הצרפתית

צ'ארלס בארקלי. GettyImages
נכנס לבידוד. צ'ארלס בארקלי/GettyImages

כדורסל

17:15: ז'לגיריס קובנה הכריזה על הפסקת האימונים ותאפשר לשחקניה הזרים לעזוב את ליטא עד מועד חזרת היורוליג, אם יהיה כזה. מכבי תל אביב הבאה בתור?

17:01: מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו פרסם מכתב הבהרה לקהל הרחב, בו הצהיר שהליגה מתכוונת לעשות הכל כדי לסיים את העונה כסדרה - אם כי היא תידחה לכל הפחות עד ה-11 באפריל.

16:55: שחקנה של פנרבחצ'ה בובי דיקסון (עלי מוחמד) מוחה על התכנון להמשיך את הליגה כסדרה: "עשו את הדבר הנכון! הבריאות היא הדבר החשוב ביותר.

12:58: בליטא הודיעו רשמית על סיומה של עונת 2019/20. המוליכה ז'לגיריס קובנה הוכרזה כאלופה בפעם ה-27 בתולדותיה.

06:50: אדם סילבר קומישינר ה-NBA שלח מכתב פתוח לאוהדים והבהיר שבעקבות ההדבקות האחרונות בקורונה, הליגה תושבת ל-30 יום לפחות.

06:30: אחרי ששני שחקני יוטה ג'אז רודי גובר ודונובן מיטשל חלו בקורונה, יש חשש שגם צ'ארלס בארקלי כוכב העבר ופרשן ESPN נדבק בנגיף. בארקלי שסובל מחום ולא חש בטוב נכנס לבידוד עצמי והוא מחכה לתוצאות הבדיקות שלו.

ענפים נוספים

18:15: מרתון בוסטון ה-124, שתוכנן להתקיים ב-20 באפריל, נדחה. על פי ההודעה הרשמית של המארגנים, נעשים מאמצים לקיים אותו ב-14 בספטמבר השנה.

16:48: משחק הראגבי בין נבחרות ווילס וסקוטלנד שתוכנן להתקיים מחר (שבת) נדחה למועד בלתי ידוע. תחילה ההתאחדות הוולשית התעקשה כי המשחק יתקיים כסדרו, אך בסופו של דבר כאמור, גם הוא הצטרף לשורת אירועי הספורט שמתבטלים בעקבות התפשטות הקורונה.

16:35: טורניר המאסטרס, אחת מאירועי הגולף הגדולים של של השנה, נדחה לזמן לא ידוע. הטורניר יועד להתקיים ב-9-12 באפריל.

09:24: אליפות פלורידה בגולף בוטלה לאחר שכבר שנערך כבר הסיבוב הראשון במסגרתה. מארגני התחרות הודיעו כי "זה הדבר הנכון לעשות". גם סבב ה-PGA נעצר לפחות עד אפריל.

06:45: בפורמולה 1 הודיעו שהגרנד פרי שתוכנן להיערך ביום ראשון במלבורן שבאוסטרליה בוטל. זאת כתוצאה ישירה מכך שחבר צוות בקבוצת מקלארן אובחן כנשא של הקורונה ונכון לעכשיו השבית את הענף שמגלגל מאות מיליונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully