וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: על פי הדיווחים גם פאולו דיבאלה נדבק

מספר אתרים טוענים כי גם שחקן יובנטוס חלה בנגיף. שחקני ארסנל ייכנסו לבידוד, כך גם בנג'מין מנדי ושחקני לסטר. מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נדחו למועד שטרם נקבע

צילום: רויטרס

התפשטות נגיף הקורונה ממשיכה להשפיע על הספורט העולמי. משחקי ליגת האלופות מתקיימים ללא קהל, באיטליה ובקרוב אולי גם בספרד תהיה השבתה של הספורט וכעת גם ה-NBA מושבת בעקבות כך שרודי גובר חלה בקורונה. במהלך היום נעקוב אחרי ההתפתחויות בשלל ענפים בספורט העולמי.

כדורגל

00:25: ארסנל הודיעה כי מאמן הקבוצה מיקל ארטטה נבדק מחשש שנדבק בקורונה והבדיקות חזרו חיוביות. בתוך כך הודיעו בקבוצה כי שחקני הקבוצה נכנסו לבידוד.

00:14: על פי הדיווחים שחקנה של יובנטוס פאולו דיבאלה חלה בקורונה לאחר שתוצאות בדיקה שערך היום חזרו עם תוצאות חיוביות.

23:39: הסריה A לא תשוב לפני ה-3 במאי, כך טוענים באיטליה.

23:13: מחר בבוקר תתכנס ההתאחדות הצרפתית, וככל הנראה תודיע על השהיית שתי הליגות הבכירות.

22:44: על פי דיווחים, שחקן מנצ'סטר סיטי בנג'מין מנדי נכנס לבידוד עצמי לאחר שבני משפחתו אושפזו עם תסמינים של קורונה.

21:58: בפיפ"א הודיעו כי מוקדמות מונדיאל 2022 בדרום אמריקה, שהיו אמורים להיערך מה-23 ועד ה-31 במרץ, נדחו לתאריך עתידי.

20:05: ביובנטוס הודיעו - לאחר שדניאלה רוגאני חלה בקורונה, כל אנשי המועדון נכנסו לבידוד. אלה כוללים את השחקנים ואת כל אנשי הצוות - בסך הכל 121 אנשים.

18:44: ליגת הכדורגל בטורקיה תיערך ללא קהל עד סוף אפריל, כך הודיע משרד הספורט במדינה. בניגוד לליגות אחרות, הטורקים החליטו שלא לבטל את המשחקים, ובסוף השבוע הקרוב אף יתקיים דרבי בכדורגל בין גלאטסראיי לבשיקטאש. גם ליגת הכדורסל תתקיים ללא קהל.

18:20: גם הליגה הפורטוגלת הבכירה הופסקה עד הודעה חדשה.

18:12: משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד ובין יובנטוס לליון נדחו, כך הודיעו באופ"א. תאריך חדש טרם נקבע.

17:15: ב-MLS הוחלט להפסיק את הליגה לחודש הקרוב. לאחר מכן ייקבע האם להמשיכה כסדרה.

16:15: חולה נוסף באיטליה - הפעם מדובר במנולו גביאדיני, חלוץ סמפדוריה שרשם 11 הופעות בנבחרת הלאומית. הוא שחקן הסריה A השני שמאובחן, אחרי דניאלה רוגאני מיובנטוס. גביאדיני שיחק כשעה במשחק האחרון מול ורונה, שהתקיים ללא קהל.

16:08: שחקן שני של האנובר אובחן כחולה בקורונה, הפעם מדובר ביאנס הורן.

16:02: מנג'ר לסטר סיטי ברנדן רוג'רס חשף כי "מספר שחקנים גילו תסמינים של הנגיף". על פי דיווחים, מדובר בשלושה שחקנים שבודדו מהקבוצה.

15:55: עוד ליגות מושבתות: בהולנד וברומניה הקפיאו את המשחקים עד 31 במרץ, בבוסניה עד להודעה חדשה. באוקראינה ישחקו ללא קהל עד אפריל.

15:26: בהודעה שפרסמה אופ"א לאור המצב נכתב: "לאור ההתפתחויות בהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה והשינוי בהיערכות ארגון הבריאות העולמי, אופ"א הזמינה את נציגי 55 ההתאחדויות לשיחת וידאו ביום שלישי הקרוב כדי לדון בתגובה הדרושה של הכדורגל האירופי למצב. הדיונים יהיו סביב כל הליגות האירופיות, המפעלים האירופיים וגם יורו 2020". לידיעה המלאה

גם ארטטה חלה בקורונה

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
על פי הדיווחים, גם הוא חלה בקורונה. דיבאלה/רויטרס
מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס, לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
גם באינטר ייכנסו לבידוד אחרי שדניאלה רוגאני חלה בקורונה/GettyImages

כדורגל

13:11: קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד הודיעה: "בשל העובדה ששחקן מקבוצת הכדורסל שלנו אובחן כחולה בנגיף, הומלץ גם לשחקני הקבוצה שלנו להיכנס לבידוד, בשל העובדה שאנחנו חולקים את אותו מתחם אימונים". מדובר בכדורסלן טריי טומפקינס. על פי ההודעה של ריאל מדריד - כל השחקנים וכל אנשי הצוות, בכל הרמות ובכל שכבות הגיל, גם בכדורגל וגם בכדורסל - נכנסים לתקופת הסגר "בגלל ששני הסגלים חולקים את אותם המתקנים במתחם האימונים של המועדון".

13:00: הנהלת "לה ליגה" הודיעה ששני המחזורים הקרובים בליגת הכדורגל בספרד נדחו ולא יתקיימו. בסוף השבוע הקרוב ריאל מדריד אמורה הייתה לשחק בבית מול אייבר וברצלונה במיורקה. במחזור שלאחר מכן ריאל אמורה הייתה לפגוש את ולנסיה, וברצלונה את לגאנס.

9:00: איטליה כמרקחה בעקבות מחלת הקורונה שמכה במדינה, ואחרי ההחלטה להשבית את הכדורגל - אתמול (רביעי) נודע שדניאלה רוגאני בלמה של ביובנטוס נושא את הנגיף. ביובנטוס נכנסו מיד לבידוד, אבל גם שחקני אינטר ששיחקו במחזור הליגה האחרון מול יובה נאלצו להיכנס לבידוד. רוגאני אומנם לא שותף במשחק, אבל באיטליה לא לוקחים סיכונים ומהמועדון נמסר: "בעקבות ההודעה של יובנטוס על כך שרוגאני נשא של הקורונה, אינטר החליטה להשעות את כל הפעילויות התחרותיות עד להודעה חדשה. המועדון כעת שוקל צעדיו בעקבות ההתפתחויות".

* בעקבות ההודעה של יובנטוס על רוגאני והעובדה שהקבוצה בבידוד - אופ"א כמובן צפויה לדחות את המשחק של יובה מול ליון במסגרת ליגת האלופות, שאמור להיערך בשבוע הבא. השאלה היא איך, והאם בכלל, ליגת האלופות תוכל להימשך.

רוגאני שיחק נגד ברשיה ב-16 בפברואר ומול ספאל ב-22 בפברואר. הוא ישב על הספסל במשחק הראשון מול ליון ב-26 בפברואר וב-8 במרץ מול אינטר. כל היריבות התבשרו על הידיעה ויקבלו החלטה. הוא עצמו צייץ: "אחרי שקראתם את החדשות, אני רוצה להרגיע את כל המודאגים ולהגיד שאני בסדר. אני מבקש מכולם למלא את ההוראות, כי הנגיף לא עושה אפליה! בוא נעשה את זה בשבילנו ובשביל יקירינו".

* כריסטיאנו רונאלדו, שכמובן גם הוא צריך להישאר בבידוד, הודיע ליובנטוס שהוא בינתיים לא חוזר לטורינו, ונשאר במדיירה לצד אמא שלו עד שתתבהר התמונה.

* "טיימס" מדווח: הפרמיירליג לא תבוטל, אבל כל המשחקים באנגליה ישוחקו ללא קהל. בנוסף, אסור יהיה לשדר משחקים בפאבים כדי למנוע התקהלויות. אוהדים שהם בעלי מנוי למשחקים יקבלו בחינם מנוי לשידורי סטרימינג של המשחקים.

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: דניאלה רוגאני מיובנטוס נדבק, חבריו אמורים להיכנס לבידוד

לכתבה המלאה
דניאלה רוגאני שחקן יובנטוס עם חבריו לקבוצה חוגגים ניצחון על אינטר. טוויטר, צילום מסך
לפני כמה ימים רוגאני חגג עם חבריו בחדר ההלבשה. פלא שהם מודאגים?/צילום מסך, טוויטר
רודי גובר שחקן יוטה ג'אז. AP
הכניס חצי ליגה לבידוד. רודי גובר/AP

כדורסל

* טורניר ה-NCAA המסורתי בוטל. אמש הוחלט כי ייערך ללא קהל אולם היום, לאחר שקנזס ודיוק, שתיים מהמכללות הגדולות בארצות הברית, הודיעו כי אין בכוונתן להשתתף, הבינו המארגנים כי לא נותרו ברירות אלא להודיע על ביטול. מוקדם יותר בוטלו גם הטורנירים המקדימים, וביניהם הביג 10, הפאק 12 וה-ACC.

* שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס תקף את התנהלות הכדורסל האירופי: "אי אפשר שיש שחקנים מכל המדינות, מייצגות את הקבוצות והליגות ערב אחר ערב, ואז, כשהגיע הזמן לגבות אותם, פשוט זורקים אותם לזאבים ונותנים להם לשחק ולסכן את בריאותם. זה חסר אחריות ובזוי. מבחינתי, צריך לכל הפחות להשעות את הליגה לשלושה שבועות. למען האמת, צריך לבטל את העונה. אבל תמשיכו לסכן את בריאות השחקנים, ונראה מה יקרה כשתזדקקו להם בעונה הבאה".

* משום ששיחקה מול ריאל מדריד (ששחקנה טריי תומפקינס נדבק בנגיף), הודיעה מילאנו כי כל שחקניה נכנסו לבידוד.

* אחרי רודי גובר, שחקן נוסף של יוטה אובחן כחולה בקורונה: כוכב הקבוצה דונובן מיטשל. לידיעה המלאה

* שחקן ריאל מדריד טריי תומפקינס התגלה כנשא של נגיף הקורונה. כל הקבוצה נכנסה לבידוד.

* גם ביורוליג הודיעו שכל המשחקים נדחו עד הודעה חדשה בעקבות בהלת הקורונה. לידיעה המלאה

* פיב"א הודיעה היום לקבוצות המשתתפות במפעלי פיב"א השונים כי החל ממחר כל המשחקים בתחרויות השונות של פיב"א מושעים לזמן בלתי מוגבל. המשמעות כלפי הקבוצות הישראליות היא שמשחקה של הפועל ירושלים ברבע גמר ליגת האלופות נגד בורגוס יתקיים במועד לא ידוע.

* אחרי שהתגלה שרודי גובר שחקן יוטה הוא נשא של נגיף הקורונה, ה-NBA כמרקחה. כתוצאה מכך שחקני יוטה נכנסו לבידוד עצמי, אבל לא רק הם, אלא גם שחקני הקבוצות ששיחקו מול הג'אז בעשרת הימים האחרונים. מדובר בקבוצות קליבלנד, ניו יורק, בוסטון, דטרויט וטורונטו. לידיעה המלאה

* הליגה הגרמנית הופסקה, לכל הפחות לשבועיים הקרובים.

טומפקינס הזהיר לפני מספר ימים: זה רציני

הבעלים של דאלאס מארק קיובן מתבשר: הליגה בהשעיה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מתנגד לקיום של טורניר מיאמי. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

טניס

* בנוס, לארה"ב, ה-ATP הודיע על השבתה ל-6 שבועות: עוד טורנירי חימר בוטלו, הרולאן גארוס בסכנה. לידיעה המלאה

* אחרי ביטולו של האינדיאן וולס, גם טורניר מיאמי לא יתקיים. מוקדם יותר יצא נגד הכוונה לקיים את הטורניר נובאק דג'וקוביץ' ואמר: "אני לא מבין למה הטור נמשך. אני נמצא בלוס אנג'לס, אבל אם להיות כנה אני לא יודע מה יכול לקרות בנסיבות האלו ואני לא יודע אם אני יכול לשחק במיאמי או בטורניר אחר עד שתופעת הקורונה תסתיים".

ההודעה של דג'וקוביץ', שכבר בדרך חזרה לסרביה

פורמולה 1

קבוצת מקלארן הודיעה על פרישת ממירוץ פתיחת העונה באוסטרליה בסוף השבוע, לאחר שאחר מחברי הקבוצה נדבק בקורונה. מוקדם יותר הבוקר אמר לואיס המילטון, כוכב מקלארן ואלוף הפורמולה 1: "אני מאוד מופתע שאנחנו כאן באוסטרליה, נראה ששאר העולם מגיב לאירועים, כולל סגירת הכניסה מאירופה לארצות הברית, ומשום מה עונת הפורמולה עדיין לא נדחתה". זמן מה לאחר ההודעה של מקלארן, הודיעו מארגני התחרות על ביטול המירוץ.

גם ב-NHL משביתים פעילות

הוקי

ליגת ההוקי הבכירה ה-NHL הודיעה אף היא על הפסקת הפעילות בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה, זאת כשנותרו עוד כשלושה וחצי שבועות לתום העונה הסדירה. הודעה זו מגיעה לאחר שבליגות הוקי אחרות ברחבי העולם כבר הודיעו על הפסקת פעילות כשגם בליגה השוויצרית וגם בליגה הגרמנית הודיעו על ביטול הפלייאוף.

בייסבול

בהנהלת ה-MLB הודיעו כי החליטו לדחות את פתיחת העונה הסדירה בשבועיים, לכל הפחות. כל משחקי טרום העונה בוטלו.

ראגבי

תחרות הפרו 14, במסגרתה אמורים היו להיפגש מועדונים מסקוטלנד, אירלנד, וולש, איטליה ודרום אפריקה נדחתה למועד לא ידוע. הטורניר היה אמור לצאת לדרך ב-20 במרץ. "קיבלנו את ההחלטה כשבריאות הציבור היא בראש סדר העדיפויות שלנו", אמרו מארגני הטורניר. "מדובר מ-ב5 מדינות שונות, והיה חשוב לנו לקבל החלטה מהירה וחד משמעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully