וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת ה-NBA הושבתה לאחר שרודי גובר חלה בקורונה

הנגיף המתפשט הוביל להפסקה מיידית של כל משחקי הליגה הטובה בעולם עד להודעה חדשה, לאחר שהסנטר הצרפתי של יוטה נדבק. המשחק של הג'אז באוקלהומה סיטי בוטל חצי שעה לפני פתיחתו, שחקני טורונטו, בוסטון, קליבלנד, דטרויט וניו יורק, שפגשו את יוטה לאחרונה נשלחו לבידוד

צילום: רויטרס

אחרי שבהלת הקורונה הגיעה גם לארצות הברית בימים האחרונים ערכו ב-NBA דיונים רבים בנוגע לאמצעי הזהירות שיש לנקוט, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) הגיעו החדשות שטרפו את כל הקלפים - רודי גובר חלה בקורונה, והליגה הטובה בעולם הושבתה מיידית עד להודעה חדשה.

הסנטר הצרפתי של יוטה שהה עם קבוצתו באוקלהומה סיטי לקראת המשחק הלילה מול הת'אנדר, ולאחר שהוא וחברו לקבוצה עמנואל מודיאיי חשו ברע הם נלקחו לבית חולים מקומי שם התגלה שגובר נושא את הנגיף. בזמן שחבריו כבר הגיעו לאולם וערכו חימום אחרון, הגיעו התוצאות החיוביות, ושחקני שתי הקבוצות פונו בחזרה לחדר ההלבשה, שם הם נמצאים כרגע בבידוד על לקבלת הוראות חדשות.

שחקני יוטה ג'אז רודי גובר, דונובן מיטשל. GettyImages
הבדיקה שהשביתה את כל הליגה. רודי גובר/GettyImages

כתוצאה מכך, שחקני ואנשי כל הקבוצות ששיחקו מול הג'אז בעשרת הימים האחרונים נדרשים גם הם להיכנס לבידוד - קליבלנד, ניו יורק, בוסטון, דטרויט וטורונטו. בהודעה שפרסמה הליגה נכתב: "ה-NBA משביתה את כל משחקיה עד להודעה חדשה, ונלמד את המצב על מנת לקבוע את הצעדים הבאים שלנו בהתאם להתפשטות מגפת הקורונה".

לפני הבשורה העגומה על גובר שוחקו הלילה ארבעה משחקים, שעשויים להתברר כאחרונים ב-NBA העונה - פילדלפיה ניצחה 106:124 את דטרויט, אטלנטה הפסידה בבית 131:136 לניקס, שארלוט ניצחה 98:109 למיאמי, ודאלאס גברה 97:113 על דנבר. בסיום המשחק של המאבריקס אמר הבעלים מארק קיובן: "זה טירוף, זה לא יכול להיות נכון. זה לא משהו שנתפס כאפשרות אמיתית, אלא משהו שנראה יותר כמו סרט. אני סומך על אדם סילבר. זה לא עניין של כדורסל או של כסף, זה משהו שנוגע לשחקנים ולמשפחות שלנו, וצריך לוודא שעושים אותו בדרך הנכונה. עכשיו זה הרבה יותר מוחשי, וראינו מה קרה במדינות אחרות, אבל לחשוב שלשחקנים כאן יש את הנגיף הזה זה פשוט משוגע".

עוד בוואלה!

גם ליגת האלופות תושבת? דניאלה רוגאני מיובנטוס נדבק, חבריו אמורים להיכנס לבידוד

לכתבה המלאה

רק לפניו יומיים גובר עשה צחוק מהקורונה..

גובר בן ה-27 משחק ביוטה מאז שנבחר בדראפט 2013, וברזומה שלו נמצאות שתי זכיות רצופות בתואר שחקן ההגנה של העונה (2018 ו-2019), בחירה למשחק האולסטאר האחרון, בחירה לחמישייה השנייה של העונה ב-2017 ולחמישייה השלישית של העונה ב-2019. במדי נבחרת צרפת הוא זכה פעמיים במדליית ארד באליפויות העולם (2014 ו-20109) ופעם אחת במדליית ארד ביורובאסקט (ב-2015). ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 11.1 נקודות, 10.5 ריבאונדים ו-2.2 חסימות למשחק ב-406 משחקים.

גם לברון כבר מדבר אחרת..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully