וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גרסיה ומוחמד קיבלו זימונים למשחקי הנבחרות, ייכנסו לבידוד עם חזרתם?

12.3.2020 / 6:31

שחקני בית"ר ירושלים הוזמנו למשחקי ניז'ר וטרינידד וטובגו בסוף החודש. הקבוצה עשויה לבקש מגרסיה לוותר על הטיסה, ספירובסקי זומן לצפון מקדוניה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני נבחרת ישראל שיחזרו ממשחק הפלייאוף נגד סקוטלנד לא ייכנסו לבידוד, אלא יוחרגו ויעברו בדיקה עם חזרתם. אלא שעדיין לא ברור מה בנוגע לזרים המשחקים בארץ שייצאו למשחקי הנבחרות שלהם. כידוע, הקבוצות הודיעו באופן כללי לשחקניהן לא לטוס בזמן הפגרה, אך הדברים שונים אצל אילו שמוזמנים למשחקי הנבחרות.

בבית"ר ירושלים אמור עלי מוחמד לצאת לצמד משחקיה של ניז'ר במוקדמות אליפות אפריקה נגד אתיופיה בסוף החודש ואילו ליוואי גרסיה קיבל זימון לצמד משחקי ידידות של נבחרתו טרינידד וטובגו נגד קנדה. בבית"ר עשויים לבקש מגרסיה להישאר בארץ היות ומדובר במשחק ידידות, מה גם שבמועדון לוקחים בחשבון כי הדברים נזילים וייתכן שבעוד כמה ימים יבוטלו חלק מהמשחקים, בעיקר המשחקים הלא רשמיים.

אגב, שחקן זר נוסף שקיבל זימון הוא סטפן ספירובסקי, קשרה של הפועל תל אביב ונבחרת צפון מקדוניה, שתפגוש את קוסובו במסגרת הפלייאוף. במועדון מחכים לתשובות בנושא, אך נראה כי בשלב הזה פרט לשחקני נבחרת ישראל, הזרים לא יהיו מוחרגים וזרים שיחזרו עשויים להיכנס לבידוד של 14 יום.

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים עם ליוואי גרסיה. דני מרון
ייכנסו לבידוד? מוחמד וגרסיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully