וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי היורוליג נדחו, שמעון מזרחי: "ביורוליג שוקלים לדחות את הפיינל פור במספר שבועות"

12.3.2020 / 19:34

יו"ר מכבי תל אביב התראיין לרדיו 103FM והתייחס לחוסר הוודאות במועדון ("לא רואה פיתרון הולם") והביקורות שהושמעו נגד האלופה: "דברים חסרי אחריות". על דחיית המשחק מול באסקוניה: "עשינו כל מה שרק ניתן"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

המשחק של מכבי תל אביב שהיה אמור להיערך היום (חמישי) נגד באסקוניה במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג, נדחה עד הודעה חדשה. זאת בעקבות ההחלטה של ראשי היורוליג להשהות את כל המשחקים כרגע בעקבות נגיף הקורונה וההנחיות החדשות של ארגון הבריאות העולמי.

בהודעה שהוציא הארגון נכתב: "בניסיון לשמור על בריאות השחקנים והאוהדים, ביורוליג הסכימו עם המועדונים לנקוט בצעד זמני של הפסקת המשחקים העונה וזה כולל גם את מפעל היורוקאפ. ביורוליג יעקבו מקרוב אחרי ההתפתחויות ויקבלו החלטות חדשות בהתאם". לא ברור מה יעלה בגורל המשך העונה ביורוליג ומצב חוסר הוודאות יימשך בימים הקרובים עד אשר יעבור זעם. כזכור, מוקדם יותר גם פיב"א הודיעה על השהיית המפעלים שלה וזה כולל גם את ליגת האלופות, המפעל שבו משחקת הפועל ירושלים.

"עשינו כל מה שרק ניתן על מנת לאפשר ולהמשיך לקיים את משחקי היורוליג כסדרם, הכל בהתאם להנחיות ולדרישות המוסדות המוסמכים ואנו מודים להם על שיתוף הפעולה", אמר יושב ראש המועדון עו"ד שמעון מזרחי. "נוכח ההתפתחויות שחלו בארצות אירופה ביממה האחרונה התקבלה ההודעה מהיורוליג בדבר הפסקת המשחקים בשלב זה, שכמובן חלה גם עלינו כבר מהערב ולאור זאת הן באסקוניה והן השופטים יחזרו עוד היום לארצותיהם".

ההודעה של היורוליג

עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
העונה בסכנה? שמעון מזרחי/דני מרון

בראיון שהעניק הערב לרדיו 103FM נשאל האם לדעתו עונת היורוליג מתכוננת לחזור ואמר: "בהחלט רוצים ואני יודע גם שנבדקה אפשרות, במידה וחוזרים, לדחות את הפיינל פור שנועד להיערך בקלן בשבועות אחדים". כשנשאל האם תוכתר אלופה ישראלית ואלופת אירופה בסיום העונה, השיב: "אני מניח שכן, אני לא יודע מתי".

מזרחי התייחס גם להשבתה הצפויה של ליגת העל: "רוצים לערוך את המחזור הקרוב כדי לסיים את שני הסיבובים. יש כאן בעיה גדולה, כי אם גם הליגה הישראלית לא תתקיים והיורוליג יחזור נניח בתחילת אפריל, איך אפשר יהיה להחזיר את הקבוצה לתלם? אני לא רואה פתרון הולם".

יו"ר מכבי תל אביב נשאל על הביקורות שהופנו אל עבר המועדון, שכביכול נמצא מעל המדינה, השיב: "זה למטה מכבודנו להגיב לדבר כזה, כי פעלנו לפי ההנחיות לגופן. כל מי שאמר וכתב, כתב דברים חסרי אחריות ויתבייש".

שחקני מכבי תל אביב קווינסי אייסי, אותלו האנטר, יובל זוסמן, שומרים על שחקן באסקוניה יוסופה פול. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא ברור מתי ייפגשו שוב. שחקני מכבי אייסי, זוסמן והאנטר במפגש הקודם מול באסקוניה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במועדון הודו במהלך הלילה והבוקר כי אם בתחילת השבוע הייתה אופטימיות מסוימת כי תימצא הדרך שהעונה האירופית תסתיים, כעת נראה שהסיכוי לכך הוא לא גבוה, "כשהודיעו לנו ביום שלישי שיהיה אפשר לארח עם 5,000 צופים, נאמר לנו שיכולים להיות שינויים, אבל לא חשבנו שזה יהיה כל כך מהר", הודה אחד מאנשי הקבוצה הבוקר, "הסיטואציה היא מבאסת מאוד. אנחנו לוקחים את זה יום אחרי יום, אבל לא יודעים באמת אם יהיה עוד משחקים העונה ביורוליג".

אמש התייחסו למשחק ולמצב גם שחקני הקבוצה: "אנחנו מתמודדים עם זה בצורה הכי טובה, רוצים שכולם ישארו בריאים ושיוכלו להמשיך לעבוד", אמר הקפטן ג'ייק כהן, "הדבר הכי חשוב שכולם יהיו בריאים ואני מקווה שהנגיף הזה ייעצר בקרוב כך שנוכל להתמקד במה שאנחנו אוהבים שזה כדורסל. בינתיים יש לנו עוד משחקים לשחק, ננסה לעשות הכל כדי לשים את הדברים בצד כדי לנצח. באסקוניה באותו מצב כמונו, עם אותם דאגות לגבי העתיד, אנחנו מקצוענים, עשינו דברים כאלה בעבר ואני מקווה שהממשחק יהיה במרכז. התקשינו בשני המשחקים האחרונים ואני מקווה שנחזור לזה, קודם כל הגנתית, אם נחזור לדרך ההגנתית שלנו נהיה במצב טוב".

באסקוניה הגיעה אתמול בשעות הצהריים לישראל וכבר גררה לא מעט רעש אחריה, בעקבות העובדה שתנאי הבידוד שלה לא בדיוק מולאו. תחילה נהגת האוטובוס שלקחה את הקבוצה מנמל התעופה למלון הסמוך לנמל תל אביב לא חבשה את ציוד המגן הנדרש, ולאחר מכן נאלצו שחקני ואנשי הקבוצה ללכת מרחק של כמה מאות מטרים בעיר כדי להגיע למלון, לצד העוברים ושבים. כעת, לאחר ההחלטה לדחות את המשחק, אנשי באסקוניה חזרו כבר היום בצהריים לספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully