וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה על ישיבת חירום, דיווח: יורו 2020 יידחה בשנה

הפגישה תיערך בשלישי ובה ככל הנראה יוחלט על דחיית הטורניר. בכך יתאפשר לליגות השונות ובפרט לליגת האלופות להגיע לסיומה, אולי במתכונת של משחקי נוקאאוט בודדים

AP

בהלת הקורונה הגיעה גם לאופ"א. אחרי גל הביטולים של הליגות בכדורסל וגם השבתת הליגה האיטלקית והספרדית בכדורגל, בארגון צפויים להודיע על השבתה עד הודעה חדשה גם של ליגת האלופות וגם של הליגה האירופית. כזכור, קבוצות ריאל מדריד ויובנטוס, שצריכות לשחק בשבוע הבא, נכנסו לבידוד אחרי שדניאלה רוגאני וטריי טומפקינס אובחנו כנשאי קורונה. באופ"א חיכו עד לרגע האחרון עם ההחלטה, אך נראה שייאלצו לבטל את המשחקים בעקבות ההתפתחויות.

בהודעה שפרסמה אופ"א לאור המצב נכתב: "לאור ההתפתחויות בהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה והשינוי בהיערכות ארגון הבריאות העולמי, אופ"א הזמינה את נציגי 55 ההתאחדויות לשיחת וידאו ביום שלישי הקרוב כדי לדון בתגובה הדרושה של הכדורגל האירופי למצב. הדיונים יהיו סביב כל הליגות האירופיות, המפעלים האירופיים וגם יורו 2020".

על פי "לאקיפ", בישיבה ייקבע באופן סופי על דחיית אליפות אירופה הקרובה לקיץ 2021. אחת הסיבות, על פי דיווחים, היא לאפשר לליגת האלופות ולליגה האירופית בפרט ולליגות השונות באירופה בכלל להגיע לסיומן במהלך הקיץ, לאחר ההשבתה הצפויה של כל אחת מהן. על פי "סקיי", אופ"א תציע להפוך את מפגשי הנוקאאוט שנותרו למשחק אחד במגרש נייטרלי במקום שני משחקים.

דני קרבחאל ריאל מדריד גבריאל ז'סוס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא ברור מתי הם ייפגשו שוב. קרבחאל וז'סוס/רויטרס

כזכור, ביום שלישי הבא ריאל מדריד אמורה היתה להתארח אצל מנצ'סטר סיטי ויובנטוס אמורה לארח את ליון אחרי ששתי הקבוצות הפסידו במשחק הראשון אך הן נמצאות בבידוד. כעת לא ברור מתי ייערכו המשחקים וגם מה יעלה בגורלם של המשחקים בין ברצלונה לנאפולי ובין באיירן מינכן לצ'לסי. בליגה האירופית אמורים להיות משוחקים היום שישה משחקים במסגרת שלב הנוקאאוט, אך הם ככל הנראה יידחו אחרי שהמשחקים בין סביליה לרומא ובין אינטר לחטאפה כבר נדחו למועד בלתי ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully