וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה נדבק בקורונה, כל שחקני ארסנל נכנסו לבידוד

התותחנים הודיעו כי המאמן נדבק בנגיף וכל הסגל והצוות המקצועי ייכנסו לבידוד. ארטטה: "מאכזב, אחזור ברגע שאקבל אישור מהצוות הרפואי". בפרמיירליג הודיעו כי ישחקו כרגיל ומיד לאחר ההודעה לגבי ארסנל עדכנו שבבוקר תתקיים ישיבת חירום

AP

ארסנל הודיעה הערב כי מאמנה מיקל ארטטה נבדק ונמצא כסובל מנגיף הקורונה. כל הסגל של ארסנל והצוות המקצועי ייכנסו לבידוד בעקבות כך ומתחם האימונים של הקבוצה נסגר בעקבות ההתפתחות. יש לציין שההודעה הזו הגיעה ממש מעט לאחר שהפרמיירליג הודיעה כי משחקי סוף השבוע בליגה ייערכו כסדרם. עם זאת, בהנהלת הליגה עדכנו את ההודעה שלהם מהר וכתבו: "לאור ההודעה של ארסנל הלילה, לפיה מאמנה מיקל ארטטה נדבק בקורונה, הפרמיירליג תקיים ישיבת חירום בבוקר כדי לדון במשחקי המחזור הקרוב". ארסנל הייתה אמורה לשחק מול ברייטון בשבת, דבר שכבר לא יקרה.

"אנחנו מצפים מאלה שלא היו בקשר קרוב עם מיקל לחזור לעבודה בימים הקרובים. בינתיים מתחם האימונים בקולני והייל אנד יעברו ניקיון יסודי ושאר המתחמים שלנו יתפקדו כרגיל", נכתב בהודעה מטעם המועדון. לפי מה שנכתב בתקשורת האנגלית ארטטה משוכנע שיתאושש באופן מלא, הוא בכושר ובמצב גופני טוב מאוד ורק מאוכזב שזה קרה. בנוסף, לא מדובר במשהו שקשור לבעלים של אולימפיאקוס אבנגלוס מרינאקיס, שהיה עם קבוצתו באצטדיון האמירויות לפני שבועיים וחלה אף הוא.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
רק בריאות. ארטטה/רויטרס

יושב ראש ארסנל וינאי ונקטשם אמר: "הבריאות של אנשינו והציבור הרחב נמצאת בראש מעיינינו ואנחנו מתמקדים רק בזה. המחשבות שלנו עם מיקל שמאוכזב, אבל במצב רוח טוב. אנחנו בדיאלוג מתמיד עם כל הגורמים הרלוונטיים בסיטואציה, ואנחנו מחכים לחזור להתאמן ולשחק ברגע שהצוות הרפואי יאפשר את זה".

המנהל המקצועי ראול סנלהי אמר: "מיקל וכל סגל השחקנים והצוות המקצועי יקבלו מאיתנו תמיכה מלאה ואנחנו מחכים לחזור למתחם האימונים ולשחק ברגע שהצוות הרפואי יאפשר את זה. ברור שהדבר היחיד שחשוב לנו עכשיו זו הבריאות של מיקל".

מיקל ארטטה עצמו אמר: "זה מאכזב מאוד, אבל עברתי את הבדיקה אחרי שהרגשתי לא טוב. אחזור לעבודה ברגע שאקבל אישור לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully