וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוני מכבי נתניה והפועל תל אביב בוטלו, שחקני בית"ר בחופש עד שני

14.3.2020 / 22:31

מכבי תל אביב המליצה לשחקניה להישאר בבית, מ.ס. אשדוד העניקה לשחקניה שלושה ימי חופש, פעילות מחלקת הנוער בבית"ר הוקפאה

צילום: רויטרס

התפשטות הקורונה ממשיכה להשפיע על ישראל בכלל, ועל הספורט הישראלי בפרט. הנה כל מה שקורה בגזרות השונות.

22:30: שחקני בית"ר ירושלים קיבלו חופש עד יום שני ופעילות מחלקת הנוער הוקפאה עד להודעה חדשה. "עקב ההנחיות החדשות שפורסמו הערב, פעילות מחלקת הנוער מוקפאת עד להודעה חדשה. אנו, כמו כל עם ישראל, מחויבים להוראות בתקווה שהתפרצות הנגיף תיעצר. בימים הקרובים יקבל כל שחקן במחלקה תוכנית עבודה אישית אותה ניתן יהיה לבצע בבית, על מנת לשמור על שיגרה מסוימת וגם להפוך את השהייה בבית לקלה יותר. כל עובדי המינהלה קיבלו הוראה לעבוד מהבית.
לגבי הקבוצה הבוגרת, השחקנים קיבלו חופש עד יום שני. אנו בוחנים את ההנחיות של משרד הבריאות ומחר יתקבלו החלטות לגבי המשך הפעילות".

22:30: עירוני נס ציונה מסרה: "בשעה זו, הבריאות היא החשובה מכל ואנו מחויבים להישמע להוראות הרשויות. הנהלת הקבוצה נמצאת בקשר ישיר ותמידי, הן עם מנהלת הליגות בכדורגל והן עם ההתאחדות לכדורגל, כמו גם עם עיריית נס ציונה, משרדים ממשלתיים וכל גוף מקצועי הקשור בפעילותינו. כולנו מחויבים לגלות סבלנות וסובלנות, לנסות ולשמור על מורל גבוה, לשמור על הקרובים אלינו, מכרים ובני משפחה. נכון לעכשיו, הוחלט על ביטול אימוני הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער עד לקבלת הנחיות חדשות ממשרד הבריאות, שנקווה שיגיעו במהרה. הנחיות פרטניות ינתנו לכל שחקן לגבי שמירה על כושר, תזונה וכשירות מהירה ככל שניתן לפעילות מלאה. אנו בטוחים שהצעדים המתבקשים, בהווה ובהמשך, זאת לנוכח המציאות מובנים לכולנו".

21:48: מכבי נתניה הודיעה שגם היא לא תקיים אימונים בראשון. "בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, הוחלט על ביטול אימוני הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער של המועדון שתוכננו למחר (יום א)", נכתב בהודעה, "לשחקני הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער ישלחו תכניות עבודה אישיות הכוללות פעילויות אירובי, מתיחות, חיזוקים, העשרה ואימוני טכניקה. ההנחיות לגבי המשך השבוע יבחנו בסיומו של כל יום בהתאם להנחיות העדכניות של משרד הבריאות. מועדון הכדורגל מכבי נתניה מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל וכולנו תקווה כי נעבור את התקופה הקשה והמאתגרת הזו יחד".

19:58: הפועל תל אביב הודיעה כי לא תקיים את אימונה מחר. "בעקבות המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות שאינן מאפשרות קיום של שגרת אימונים סדירה, הוחלט שמחר (יום א') אימון הקבוצה מבוטל. הודעה על המשך הפעילות במועדון תימסר בהמשך".

12:22: במכבי תל אביב טרם הודיעו לשחקנים מה לוח האימונים לשבוע הקרוב, אם בכלל יהיו כאלה בתקופה הקרובה. במועדון כן ביקשו מהשחקנים הוא להישאר כמה שיותר בבתים ולהימנע מיציאות שאינן הכרחיות ובתוכן התקהלויות שונות. מחר אמורים השחקנים לקבל תכנית מסודרת לתקופה הקרובה.

12:01: מ. ס. אשדוד הוציאה את שחקניה לשלושה ימי חופש וביקשה מהם להתייצב שוב לאימונים ביום שלישי בבוקר. בקבוצה הודיעו אמש בהודעה לתקשורת כי לא ילינו את שכרם של השחקנים והעובדים במועדון בחודשיים הקרובים ויבדקו שוב את המצב רק לקראת חודש מאי. בתכנית האימונים שנשלחה לשחקנים נקבעו אימוני בוקר לימים שלישי ורביעי ובמועדון גם קבעו לכל מצב משחק אימון מול הפועל רמת גן ליום חמישי בערב, אם כי ברור לכולם במועדון שרוב הסיכויים שיצטרכו לבטל אותו ביום חמישי בבוקר.

11:30: קבוצות ליגת העל קיבלו הבוקר (שבת) הודעה ממנהלת הליגה שהן לא מחויבות לשחרר שחקנים לנבחרות הזרות בחלון המשחקים הבינלאומי הקרוב, מה-23 עד ה-31 במרץ. בהודעה של המנהלת לקבוצות צורף מכתב רשמי של פיפ"א אשר נשלח להתאחדויות השונות, ובו נכתב בין היתר כי גם אם ניתן היתר לשחקן כלשהו לצאת למשחק של נבחרתו, הוא עצמו יכול לסרב. באירופה עדיין לא ברור האם יתקיימו משחקי הפלייאוף על העפלה ליורו, ובין היתר משחק החוץ של נבחרת ישראל בסקוטלנד, בעוד ברוב המוקדים האחרים בעולם כבר נדחו המשחקים שאמורים היו להתקיים. אם הפלייאוף יתקיים כסדרו, אחד משחקני ליגת העל שאמור לקחת בו חלק הוא סטפן ספירובסקי, קשרה של הפועל תל אביב ונבחרת צפון מקדוניה, שתפגוש את קוסובו.

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: חמישה נדבקי קורונה חדשים בכדורגל האיטלקי, ארטטה מנסה להרגיע

לכתבה המלאה
סטפן ספירובסקי הפועל תל אביב. דני מרון
גם הוא עצמו יוכל לסרב. ספירובסקי/דני מרון

במכתב של פיפ"א להתאחדויות השונות יש גם המלצה לקונפדרציות השונות לדחות את המשחקים המיועדים לחלונות אלה. "המכתב רלוונטי לכל קבוצה ששחקניה הזרים זומנו למשחקים בינלאומיים בנבחרות שונות ברחבי העולם בפגרת הנבחרות הקרובה", כתבו במנהלת לקבוצות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully