וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביטלה את האימון, מ.ס. אשדוד מבהירה: לא נלין שכר

על רקע השבתת הכדורגל הישראלי, סגנית המוליכה עשויה לבטל אימונים נוספים במהלך השבוע. בקבוצה מעיר הנמל הגיבו לשמועות: השכר של השחקנים ושאר בעלי התפקידים לא ייפגע בחודשיים הקרובים

צילום: רויטרס

כדורגל

22:06: מכבי חיפה הודיעה על ביטול האימון מחר, והודיעה כי תעדכן על המשך אימוני השבוע בימים הקרובים. אם המגמה תימשך בשאר קבוצות ליגת העל, ייתכן שזרים יעזבו בהקדם.

20:07: מ.ס. אשדוד הודיעה: לא נקפיא את השכר לשחקנים ולכל בעלי התפקידים הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער. ההחלטה הזו תיבחן בשנית בעוד חודשיים.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. דני מרון
לא ייפגעו בכיס. שחקני אשדוד/דני מרון

13:15: נבחרת הנשים של ישראל, שחקניות וצוות, נכנסת לבידוד החל מהיום, לאחר שהתברר כי בטיסת הנבחרת מווינה ב-6.3 היה חולה קורונה מספר 124. הנבחרת תשלים את 14 ימי הבידוד ביחס לתאריך בו התקיימה הטיסה.

13:00: מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי התייחס למהות ההחלטה ואמר לרדיו ירושלים: "לא תורשה כל פעילות של כל ענפי הספורט הקבוצתיים. נאפשר אימונים רק לספורטאים בספורט יחידני. המשמעות היא שקבוצות הכדורגל והכדורסל כולל מחלקות הנוער והילדים, מושבתות מפעילות ללא אימונים".

שרעבי הבהיר: "יש לעניין הזה השלכות רבות משפטיות וכלכליות. זאת החלטה שהתקבלה רק עכשיו ולכן נדבר עם ראשי האיגודים ופותרים את הבעיה".

11:15: משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט מודיעים על הפסקת הפעילות בכל ענפי הספורט. בהתייעצות שהתקיימה הבוקר בין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו למנכ"ל משרד התרבות והספורט, עו"ד יוסי שרעבי, הוחלט, בהמשך להודעה על הקפאת הפעילות בליגות הכדורגל, על הפסקת הפעילות בכל ענפי הספורט. ההחלטה נועדה לשמור על בריאות הציבור והיא תיכנס לתוקף מיידית .

10:46: בשיחה שהתקיימה בין יו"ר המנהלת ארז כלפון למשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו, נקבע כי משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות יופסקו, בשלב זה עד לסוף חודש מרץ. במהלך השבוע האחרון של חודש מרץ, תתבצע הערכת ועל בסיסה יוחלט על המשך הפעילות החל מחודש אפריל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "בלב כבד אנו נאלצים להודיע על עצירת משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות וזאת בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם כל הגורמים המקצועיים ונקווה כי המשבר יחלוף במהרה ונוכל לשוב ולקיים את משחק הכדורגל האהוב כל כך על כולנו. אני מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל ומייחל כי נצא מחוזקים מהמשבר שפוקד אותנו. שבת שלום לכולם"

10:33: מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, לקראת נס ציונה ביום ראשון: "אנחנו משתדלים להמשיך בדרך הכי מקצועית שיש כדי לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר למרות כל העניין שנוצר בעקבות הקורונה. אנחנו קשובים להוראות ממשרד הבריאות ונפעל בהתאם, בריאות לפני הכל".

עוד בוואלה!

במנהלת הליגה מתעקשים: "כל עוד ניתן לשחק, נשחק"

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מפסיקים לשחק לפחות עד סוף מרץ. רוקאביצה מול סבוריט/דני מרון

10:30: רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים התייחס לבהלת הקורונה ואמר: "אנחנו עוברים במדינה ובעולם תקופה קשה מאוד, אנחנו מקווה שכולם יהיו בריאים, אנחנו רוצים לשחק עם קהל ועם אוירה טובה, אבל הנסיבות כרגע הם לשחק בלי קהל, נישמע להוראות ועכשיו נשחק במצב הזה אם צריך".

עידן ורד אמר: "זה מאוד מוזר, בכלל כל מה שקורה בכל העולם, עכשיו ביטלו את ה-NBA, את הליגה הספרדית והאיטלקית, וזה לא הכי נוח, אבל אנחנו מחויבים להגיע לכל אימון ולהתאמן ולתת מאה אחוז".

10:20: בקבוצות ליגת העל משלימים הכנות למחזור מחר בצל הקורונה. שחקן באחת מקבוצות הפלייאוף התחתון אמר "האמת שאנחנו מתאמנים אבל אף אחד לא מאמין שבאמת יהיה משחק מחר. אני מדבר גם עם חברים בקבוצות האחרות והתחושה היא זהה".

10:15: בעקבות הוראה שהתקבלה ממשרד הבריאות, ההתאחדות לכדורגל הודיעה על עצירה מיידית של המשחקים בליגות הנמוכות (א', ב' ו-ג') וכן ליגת הכדורגל לנשים. אורן חסון יו"ר ההתאחדות מסר: " עצירת הליגות החובבניות היא צעד כואב נוסף עבור הכדורגל הישראלי, אבל לא נותרה ברירה. נדע לצלוח יחד גם את המשבר הזה ולצאת מחוזקים. איחולי בריאות טובה לכולם וסוף שבוע משפחתי נעים".

אורן חסון במשרדי ההתאחדות לכדורגל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
גם ליגת העל הושבתה. אורן חסון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

ענפים נוספים

11:40: מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה להפסיק את פעילותה של הליגה עד הודעה חדשה. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד התייחסה לנושא: "הבריאות לפני הכל. אנו מתאימים עצמנו להוראות משרד הבריאות. חשוב לנו לשמור על בריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים. נמתין לעידכונים והנחיות משרד הבריאות בימים הקרובים, ונפעל בהתאם"

11:39: גם ענף הכדוריד הושבת לאלתר כשכל משחקי הליגות יופסקו ומשחקי גמר גביע המדינה לגברים ולנשים שמתוכננים להיערך החודש לא ייערכו בשלב זה אף הם עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully