וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה ידרוש לעזוב את מכבי חיפה בסוף העונה: "אין לו מה להישאר"

11.3.2020 / 11:02

החלוץ צפוי להיפגש עם יעקב שחר ולדרוש להשתחרר בעקבות התסכול המתמשך ממעמדו. מקורביו: "זה כבר לא קשור לבלבול". תגובת מכבי חיפה: "לא נתייחס לגורמים בעילום שם"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

מקורבים לירדן שועה טוענים: הוא החליט לדרוש לעזוב את מכבי חיפה בסוף העונה. זו תקופה ארוכה שהחלוץ שהגיע כהבטחה גדולה מבני יהודה מתוסכל ממעמדו. השיא הגיע ביום שני האחרון, כששועה לא שותף בהפסד 2:1 להפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה למרות שהציג יכולת טובה לאחרונה כשעלה כמחליף.

שועה כבר דרש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר, אולם הבעלים יעקב שחר סירב וניסה להחזיר אותו לעניינים. גם שועה לא היה משוכנע שהוא רוצה לעזוב, אבל לאחרונה הוא נחוש בדעתו.

"זה כבר לא קשור לשאלה אם מרקו בלבול מאמן את הקבוצה או לא", אמרו בסביבתו של החלוץ. "אם לאורך כל העונה הוא מוכיח את עצמו פעם אחר פעם בתור מחליף ואז לא משחק במשחק כזה חשוב כשהקבוצה זקוקה לחלוץ - כנראה שאין לו מה להישאר בחיפה".

ירדן שועה, שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא רק בגלל בלבול. ירדן שועה/שלומי גבאי

מקורבי שועה טוענים כי החלוץ לא יתעסק בעתידו עד סוף העונה, אולם בסיומה יבקש להיפגש עם שחר וידרוש שחרור. הבעלים לא צפוי להיעתר לבקשה ומאמין שהמועדון יכול להפיק ממנו הרבה יותר בשנים הבאות. כמו כן, בסוף העונה אמור שחר להעביר סכום כסף נוסף לבני יהודה בתמורה לאחוזים מכרטיסו של שועה.

מכבי חיפה מסרה בתגובה: "ירדן שועה שחקן מכבי חיפה עם חוזה לשנים הקרובות. אין אנו מתייחסים לציטוטי מקורבים או גורמים בעילום שם. מבחינתנו זה נון ניוז. מכבי חיפה מרוכזת כעת אך ורק במשימות שנותרו לה עד תום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully