וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פארסה בארגנטינה, שבעה חולים בסמפדוריה, היורו עשוי להתקיים בדצמבר

דפאולי וברשינסקי הצטרפו לרשימת החולים של סמפ. באנגליה טוענים כי האפשרות לקיים את היורו בדצמבר תידון בוועידה בשלישי. טוקומאן הגיעו למשחק מול ריבר, וגילו שהשער לאצטדיון סגור

צילום: רויטרס

כדורגל

פארסה בארגנטינה: שחקני אתלטיקו טוקומאן הגיעו היום (שבת) לאצטדיון המונומנטל למשחק מול ריבר פלייט - וגילו שהוא סגור. לא מדובר בהפתעה. ריבר אמורה הייתה לשחק הלילה (ללא קהל) מול טוקומאן במסגרת טורניר הקופה סופרליגה, אבל שחקני ריבר כבר הודיעו שהם מסרבים לשחק, לאור העובדה שכמעט כל האירועים בבואנוס איירס ובמדינה כולה בוטלו בגלל חשש מהתפרצות נגיף הקורונה.

יש לציין כי אפילו מספר שחקנים מטוקומאן תמכו בהחלטה של שחקני ריבר לא לשחק - אבל הקבוצה התייצבה בכל זאת באצטדיון על מנת לעמוד בדרישות של המפעל הארגנטינאי, שצפוי להיות מבוטל בשנה הבאה. שופט המשחק חרמן דלפינו גילה שהאצטדיון סגור ואמר: "זאת פעם ראשונה בחיים שלי שקורה לי דבר כזה. נדווח על זה לבית הדין המשמעתי". ריבר עלולה לספוג עונש של הורדת שלוש נקודות על העבירה.

שחקני טוקומאן מגיעים לאצטדיון הסגור של ריבר פלייט. האתר הרשמי של טוקומאן, אתר רשמי
לא נעים לראות אצטדיון סגור. טוקומאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של טוקומאן

* ב"טלגרף" הבריטי טוענים שייתכן כי יורו 2020 יידחה לדצמבר 2020 ולא לעונה הבאה בקיץ 2021. על פי הידיעה, האפשרות הזו תידון בוועידה הקרובה של אופ"א שתתקיים באופן מקוון ביום שלישי הקרוב. הזזת הטורניר לדצמבר תאפשר לליגות השונות להסתיים ולהיסגר עד אותו תאריך, כמו גם למסגרות האירופיות השונות.

* המגן פאביו דפאולי והמגן הפולני ברטוש ברשינסקי העלו את מאזן חולי הקורונה בקרב שחקני סמפדוריה לשבעה. "לצערי, נמצאתי חיובי בבדיקת הקורונה. אני רוצה להגיד לכולם שהכול בסדר", כתב דפאולי בחשבון האינסטגרם שלו. "זו מפלצת בלתי נראית שתוקפת ללא הבחנה, אבל בעזרת הפעולות הנכונות והייעוץ המקצועי נוכל להתגבר על המשחק הכי חשוב שלנו ולחזור חזקים מתמיד".

* חברו החלוץ אנטוניו לה גומינה, אחד מחמשת החולים הקודמים של סמפדוריה, כתב בחשבון האינסטגרם: "אני רוצה להודות לכל מי שחשב עליי, אני בסדר. אני מציע לכולם להישאר בבתים, יחד נתגבר על זה".

* האם כל ראשי ההתאחדויות באירופה ייכנסו לבידוד? סלבישה קוקזה, יו"ר ההתאחדות של סרביה, אובחן כחולה בקורונה אחרי שהיה בקונגרס אופ"א באמסטרדם ב-2 במרץ. בקרואטיה כבר פעלו וראשי ההתאחדות, ביניהם דאבור שוקר, נכנסו לבידוד. קוקזה בא במגע גם עם נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין ורבים אחרים שנכחו באירוע. יש לציין כי אנשי ההתאחדות הישראלית נכנסו בכל מקרה לבידוד מרגע חזרתם ארצה.

* ארגון השחקנים באיטליה תקף את ראשי הקבוצות שמנסים לחדש את האימונים בהקדם: "לא לחזור לאימונים! אנחנו עצובים לראות שוב מועדונים נוהגים בטיפשות וחושבים לסכן את בריאות השחקנים בצעדים מבישים וחסרי אחריות". מטעם אנשי הצוותים הרפואים של הקבוצות נמסר: "לאור ההתפתחות המדאיגה של וירוס הקורונה ברחבי העולם, צוותי הרפואה הביעו את חששם לבריאות השחקנים במקרה שנחדש בקרוב את האימונים".

עוד בוואלה

ההמלצה של פיפ"א: ביטול של פגרת הנבחרות

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

ההתנהלות של משרד הבריאות מזכירה לי קצת את ההתנהלות של אורטופד "רגיל" כשהוא פוגש ספורטאי אולימפי. למה אני מתכוון, רוב האורטופדים, בדרך כלל, ימליצו לספורטאי אולימפי שנפצע על השבתה מלאה מפעילות ותחילת טיפול פיזיותרפי.( אני מתעלם כרגע מאותם רופאים שממהרים לנתח ללא כל צורך) לרוב האנשים דרך הטיפול הזאת תהיה אכן נכונה ומתאימה. היגיוני שאחרי השבתה ארוכה וטיפולים מתאימים הפציעה תעבור. ולכן אורטופד שרוצה ללכת על בטוח, כמעט תמיד יעדיף לבחור בדרך הזאת. אז אותו אדם לא יעשה ספורט כמה שבועות. ביג דיל. אבל לספורטאי אולימפי אין את הפריבילגיה להיות מושבת לכמה שבועות כל פעם שהוא נפצע, זה יגרום לו בוודאות להתרחק מהצמרת העולמית. פציעה אצל ספורטאי אולימפי, זה פחות או יותר, מצב נתון בכל רגע ורגע. אורטופד, או פיזיותרפיסט שעובד בשוטף עם ספורטאים אולימפיים מבין זאת היטב ולכן ינסה לפגוע כמה שפחות בתכנית האימונים הרגילה שלו. הוא יגביר את כמות הטיפולים, יחבוש אותו בהתאם, יגביל אותו בתנועות מסוימות ורק בלית ברירה, כמוצא אחרון, ישבית אותו מאימונים. וגם אז, אגב, ההשבתה תהיה חלקית, כי הרי מעבר לפציעה הספציפית, שאר הגוף בריא ואפשר לאמן ולחזק אותו בדרכים שלא יחריפו את הפציעה הקיימת. מה שאני מנסה להגיד הוא, שהשבתה מלאה של ספורטאי אולימפי וטיפול מתאים בוודאי שיעזרו לו להחלים מהפציעה, השאלה היא מה המחיר שיהיה עליו לשלם בדרך זו. ובאנלוגיה למצב שלנו, ברור שסגר מוחלט יפתור את בעיית הקורונה תוך זמן מסויים, השאלה היא מה המחיר שכולנו נשלם עד אז... ולכן אני חושב, וזאת דעתי האישית בלבד, שכל עוד אפשר להימנע מהשבתה מלאה, חייבים לעשות הכל, אבל הכל, בכדי לאפשר למדינה להמשיך ולתפקד, גם אם מדובר בתפקוד חלקי בלבד. ורק אם המצב באמת לא מותיר ברירה, להטיל את הסגר כמו שמשרד הבריאות דורש. כי למרות שאני נגד ניתוחים, גם אני מבין שיש מקרים שבהם אין מנוס אלא לנתח. בואו נקווה שאנחנו לא במצב הזה... שבוע טוב שיהיה. אריק

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on

* מאוריסיו גומס דה מאטוס, סגן נשיא פלמנגו שביקר במשרדי ברצלונה וריאל מדריד לפני כשבועיים ונפגש עם נציגי מועדוני הפאר מספרד, אובחן כחולה בקורונה יחד עם עובד נוסף של המועדון שלקח חלק באותו ביקור. הברזילאים נפגשו בין היתר עם פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, ועם שחקן העבר אריק אבידל שמשמש כמנהל הספורטיבי של ברצלונה.

* יום לפני משחק הצמרת בטורקיה בין המוליכה טרבזונספור לאיסטנבול בשאקשהיר המדורגת שנייה, הודיע ג'ון אובי מיקל כי הוא לא מעוניין לשחק. "כדורגל זה לא הכול בחיים", כתב הקשר הניגרי של טרבזונספור בחשבון האינסטגרם שלו. "אני לא מרגיש נוח ולא רוצה לשחק כדורגל במצב הנוכחי".

* לאחר שהודיעה אמש כי דושאן ולאחוביץ' נדבק בקורונה, הודיעה הבוקר פיורנטינה על שני נדבקים נוספים: פטריק קוטרונה וחרמן פסלה. בנוסף, גם פיזיורתפיסט המועדון סטפנו דיינלי נדבק.

* באלאבס הודיעו היום על שני נדבקים במחלה. שמותיהם של השחקנים לא פורסמו, האימונים הופסקו עד הודעה חדשה וביום שני יעברו כל אנשי המועדון בדיקות.

* סגנית נשיא ווסטהאם קארן בריידי טוענת: "בפרמיירליג מקווים שיהיה אפשר להמשיך את העונה עוד שלושה שבועות, אבל זו פנטזיה. התסריט ההוגן היחיד הוא לבטל את העונה. מי יודע מה היה קורה אילו המשחקים לא היו מבוטלים, אלא משוחקים עד הסוף?" עם זאת, כתב BBC סיימון סטון טען כי "רוב הקבוצות לא רוצות שזה יקרה. אני מניח שכשאפשר יהיה לשחק, העונה תימשך, אבל עדיין לא ברור האם השחקנים ימשיכו באימונים".

* ההתאחדות הגרמנית הודיעה באופן רשמי כי משחק הידידות מול איטליה, שתוכנן ל-31 במרץ, בוטל.

* קבוצות הסריה A דחו את הצעת הליגה, לקיים את שארית העונה במתכונת של משחקי פלייאוף, אחת לשלושה ימים.

כדורסל

* הקבוצה האסטונית בי סי קאלב/קראמו הודיעה כי אחד מחברי הצוות המקצועי חלה בקורונה. השחקנים והצוות נכנסו לבידוד לשבועיים, והיריבה האחרונה לוקומוטיב קובאן עודכנה בנושא. על פי דיווחים, שחקניה האמריקאים של קובאן נשארו במוסקבה אחרי המשחק וסעדו עם כמה משחקני צס'"א.

* גם בבלגיה הצטרפו לליטא ואוקראינה והודיעו על סיום הליגה כבר עכשיו. אוסטנד הוכתרה לפיכך לאלופה.

* משטרת רוד איילנד הודיעה כי תלמיד כיתה ב', אשר נשא את הנגיף, בא במגע עם אחד מכוכבי ה-NBA שנדבקו בקורונה - רודי גובר או דונובן מיטשל, במהלך בקשת חתימות במשחק של יוטה מול בוסטון ב-6 במרץ.

* ג'רמי לין, שכבר תרם 150 אלף דולר למאבק בקורונה בסין, תרם כעת 150 אלף דולר נוספים לקרן יוניסף.

* גולדן סטייט הודיעה כי תתרום מיליון דולר לעובדי ה-NBA בדרך כלל נשארים מאחורי הקלעים, וכעת נותרו ללא עבודה.

דונובן מיטשל במסר מרגיע

סטפן קרי ואיישה קרי הודיעו כי יתרמו אוכל לילדים נזקקים, שלא יקבלו את אספקת המזון היומית שלהם בבתי הספר:

כך נראה הבידוד של סרג' איבקה

ענפים נוספים

* שינזו אבה, ראש ממשלת יפן, הודיע במסיבת עיתונאים בטוקיו כי מדינתו עדיין נערכת כרגיל למשחקים האולימפיים שמיועדים להיפתח ב-24 ביולי: "כולנו נתגבר על התפשטות הנגיף ונארח את האולימפאדה ללא בעיות, כמתוכנן".

* בליגת ה-NHL הודיעו כי השחקנים יקבלו את המשכורות עד תום העונה, על אף שבוטלה.

* כמו ב-NBA, כך גם מספר כוכבי NHL הודיעו כי יתרמו חלק מהמשכורת שלהם על מנס לפרנס את עובדי האולמות השונים.

* באופן לא מפתיע, מרתון לונדון נדחה באופן רשמי, ויתקיים ב-4 באוקטובר 2020.

* גם מרתון בוסטון נדחה - מה-20 באפריל ל-14 בספטמבר.

* לאחר שתכננו לקיים את המירוצים ללא קהל, הודיעו ראשי הנסקאר על ביטול המירוצים הקרובים באטלנטה ובמיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully