וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה חדשה ב-NBA: הכוכבים שיממנו את העובדים המובטלים בזמן השביתה

יאניס, זאיון וקווין לאב כבר התחייבו: נתרום מאות אלפי דולרים לפועלי האולמות שנותרו מחוסרי עבודה בגלל הפסקת הפעילות של הליגה

צילום: רויטרס

להתפשטות הקורונה יש השפעות הרסניות על הספורט העולמי, אבל גם בתוך הכאוס אפשר למצוא סיבות לאופטימיות. אחת מהסיבות הללו היא תופעה חדשה ומבורכת ב-NBA, שלא בהכרח תואמת את הלך הרוח הקפיטליסטי בארצות הברית.

כמה מהכוכבים הגדולים בליגה הטובה בעולם הודיעו ביממה האחרונה כי בכוונתם לתרום סכומי כסף גבוהים לעובדים הפשוטים באולמות, שיישארו מחוסרי עבודה בזמן שה-NBA מושבתת.

הטרנד החל דווקא אצל אחד מארק קיובן, בעלי דאלאס, שמיד עם ההודעה על השבתת ה-NBA לפרק זמן בלתי מוגבל הודיע כי בכוונתו לשלם לעובדי האולם משכורת על בסיס שעתי על ארבעת משחקי הבית הקרובים של המאבס, למרות שהם לא יתקיימו.

לאחר מכן, החלו גם כמה מהשחקנים הבכירים בליגה להתחייב לתרום מכספם למען העובד הפשוט. ראשון היה זה קווין לאב, שהודיע שיתרום 100 אלף דולר לטובת אנשי התחזוקה באולם של קליבלנד. כמה שעות לאחר מכן הצטרף גם יאניס אנטטוקומפו, והודיע כי יתרום סכום זהה לעובדי התחזוקה באולם הביתי של מילווקי.

"זה גדול מכדורסל", צייץ יאניס. "בתקופה הקשה הזו, אני רוצה לעזור לאנשים שעוזרים לחיים שלי ושל המשפחה להיות קלים יותר".

גם זאיון וויליאמסון, שבניגוד ללאב ואנטטוקומפו עדיין נמצא על חוזה רוקי ועוד לא הרוויח סכומים גבוהים במיוחד במהלך הקריירה, הודיע על אקט דומה וכתב: "האנשים בניו אורלינס קיבלו אותי בצורה כל כך יפה מאז שבחרו בי בדראפט, וכמה מהם עובדים באולם הביתי שלנו. הם האנשים שמאפשרים לנו לשחק, שעוזרים ליצור את הסביבה המושלמת עבורנו ועבור אוהדים. לצערי הרב, חלקם כבר התמודדו בעבר עם נזקי סופת קתרינה, וכעת נאלצים להתמודד עם נזקי הקורונה. במובן הכלכלי, זה קשה מאוד. לכן אני מתנדב לכסות את המשכורות של כל אחד מהעובדים במשך 30 יום. זה דבר קטן שאני יכול לעשות כדי להביע את הערכתי והוקרתי לאנשים הנפלאים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully