וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבריחה מתל אביב": כך "האורחת הלא רצויה" באסקוניה נמלטה מישראל

אחרי החזרה לויטוריה, בספרד מסכמים את הביקור החטוף ו"ההזוי" - מהמבטים החשדניים ברחוב, דרך הצהלות במלון ועד השטיח האדום לנתב"ג

צילום: רויטרס

באסקוניה חזרה לספרד מוכת הקורונה אחרי הביקור הקצרצר בישראל, ובתקשורת המקומית מסכמים את 24 השעות הסוריאליסטיות עם דיווח מפורט על "הבריחה מתל אביב", כפי שהוגדר באתר "אל קוראו".

כזכור, הקבוצה הבאסקית אמורה היתה לפגוש את מכבי תל אביב אתמול (חמישי) ביד אליהו, אולם המשחק בוטל שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה אחרי שהיורוליג הודיעה על השבתה עד להודעה חדשה. הקבוצה טסה במהירות חזרה לספרד, והגיעה בשעות הערב לויטוריה, שנחשבת אחת הערים הכי נגועות בנגיף בכל רחבי ספרד.

"הקבוצה של דושקו איבנוביץ' התכוננה כרגיל לאימון הבוקר, בזמן שהתבשרה על ביטול המשחק. כשהבשורות הגיעו לחדרי מלון פורט אנד בלו בו שוכנו, נשמעו צהלות", תוארה הסצינה. "השחקנים לא רצו להשתתף במשחק, והקפטן טוקו שנגליה - שמרבה להשמיע את דעותיו גם באיגוד השחקנים של היורוליג - טען בפני השחקנים שאין למשחק ערך ספורטיבי".

פריאייה הנרי, באסקוניה. מתוך הטוויטר של באסקוניה, אתר רשמי
24 שעות הזויות בתל אביב. פריאיי הנרי מבאסקוניה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של באסקוניה

כזכור, באסקוניה המריאה ארצה למרות שחלה על החוזרים ארצה מספרד חובת בידוד של 14 יום. משרד הבריאות אישר החרגה שלה מהנהלים, אולם בסופו של דבר התברר שהמאמצים היו לחינם. אגב, גם במהלך שהותה בישראל באסקוניה לא שמרה על בידוד מוחלט, ותועדה כשהיא עושה את דרכה למלון בו שהתה ברחובות תל אביב.

"באסקוניה לא היתה אורחת רצויה בתל אביב מלכתחילה", ציינו בדיווח. "דעת הקהל כלפי הנחיתה שלהם בישראל לא היתה חיובית, והשחקנים הרגישו את המבטים החשדניים ברחובות. אבל אחרי שהתקבלה ההודעה על ביטול המשחק, לא נותר לבאסקוניה מה לעשות בתל אביב מלבד לברוח כמה שיותר מהר וכמה שיותר ביעילות. בכניסה לישראל באסקוניה קיבלה יחס פושר, היא נראתה לאנשים בישראל כמו סכנה לציבור, אבל ביציאה קיבלה שטיח אדום.

"מסתבר שיש יתרונות בלהיות אורחת של מכבי תל אביב בישראל. אחד מהם הוא המהירות והיעילות שבה התאפשר לבאסקוניה לעזוב את המדינה, כשהיא עוקפת קשיים בירורקרטיים בדרך. בשעות הערב נחתו השחקנים בויטוריה, וסיימו את הסיור המעט הזוי בישראל - אולי האחרון שלהם בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully