וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו גומס מדווח מברגמו מוכת הקורונה: "אין איש ברחובות, זה סרט אימה"

קשר אטאלנטה מספר על החיים הקשים ב"בירת הקורונה" ומזהיר את ארגנטינה: "תתחילו לקחת את הסיוט הזה ברצינות, הוא יגיע גם אליכם"

AP

בווידאו: שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים את ההעפלה לרבע הגמר ליגת האלופות

פאפו גומס, אחד מכוכבי אטאלנטה, טוען שהחיים בברגמו הנצורה על רקע התפשטות הקורונה הם לא פחות מ"סרט אימה". הקשר בן ה-32, אחד הסמלים של הקבוצה המפתיעה, התראיין אמש (שישי) לתחנות הרדיו בארגנטינה מולדתו וסיפר על השגרה שהופרה בעיר הפסטורלית, שנחשבת לאחד ממוקדי התפשטות הנגיף והוגדרה לא אחת כ"בירת הקורונה העולמית".

"אין איש ברחובות. זה כמו סרט אימה, אני לא מגזים", אמר גומס, שקיווה להמשיך את העונה החלומית עם הקבוצה שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות ונחשבת לאחת הסינדרלות של הכדורגל העולמי. "הדבר היחיד שפתוח כאן זה הסופרמרקטים, אבל גם אליהם אפשר להגיע בשעות מסוימות מאוד. בכל מקרה, אנשים בכלל לא מגיעים לשם ומעדיפים להזמין הכל מהאינטרנט. זה יכול לקחת את הזמן, אבל לפחות מביאים לך את הסחורה עד הבית ואתה לא מסתכן".

שחקן אטאלנטה פאפו גומס. AP
ככה נראית אפוקליפסה. פאפו גומס/AP

גומס אף העביר מסר לאומה הארגנטינאית, שעדיין לא חוותה התפרצות ממשית של הנגיף בשטחה. "אני שומע חדשות מארגנטינה מדי יום. היה נחמד אם היו מתחילים לקחת שם ברצינות את העסק הזה, ומתחילים לנקוט בזהירות הנדרשת. עד עכשיו נראה שהם לוקחים את זה יותר מדי בקלות. זה עניין רציני, כדאי שיתחילו לקחת את הסיוט הזה ברצינות כי הוא יגיע לכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully