וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס לפני הפועל ירושלים: "מכירים אותה, נבוא בשיא הפוקוס". ג'קסון לא בסגל

7.3.2020 / 15:37

היווני מוכן למפגש בארנה אחרי התבוסה בבלגרד: "אנחנו מגיעים אחרי שני משחקי יורוליג, אבל נבוא עם אנרגיה" (א', 21:00, ספורט 5). ארון ג'קסון לא בסגל האלופה, מחזיקת הגביע בלי ג'ון הולנד

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על אנאדולו אפס

המחזור ה-21 בליגת העל יגיע לשיאו מחר (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) עם הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בו תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו העונה כבר שלוש פעמים כשהמאזן עומד על 1:2 לטובת ירושלים. האדומים ניצחו בגמר גביע ווינר שנערך בחולון 83:84 כשג'יימס פלדין קולע 21 נקודות, הצהובים גמלו להם עם ניצחון בסיבוב הראשון בליגה 73:89 בזכות 26 נקודות של סקוטי ווילבקין, וירושלים ניצחה את המפגש האחרון, ברבע גמר גביע המדינה ביד אליהו, 90:92, כשג'ייקובן בראון מוביל את קלעיה עם 19 נקודות. לפי סיכום מוקדם בין הקבוצות, מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, 9,000 אוהדים בלבד יורשו להיכנס למשחק.

ארון ג'קסון לא יהיה בסגל האלופה, ואילו מחזיקת הגביע הותירה בחוץ את ג'ון הולנד.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים מול מכבי תל אביב. דני מרון
כיכב במפגש האחרון בין הקבוצות בגביע. ג'ייקובן בראון/דני מרון

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי הניצחון החשוב על פריסטרי במשחק הראשון בסדרת שמינית גמר הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א, ושלושה ימים בלבד לפני הגומלין ביוון. למרות ההישג, בירושלים חשים כי קיים סיכוי גדול שהעונה האירופית שלהם לא תסתיים שכן הם לא יוכלו לארח או להתארח בסיבוב הבא כשהם עתידים לפגוש את המנצחת בין ססארי לבורגוס. בינתיים מנסים בקבוצה להתמקד במשחק היוקרתי נגד מוליכת הטבלה, כשבשעות הערב יכריזו מי השחקנים שלא יתלבשו להתמודדות.

מכבי תל אביב שבה היום מבלגרד אחרי ההפסד לכוכב האדום במסגרת היורוליג, ולא תערוך אימון מסכם לקראת ההתמודדות. הצהובים הפילו לא מעט מההפסד על ההכנה המנטאלית הלקויה שהייתה להם למשחק, יומיים בלבד אחרי שהבטיחו את מקומם בפלייאוף ובמקביל לבלאגן גדול סביב היציאה שלהם לבלגרד לאור וירוס הקורונה. במקביל למשחק, אותו רוצים בקבוצה לנצח גם כדי להמנע מכניסה לתקופה רעה, מחכים במועדון לתשובה סופית לגבי האפשרות שיארחו את באסקוניה בישראל, ואם לא יוכלו לעשות כך, יארחו את הבאסקים בבלגרד.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב, תמיד כשאנחנו משחקים במשחקים האלה אנחנו בפוקוס גדול כי לירושלים יש קבוצה טובה מאוד. אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי שני משחקי יורוליג, אבל אנחנו צריכים לשמור על פוקוס ולשחק עם אנרגיה. אנחנו מכירים אותם, ואני מאמין שנהיה מוכנים".

אחד האוהדים השרופים של מכבי תל אביב גבי בר נתן הלך לעולמו. בר נתן, שהוא אביו של הקומיקאי רועי בר נתן, ליווה את הצהובים בכל משחק בית וחוץ ובכל אימון בארץ ובחו"ל במשך שנים. מכבי תל אביב הוציאה הערב הודעה, בה נכתב: "מכבי הייתה חלק ממנו והוא חלק ממנה. גבי היה מופיע בקביעות עם חולצה צהובה מכופתרת וכובע לראשו, מלא חוש הומור ושמחה תמידית, סיגל לעצמו מנהגים שונים ואף דאג לחלק בכל הזדמנות סוכריות צהובות לשחקני הקבוצה, סגולה נגד עין הרע. בשבת האחרונה גבי הלך לעולמו, יהי זכרו ברוך".

בנו של גבי בר נתן, הקומיקאי רועי, הגיב בפוסט הפייסבוק של מכבי תל אביב וכתב: "תודה אנשים יקרים מאוד" כשהוא מוסיף אימוג'י של לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully