וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב: "היה ברור שאנחנו לא מוכנים מבחינה מנטלית"

6.3.2020 / 22:25

יאניס ספרופולוס סיכם את ההפסד בבלגרד ("צריכים ללמוד ממנו ולהיראות כקבוצה אחרת"). הצהובים מקווים לדעת עד יום ראשון היכן יארחו את באסקוניה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי תל אביב על אנאדולו אפס באמצע השבוע

דווקא לאחר שהפתיעה את מוליכת הטבלה אנאדולו אפס, רשמה הערב (שישי) מכבי תל אביב את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה ביורוליג והובסה 92:76 בידי הכוכב האדום בלגרד. הצהובים, שהמריאו לסרביה אף שהיו אמורים להיות בבידוד, נכנעו לתצוגת קליעות מרשימה של הסרבים, שהוליכו לכל אורך הדרך ובמחצית השנייה הפכו את ההפסד של האורחת לתבוסה של ממש.

הצהובים ינחתו מחר בישראל ונמצאים בקשר רציף עם בכירי משרד הבריאות ומשרד הספורט. בשלב הזה ההוראה היא כי באסקוניה לא תוכל להגיע לישראל למשחק ביום חמישי, ובאלופה הישראלית ינסו לקבל תשובה סופית בנושא עד ליום ראשון. אם לא יחול שינוי, הצהובים יארחו את הבאסקים בבלגרד לאחר שערכו מספר פגישות בנושא זה במהלך הימים האחרונים. אפשרות נוספת שהוצעה, היא אירוח המשחק במדינה קרובה יותר לישראל, יוון או קפריסין, אך הנושא לא התפתח בשלב הזה.

"הגיע לכוכב האדום לנצח, הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו", הודה יאניס ספרופולוס. "הם התחילו את המשחק עם יכולת קליעה מצוינת מחוץ לקשת, ולא רק ברבע הראשון. הם קלעו טוב מאוד, גם זריקות קשות, ולמרות שהם שיחקו טוב מאוד עדיין היינו במשחק, אבל ברבע השלישי היה חלק שאנחנו חייבים ללמוד ממנו, אפשרנו להם לקלוע 30 נקודות ברבע הזה. זה היה ברור שלא היינו מוכנים מנטאלית הערב לשחק משחק קשה. ברכות לכוכב האדום, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, ולהיראות קבוצה אחרת החל מהמשחק הבא".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. GettyImages
העומס הכריע. ספרופולוס/GettyImages

במהלך המשחק הערב נפצעו אמארה סטודמאייר ויובל זוסמן. סטודמאייר ספג ברבע הרביעי מכה בפניו מאנג'לו קלויארו ואזור אפו התנפח, כשהוא צפוי להיבדק עם שובו לישראל, ואילו זוסמן נפל ברבע הרביעי במהלך הגנתי, ובקבוצה יבדקו אותו במהלך הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully