וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 נקודות לשיין לארקין בניצחון אנאדולו אפס על אולימפיאקוס

הכוכב הגדול של היורוליג התפוצץ עם 10 מ-15 מחוץ לקשת ב-79:91. אלכסיי שבד (23 נקודות) הוליך את חימקי ל-68:82 על פנרבחצ'ה. ברצלונה גברה 80:83 על באיירן מינכן

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב בבלגרד נועלים הערב (שישי) את המחזור ה-28 ביורוליג. בזה שכבר הסתיים, הצליחה חימקי מוסקבה לנצח בביתה 68:82 את פנרבחצ'ה. לאחר מכן הפגיז שיין לארקין 40 נקודות על העראש של אולימפיאקוס, ודאג שאנאדולו אפס תתאושש מההפסד ביד אליהו. ברצלונה השלימה ניצחון שני תוך יומיים על יריבה גרמנית לאחר 80:83 קשה על באיירן מינכן. באסקוניה עוללה את אותו הדבר כשניצחה 72:73 את אלבה ברלין לאחר שלשת ניצחון בשניות הסיום.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
עשה לאוברדוביץ' צרות. שבד/דני מרון

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 79:91

רצף הניצחונות של אפס נעצר על 11 ביד אליהו, אבל הערב היא חזרה לעצמה, וליתר דיוק - שיין לארקין חזר לעצמו. הסופרסטאר של היורוליג שוב הראה שכשהוא מפוקס בלתי ניתן לעצור אותו, ואם במחצית הראשונה קיבל סיוע מוואסילי מיצ'יץ' וטיבור פלייס, שקבעו יתרון דו-ספרתי, הרי שהמחצית השנייה היתה אך ורק שלו. זה נגמר עם 40 (!) נקודות ב-10 מ-15 מחוץ לקשת. לא ייאמן. אוקטביוס אליס קלע 14 למפסידה.

לארקין העילאי השווה את שיא השלשות שלו במפעל, והפך לשחקן היחיד בתולדות היורוליג שרושם שני משחקים של 40 נקודות או יותר. מדהים.

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה 68:82

קבוצת הפאר של ז'ליקו אוברדוביץ' דווקא הגיעה למוסקבה במומנטום טוב, אך חזרה לסורה ופיגרה פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום. פנר לא הצליחה לעצור את אלכסיי שבד (23 נקודות), גם דווין בוקר ויונאס ירבקו (15 נקודות כל אחד) סייעו לניצחון החשוב של הרוסים. האורחת, שהגיעה שבע פעמים בלבד לקו העונשין, קיבלה 13 נקודות מבובי דיקסון, נאנדו דה קולו נעצר על 11.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
שוב להט, שוב ברצלונה ניצחה. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

ברצלונה - באיירן מינכן 80:83

הקטאלנים נותרו הקבוצה עם רצף הניצחונות הפעיל הארוך ביורוליג עם שמונה, אך כמו במשחק הקודם נגד אלבה ברלין, זה הלך קשה קשה לברצלונה. המשחק היה צמוד במחצית הראשונה, בניגוד לציפיות לאור הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות, אך איש לא ציפה למה שקרה ברבע השלישי, אשר תוצאתו הייתה 15:27 לבאיירן. הרבע הרביעי נפתח באופן דומה לזה שקדם לו, והמארחת המתוסכלת נראתה כמי שעומדת לרשום הפסד ביתי לא צפוי. לשמחתה של ברצלונה, ניקולה מירוטיץ' שוב היה ענק (28) והוליך את חבריו לרבע גדול של 12:26 ולניצחון דרמטי.

טורניקה שנגליה שחקן באסקוניה. GettyImages
ניצחון שלישי ברציפות ודרמטי מאין כמוהו לבאסקוניה. שנגליה/GettyImages

באסקוניה - אלבה ברלין 72:73

הבאסקים סגרו מחזור כפול נהדר לקבוצות הספרדיות, ועגום במיוחד עבור הגרמניות. כמו ברצלונה, גם באסקוניה השלימה ניצחון שני תוך פחות משבוע על יריבה גרמנית, ומבחינת אלבה מדובר בהפסד אכזרי מאין כמוהו. האורחת נראתה נהדר והוליכה כל המשחק, אך כמו בלא מעט מקרים העונה, פשוט קרסה ברבע האחרון אותו הפסידה 25:13 ונכנעה לשלשת ניצחון גדולה של מאט ג'נינג שתי שניות לסיום. טורניקה שנגליה שוב הצטיין במדי המארחת וסיים עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully