וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתכוננים לאפשרות לארח מחוץ לישראל: "לומדים את ההשלכות"

6.3.2020 / 12:40

על רקע הגבלות משרד הבריאות על המגיעים מספרד, הצהובים נערכים לכל תרחיש במשחק הביתי נגד באסקוניה המתוכנן לחמישי הבא. תגובת מכבי תל אביב: "המצב דורש היערכות מרגע לרגע"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) את הכוכב האדום בלגרד בסרביה, על רקע בהלת הקורונה שהגיעה לכדורסל האירופי. הקבוצה נחתה אתמול בערב בבלגרד בתום יום לא פשוט. אחרי שבשעות הבוקר החלו איומים של משרד הבריאות, ניהלו ראשי המועדון מגעים מול בכירים כדי לאפשר את יציאת הקבוצה מהארץ. בסמוך לשעת ההגעה לנתב"ג התקבל האישור שמכבי תמריא, והקבוצה בודדה לחלוטין משאר יושבי טרמינל, כשהיא מגיעה באוטובוס פרטי ישירות למטוס החכור.

אלא שבכך לא תמו הבעיות של הצהובים (שאגב, ייתקלו הערב בשופט איטלקי - כרמלו פטרניקו). במכבי יודעים שנכון לעכשיו לא יתאפשר להם לארח את באסקוניה ביום חמישי הבא, שכן אזרחים זרים ששהו בספרד לא מורשים להיכנס לארץ. בקבוצה יפעלו עם שובם ארצה כדי לנסות לפתור את הבעיה מול משרד הבריאות, כולל אפשרות של בידוד לחלוטין של באסקוניה עד המשחק. אך אם הדבר לא יתאפשר, לא פסלו במועדון אירוח של המשחק מחוץ לגבולות ישראל.

בתגובה לידיעות על בעיית משחקי הבית של הצהובים, המועדון פרסם תגובה רשמית: "המועדון עוקב אחר כל ההתפתחויות בנושא וירוס הקורונה, נמצא בקשר ישיר עם רשויות הבריאות והספורט, פעל, פועל ויפעל על פי הנהלים שנקבעו על מנת לשמור על בריאות הציבור והקבוצה.

התקופה האחרונה חדשה לכולם ודורשת היערכות מרגע לרגע ובכל זמן נתון. אנו לומדים את התנאים ואת ההשלכות על המשחקים, הקבוצות שאמורות להתארח בישראל והאוהדים שלנו ונוציא עדכון מסודר.

אנו מודים לקהל על ההבנה והתמיכה בימים אלה ולגורמים המלווים מטעם הרשויות".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה עם סנדי כהן במטוס. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מסע מפרך לסרביה, וזו רק ההתחלה. אבדיה וסנדי כהן על המטוס, אמש/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

"שלושת הימים האחרונים היו טלטלה עבור כל אחד מאיתנו", סיפר במהלך הלילה אחד מאנשי מכבי, "היה חשש אמיתי שלא נוכל לצאת למשחק הזה, ואנחנו לא יודעים אם המשחק ששיחקנו נגד אנדולו הוא האחרון שאנחנו יכולים לשחק בבית. ההגבלות של המדינה על אזרחים זרים שהם לא מאיטליה היא אולי הקשה ביותר בעולם, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה".

הצהובים מגיעים למשחק כאמור כפייבוריטים גדולים ואחרי שהבטיחו את שובם לפלייאוף היורוליג לראשונה זה ארבע שנים. במכבי רוצים כעת להשיג את יתרון הביתיות, וכדי לעשות זאת, הם יהיו חייבים לנצח גם בבלגרד, משימה שעל הנייר אמורה להיות נוחה לאור הכושר של הקבוצה המארחת.

"מי שחושב שאנחנו באים לטייל בבלגרד טועה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "אנחנו בתום כמה ימים לא פשוטים בכלל מבחינה מנטלית וארגונית, הצוות המקצועי צריך לעבוד קשה מאוד כדי להכין את השחקנים ולסנן את כל רעשי הרקע. זו משימה קשה מאוד, ויחד עם זאת הכוכב האדום היא קבוצה ביתית מאוד. כל תסריט הגיוני במשחק הזה".

הצהובים ישובו לישראל ביום שבת לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים שייערך ביום ראשון. כזכור, אמש השיגו הקבוצות אישור ממשרד הבריאות לקיים את המשחק בארנה בירושלים לעיני 9,000 צופים.

(עדכון ראשון: 10:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully