וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דגל הזכייה בגביע ייתלה במשחק מול מכבי תל אביב

6.3.2020 / 10:19

האדומים יקיימו טקס לפני פתיחת המפגש המסקרן ביום ראשון, ובתקרת הארנה יוצב סמלו של התואר התשיעי בתולדות המועדון. לאור הגעת הקורונה ליוון, בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות לקראת הטיסה לפריסטרי

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות לניצחון הליגה האחרון של מכבי תל אביב

לא מעט סימני שאלה מרחפים בנוגע לאופן שבו תימשך העונה האירופית המוצלחת של מכבי תל אביב והפועל ירושלים, אבל ביום ראשון יוכלו אלופת המדינה ומחזיקת הגביע לקחת פסק זמן מבהלת הקורונה ולהתרכז במשחק הפיקנטי והמסקרן ביניהן.

מתברר כי לא רק שובו של אמארה סטודמאייר לארנה, בפעם הראשונה בצהוב, תעמוד במוקד האירוע; לפני פתיחת ההתמודדות תקיים ירושלים את הטקס המסורתי לתליית דגל הזכייה בגביע המדינה על תקרת האולם. זהו התואר התשיעי בתולדות המועדון (שישה גביעים, שתי אליפויות וגביע יול"ב אחד).

שיתופו של תמיר בלאט, שנפגע בכתפו בניצחון שלשום (רביעי) על פריסטרי, עדיין מוטל בספק - אולם בקבוצה מביעים אופטימיות זהירות באשר לסיכוייו להחלים בזמן.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון עם שלווין מאק ועם נמרוד לוי. ברני ארדוב
הכנות בצל הקורונה. שחקני ירושלים/ברני ארדוב

על אף הנחיות משרד הבריאות, שלפיהן יש להגביל כנסים להשתתפות של 5,000 אנשים, אושר לקיים את המשחק לעיני 9,000 צופים, כאשר תיעשה חציצה במרכז האולם. עשרה אחוזים מהכרטיסים יועברו, כנהוג, לקבוצה האורחת.

ביום שלישי אמורים האדומים לצאת לאתונה, לקראת המשחק השני בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות, שאמור להיערך למחרת באולמה של פריסטרי. נכון לעכשיו, משרד הבריאות לא הטיל מגבלות כלשהן על החוזרים מיוון, אולם הידבקותם של 21 אנשים במדינה ביממה האחרונה עלולה לשנות את התמונה ולהציב את ירושלים בפני בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully