וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חטאפה עוקץ את ברצלונה: "השוער שלהם מוסר יותר מהקשרים שלי"

אחרי שדה יונג ביקר את חוסה בורדלאס על שיטת משחק "משעממת", המאמן הגיב בלגלוג: "השוער שלהם מסר נגדנו 69 פעמים! אני מאמין בכדורגל אחר, כזה שמנסים לייצר בו מצבים"

מתוך יוטיוב

מסתבר שלברצלונה יש חשבון פתוח לא רק מול ריאל, אלא גם מול יריבה קטנה יותר ממדריד: חטאפה. הכל החל באמירה קטנה וזניחה של פרנקי דה יונג בראיון לתקשורת ההולנדית בחודש שעבר, בו טען אחרי המפגש בין הקבוצות (ניצחון 1:2 לברצלונה) שהכדורגל של חטאפה "משעמם".

"קבוצות כמו חטאפה לא משחקות כדורגל כדי לבדר את הקהל. הן משחקות כדי להוציא את הכיף מהענף. מטריד לצפות במשחקים שלהם", אמר דה יונג.

אמש (חמישי) הגיעה התשובה: בראיון לכלי תקשורת בקטאלוניה, תקף מאמן חטאפה חוסה בורדלאס את סגנון המשחק של ברצלונה, שמאז בואו של קיקה סטיין ידועה בהנעת הכדור ובמספר המסירות הגבוה שלה.

"במשחק שלנו נגד ברצלונה השוער שלהם העביר 69 מסירות. 69 מסירות! עדיין לא ראיתי דבר כזה", אמר בלגלוג. "אני לא מאמין ששיטה כזו יכולה להצליח. למעשה, אני מאמין בכדורגל אחר, כזה שמנסים לייצר בו מצבים".

מאמן חטאפה חוסה בורדלאס, ברקע מאמן ברצלונה קיקה סטיין. GettyImages
של מי השיטה היעילה יותר? בורדלאס מול קיקה סטיין/GettyImages

עוד בברצלונה: קיקה סטיין מבקר את עוזרו אדר סראביה שהתנהלותו בקלאסיקו עוררה את זעמם של השחקנים, אבל מסביר: התיעוד הבלתי פוסק של מצלמות הטלוויזיה עושה עוול.

"דיברתי עם אדר על ההתנהגות שלו בקלאסיקו, והוא הבין שהוא חייב לשלוט בעצמו. הוא כבר התנצל על מה שקרה, אבל בסופו של דבר זו אשמתי. הוא צעיר, אימפולסיבי, מלא אנרגיות - כמו שבחור צעיר כמוהו צריך להיות. הבעיה האמיתית היא המצלמות שלא מפסיקות לצלם אותנו. זה מביך שיש מצלמה שעוקבת אחריך כל הזמן, אני מאמין שצריך להפסיק עם זה. אי אפשר לשים יד על הפה בכל פעם שאתה רוצה להגיד משהו במהלך משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully