וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: חוגג מזהיר מ"חשבון נפש", רוני לוי "מאבד נקודות"

6.3.2020 / 7:46

בית"ר סוערת אחרי ההדחה: הבעלים המיואש כבר מרגיש את הפגיעה בכיס ותוהה האם המאמן צריך להישאר בעונה הבאה, בקבוצה מודים ב"זוועה", מבינים שהגיע להם להפסיד ויודעים: הפלייאוף יהיה גורלי

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא רגוע. חוגג/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים הודו אחרי ההדחה מהגביע: "שיחקנו זוועה, לא מקרי שהפסדנו"

- יוסי בניון התעמת מילולית עם אחד האוהדים בסיום, אלי אוחנה הרגיע את העניינים

- משה חוגג המיואש מתכנן לעשות "חשבון נפש", עתידו של רוני לוי על הפרק

- במועדון חוששים גם מההשלכות הכלכליות של ההפסד במשחקי הפלייאוף העליון

seperator

1. בניון התעמת עם אוהד, חוגג מזהיר: "נעשה חשבון נפש"

הלם בבית"ר בעקבות ההדחה אמש (חמישי) ברבע גמר הגביע על ידי מכבי פתח תקוה מהלאומית. בבית"ר היו כנים והודו: "לא הגיע לנו לעלות, רק בזכות איתמר ניצן הגענו לפנדלים. גם נגד אשדוד במשחק האחרון שיחקנו זוועה, אנחנו פשוט לא טובים וזה לא מקרי שהפסדנו".

שי קונסטנטין, שירד בוכה, קיבל מאות הודעות תמיכה מאוהדים אך גם כאלה פוגעניות. בצוות המקצועי אמרו על כך: "אם היו עוד פעם פנדלים היינו נותנים לו לבעוט, הוא בועט עם ביטחון למרות שהחטיא". כל אנשי בית"ר והשחקנים חיזקו את המגן בסיום.

הבעלים משה חוגג הסתובב במסדרון ונראה מיואש. "צריך לעשות חשבון נפש", הוא מלמל. גורמים נוספים בבית"ר אמרו: "הוא כבר חושב על זה הרבה זמן, גם אחרי המשחק הוא השתגע והיה מתוסכל, לא הבין איך קבוצה עם תקציב כל כך קטן עושה בית ספר לקבוצה של 80 מיליון, זה לא נראה לו הגיוני".עדיין לא ברור מה משמעות הדברים של חוגג, אך ברור כי לא יתקבלו החלטות מכריעות בשבועות הקרובים ורק לאחר שהאמוציות יירגעו הוא צפוי לדבר בצורה מסודרת עם אלי אוחנה ויוסי בניון ולהתחיל לחשוב על העונה הבאה.

מה הדברים אומרים על מעמדו של רוני לוי? אפשר לומר שאתמול המאמן איבד קרדיט. יוסי בניון רוצה לראות את רוני לוי ממשיך, אך עובדתית המשא ומתן בין הצדדים נמרח לא מעט זמן, חוגג רואה את האנטגוניזם שיש כלפיו מכיוון הקהל ובשלב זה כולם מבינים כי לא נכון יהיה לדון בזה ואולי משחקי הפלייאוף העליון הם אלה שיכריעו. צריך לקחת בחשבון גם את הצד של רוני לוי, שלא בטוח שירצה להמשיך עם האווירה השלילית סביבו. גורם בבית"ר אמר אתמול: "הפלייאוף העליון הוא מבחן לכולם, בכל התפקידים במערכת". אגב, גם בניון נראה עצבני במיוחד בסיום. המנהל המקצועי התעמת מילולית עם אוהד שניגש אליו ואל חוגג בסיום המשחק אך אלי אוחנה, שהיה בקרבת מקום, הרגיע את העניינים.

עוד בוואלה!

מכבי פתח תקוה עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 3:5 בפנדלים מול בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. דני מרון
אכזבה גדולה, שחקני בית"ר מנסים לעודד את קונסטנטין/דני מרון

2. בעיית החלוץ מחריפה

אלירן עטר רשם לעצמו הישג מפוקפק כאשר הודח העונה פעמיים מהגביע על ידי קבוצות מהלאומית - בפעם הראשונה עם מכבי תל אביב נגד אום אל פאחם ואתמול עם בית"ר נגד מכבי פתח תקוה. עטר הוא עדיין נקודת אור בבית"ר מאז הגיע וכך גם עידן ורד שנכנס לעניינים, אבל באופן כללי הקבוצה משחקת כדורגל רע והודחה בצדק. מכבי פתח תקוה הייתה הקבוצה החזקה ביותר שבית"ר פגשה בגביע. הקבוצה מהבירה קיבלה הגרלה על מגש עד לחצי הגמר מבלי לפגוש קבוצה מליגת העל - לפני רבע הגמר ניצחה את הפועל ראשון לציון ובני ריינה - אך גם זה לא עזר.

זה לא מפתיע. בית"ר אמנם ניצחה בסיבוב השני של הליגה את מכבי חיפה ובאר שבע וסיימה בתיקו נגד מכבי תל אביב, אך מנגד מעדה כמעט מול כל הקבוצות הנחותות ממנה. תיקו ביתי מול קרית שמונה, הפסד לבני יהודה, הפסד לכפר סבא, הפסד ביתי להפועל תל אביב, המשחק הרע בטרנר נגד אשדוד וגם ההדחה אתמול. בית"ר הלכה אחורה בסיבוב הזה ועדיין לא מוצאת את הנוסחה יחד עם צירופם של ממן ועטר וחזרתו של עידן ורד.

בבית"ר לא העריכו מקצועית את אנתוני וארן וזה לגיטימי, אך אם שיחררו אותו היה חובה להביא חלוץ במקומו. אם במשחק כל כך מכריע ליוואי גרסיה החלוד מתפקד כחלוץ, זה אומר שבית"ר הימרה לא נכון עם כמות החלוצים, במיוחד כשהפציעות של שלומי אזולאי בשריר חוזרות על עצמן.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. דני מרון
הוא רוצה להישאר בכלל? רוני לוי על הקווים אמש/דני מרון

3. גם ההכנסות ייפגעו?

בית"ר תחכה למשחקי הפלייאוף, או יותר נכון לבשורות שיגיעו בעקבות בהלת הקורונה. המועדון הוציא למכירה מנוי מיוחד למשחקים ובנה על הכנסות נאות במשחקים נגד הקבוצות הבכירות, אך כמו שזה נראה עכשיו הקהל מדוכא והבהלה סביב הנגיף עשויים לשבש את התוכניות. משני המשחקים האחרונים בטדי בית"ר הכניסה כמיליון שקל, ובמועדון רוצים לראות הכנסות דומות לפחות בחלק ממשחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully