וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קונסטנטין וקריאף בכו, האוהדים קיללו את רוני לוי

5.3.2020 / 23:23

המגן, שהחמיץ את הפנדל הגורלי בהדחה מהגביע, התקשה להתאושש, גם אוחנה, חוגג ובניון נראו מרוסקים. גורם: "זו מכה"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. דני מרון
ערב לא קל. רוני לוי/דני מרון

ערב מאכזב מאוד לבית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי הודחה הערב (חמישי) מהגביע ברבע הגמר אחרי שהפסידה 5:3 בדו קרב פנדלים למכבי פתח תקוה מהליגה הלאומית. שחקני בית"ר נראו מאוכזבים מאוד בסיום ושי קונסטנטין, שהחמיץ את הפנדל הגורלי, מירר בבכי וסירב להירגע. גם אופיר קריאף, שהורחק בדקה ה-110, בכה בסיום. אוהדי בית"ר קיללו את רוני לוי במהלך המשחק וחלק מהם אף עשו זאת אחרי הפנדלים. משה חוגג, אלי אוחנה ויוסי בניון נראו מרוסקים בסיום וגורם במועדון אמר: "זאת מכה, בנינו על השלבים הגבוהים של הגביע, נראה איך נצא מזה".

בצד השני הייתה חגיגה גדולה של שחקני מכבי פתח תקוה, שרקדו עם הקהל שלהם במשך דקות ארוכות. גיא לוזון, שאימן בפתיחת העונה שעברה את בית"ר ירושלים, חגג עם הקהל שלו בטירוף ונראה מאושר במיוחד.

שי קונסטנטין שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
הדמות הטרגית של בית"ר הערב. קונסטנטין/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי: "לצערנו זה אכזרי מאוד. זה ערב מאכזב מאוד. הצמד הלוהט? אחד לא שיחק חצי שנה ואחד לא שיחק ארבעה חודשים והם לא היו במצב גופני. נכנסנו לא טוב למשחק ונאלצנו לרדוף אחרי מכבי פתח תקוה. שלטנו, אבל לא ניצלנו את זה. הגענו לפנדלים וזה 50-50. אנחנו בשיא של מאבקי הליגה, רוצים לסיים כמה שיותר גבוה. אנחנו במקום טוב ורוצים לשמור עליו. לצערנו אכזבות הן חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד. נעשה את המקסימום כדי לחזור לדרך הנכונה והניצחונות בליגה".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר: "אנחנו לא באים בשום שלב נחותים מאף יריבה מליגת העל, נבוא ונהיה אמיצים ונשחק את הכדורגל שאנחנו משחקים בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully