וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן התקרבה למקומות המובילים לאירופה עם 0:1 על טורינו

אנטה רביץ' (25) המשיך ברצף הכיבושים שלו והעניק לרוסונרי שלוש נקודות מול היריבה שלא ניצחה בסן סירו מאז 1985. סימון קיאר נפצע

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

מילאן מריחה אירופה. אחרי ההפסד הכואב בדרבי והשוויון שספגו בתוספת הזמן מכריסטיאנו רונאלדו בחצי הגמר הראשון בגביע מול יובנטוס, הרוסונרי התקדמו הערב (שני) למקום השמיני בסרייה A עם ניצחון ביתי 0:1 על טורינו ונצמדו לוורונה שמחזיקה כעת במקום השישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. מילאן מרוחקת כעת ארבע נקודות מרומא החמישית ו-10 מאטאלנטה הרביעית, שנראית כמו מטרה רחוקה מדי.

אנטה רביץ' עם זלאטן איברהימוביץ' שחקני מילאן. GettyImages
הנוכחות של השבדי עושה לו טוב. אנטה רביץ' עם זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

טורינו, שמינתה לפני המחזור הקודם את מורנו לונגו למאמנה החדש במקום וולטר מצארי והודחה על ידי הרוסונרי לפני כשלושה שבועות בהארכה ברבע גמר הגביע, לא ניצחה את מילאן בסן סירו מאז מרץ 1985. ב-23 הניסיונות הקודמים היו לה 15 הפסדים ושמונה תוצאות תיקו, והערב הגיע הפסד נוסף שהיה החמישי שלה ברציפות בליגה (הרצף הכי גרוע מאז 2006/07) והותיר אותה חמש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

אנטה רביץ', שאת שער הבכורה שלו בסרייה A כבש מול טורינו לפני כמעט שש שנים (במדי פיורנטינה) המשיך בכושרו המצוין ומצא את הרשת של סלבטורה סיריגו בדקה ה-25, אחרי הכנה של סמו קסטייחו מצד ימין. שער שלישי שלו ברציפות, אחרי שכבש בשבוע שעבר נגד אינטר ויובנטוס, ושישי ב-2020. זלאטן איברהימוביץ' וקסטייחו היו קרובים להגדיל את התוצאה בתחילת המחצית השנייה, אבל לא דייקו כמו רביץ'. סטפנו פיולי יכול להיות מרוצה מהחזרה למסלול הניצחונות ומצמצום הפער במאבק על אירופה, אם כי לבטח מוטרד מהפציעה של הבלם הדני סימון קיאר שנאלץ לצאת לפני סיום המחצית הראשונה.

עוד בוואלה!

לאציו עם 18 משחקי ליגה ללא הפסד, אינזאגי: "אנחנו בתהליך גדילה של 4 שנים"

לכתבה המלאה
סלבטורה סיריגו שוער טורינו. GettyImages
טורינו מסתבכת בתחתית. סלבטורה סיריגו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully