וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה לשחקני מנצ'סטר סיטי: "אשאר גם אם יורידו אותנו לליגה הרביעית"

באנגליה מדווחים על שיחה שקיים המאמן עם שחקניו על רקע העונש הכבד מאופ"א: "אני כאן, לא משנה באיזו ליגה נשחק, זה הזמן להתאחד". גם ראחים סטרלינג צפוי להישאר, המנכ"ל הבטיח: "הערעור יתקבל"

פלייר לומברטו מגריני מאמן כדורגל איטלקי מרביץ לשחקן מקבוצתו/צילום מסך

בווידאו: מאמן מרביץ לאחד משחקניו במהלך משחק באיטליה

בממלכה ממשיכים לעסוק בהרחבה בעונש הכבד שספגה מנצ'סטר סיטי, בעקבות עבירה על חוקי הפייר פליי. כזכור, הסיטיזנס הושעו על ידי אופ"א לשנתיים מליגת האלופות וספגו קנס של 30 מיליון יורו. היום (שני) מדווחים באחד מגופי הספורט האמינים באנגליה, Sky Sports, שהן המאמן פפ גווארדיולה והן כוכב הקבוצה, ראחים סטרלינג, החליטו להישאר גם בעונה הבאה.

חוזהו של המאמן הספרדי ממשיך גם לעונה הבאה ומסתיים בעונת 2020/21, ועל פי הדיווח נראה כי הוא גם יכבד אותו, אך עדיין לא ברור אם גווארדיולה יישאר מעבר לעונה הבאה. חוזהו של שחקן הכנף האנגלי לעומת זאת נמשך עד לסוף עונת 2023. "סטרלינג רוצה להתרכז בסיום העונה בליגה האנגלית ובישורת האחרונה של ליגת האלופות, בעונה שיכולה להיות האחרונה שלו במדי הסיטיזינס במפעל היוקרתי", נכתב ברשת Sky.

על פי אותו דיווח, פנה פפ לשחקניו ואמר להם: "לא משנה באיזה ליגה נהיה, אני עדיין אהיה פה. אפילו אם יורידו אותנו לליג 2 (הליגה הרביעית בטיבה), אני אשאר פה. זה הזמן להתאחד". גם ב-BBC דווח כי גווארדיולה שוחח עם חבריו והשמיע דברים דומים - הוא לא מתכוון לעזוב.

פפ גווארדיולה עם שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אחדות. פפ ושחקניו סיטי/GettyImages

מנכ"ל המועדון פראן סוריאנו גם כן נפגש עם השחקנים וניסה לשדר אופטימיות. "תסמכו עלי כפי שאני סומך עליכם - התלונה הזאת תיפול", אמר. ב"סקיי" ציטטו מקור המקורב לאחד השחקנים, שסיפר כי בסגל משתדלים לשמור על סבלנות: "אף אחד לא הולך להקים מהומה עד שכל העובדות יתפרסמו".

בסיטי יקוו ש-CAS יהפכו את ההחלטה, מה שעשוי לקרות לטענת העיתונאי האנגלי קאבה סולהקול: "אני חושב שלסיטי יש סיכוי טוב לנצח בערעור. צריך גם לזכור שסיטי עשירה מאופ"א, היא יכולה להרשות לעצמה עורכי דין טובים יותר".

שחקן העבר רוד חוליט התייחס למאורעות ואמר: "אבין אם פפ יעזוב, כי הוא רוצה את ליגת האלופות, זה הגביע הקדוש. האם צריך להישאר לנאמן לגוף שלא מתנהל היטב? אני לא יודע. הוא לא אשם במה שקרה. הוא לא עשה את זה. זה הולך להיות רגע קשה לסיטי, אני מרחם עליה".

בפרט, עוסקות השמועות במעבר אפשרי של גווארדיולה ליובנטוס. "אני חושב שהוא מתאים לכל מועדון", אמר שחקן העבר האגדי של הגברת הזקנה אלסנדרו דל פיירו. "הוא זכה בגרמניה, בספרד וכעת מה שחסר זה איטליה וצרפת. יהיה מעניין לראות אותו באיטליה, הקיץ הזה הולך להיות חם".

נשיא מנצ'סטר סיטי חלדון אל מובארק עם המנכ"ל פראן סוריאנו. GettyImages
גם המנכ"ל סוריאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully