וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האליפות של מנצ'סטר סיטי ב-2014 עשויה להישלל ממנה

ליברפול תחגוג אליפות כפולה? ב"דיילי מייל" טוענים שהנהלת הפרמיירליג חוקרת עבירות פיננסיות ועלולה לגזור הפחתת נקודות רטרואקטיבית על הקבוצה, שהקדימה ב-2 נקודות את האדומים בעונת 2013/14

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מנצ'סטר סיטי ספגה מכה אנושה ביום שישי כשהושעתה לשנתיים הבאות מליגת האלופות, מה שעלול להביא להפסדים כספיים עצומים. אלא שייתכן שהיא עומדת בפני עונש נוסף, חמור אפילו יותר. ב"דיילי מייל" מדווחים שבמקביל לעונש של אופ"א, הנהלת הפרמיירליג שוקלת לגזול מסיטי את האליפות שזכתה בה ב-2014 בגלל עבירה על חוקים פיננסיים.

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי מניף את גביע אליפות אנגליה. רויטרס
הגביע יילקח? קומפני חוגג אליפות ב-2014/רויטרס

במנצ'סטר סיטי מכחישים את כל הטענות נגדם והבהירו כי הם מתכוונים לערער על העונש של אופ"א, אבל חקירה נפרדת על הנהלת הליגה עשויה להוביל להפחתת נקודות רטרואקטיבית בעונת 2013/14, עונה שבה סיטי הקדימה בשתי נקודות בלבד את ליברפול במאבק האליפות.

בפרמיירליג לא אישרו עדיין את הידיעה הזו, אבל על פי הדיווח החקירה היא על התקופה שבין 2012 ל-2016. יתר 19 הקבוצות בפרמייליג לא צפויות לעמוד לצידה של סיטי, שעומדת להיחלש כנראה משמעותית בגלל העונשים הכבדים.

ואם כבר מדברים על היחלשות, בנוסף לפפ גווארדיולה המאמן שעל פי הדיווחים עשוי לעבור ליובנטוס בקיץ, גם שחקני מפתח עשויים להימכר. באנגליה מדברים כעת על מכירה בקיץ של קווין דה בראונה, ראחים סטרלינג ואמריק לאפורט. כפי שזה נראה כעת הקבוצה עומדת בפני שוקת שבורה ויהיה מעניין לראות את ההתנהלות של המועדון בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully