וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בעקבות השעיית מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה עשוי לעבור ליובנטוס

באיטליה טוענים כי האלופה מעוניינת במאמנה הספרדי של מנצ'סטר סיטי, שעשוי לעזוב בעקבות העונש הכבד שספג המועדון. גם באיירן מינכן ופ.ס.ז' בתמונה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

הדי ההשעייה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות למשך שתי עונות עוד מגיעים בגלים לאחר שהמועדון נמצא אשם בעבירה על חוקי הפייר פליי של אופ"א, ובמועדון האנגלי מנסים להסתגל למצב ולהיערך בהתאם. אחד הנזקים המיידיים שמרחפים מעל הסיטיזנס הוא עזיבתו של המאמן המעוטר פפ גווארדיולה שנראה כי לא סביר שייעדר מהבמה המרכזית של הכדורגל האירופי למשך שנתיים.

על פי האתר football italia אחד המועדונים שהיה מאוד מעוניין לראות אצלו את המאמן הספרדי הוא יובנטוס. לפי השמועות, אנשי הגברת הזקנה תכננו להחתים את גווארדיולה כבר בקיץ, אך המהלך לא יצא על הפועל ובסופו של דבר מאוריציו סארי מונה. גם באיירן מינכן, קבוצתו הקודמת של גווארדיולה צוינה כמי שמעוניינת להחזיר אליה את המאמן, כשגם פריס סן ז'רמן - שמסובכת בבעיית פייר פליי משל עצמה - עוקבת בעניין.

במנצ'סטר סיטי הכריזו על כוונתם לערער על העונש הכבד, אך מקורבים למאמן טוענים שגם אם תתקבל הקלה בעונש, נראה שהנזק כבר נעשה וכי זמנו של פפ בסיטיזנס קצוב.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יעבור לאיטליה? גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully