וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: פפ גווארדיולה עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בשל העונש הכבד

סנקציות הפייר פליי גרמו לכך שעתידו של המאמן לוט בערפל: "המשמעויות עצומות". בסוכנויות ההימורים נקבע: פוצ'טינו המועמד המוביל להחליפו. וגם: התגובות ברשת

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עולם הכדורגל גועש הערב (שישי), בצל הודעת אופ"א על ההחלטה להשעות את מנצ'סטר סיטי לשנתיים מליגת האלופות ולקנוס אותה ב-30 מיליון יורו, בשל עבירות פייר פליי. האלופה האנגלית כבר הודיעה שבכוונתה לערער, אולם בממלכה החלו לעסוק ביום שאחרי העונש - יום שעלול להיראות שונה לגמרי עבור התכולים.

על פי דיווחים של מספר עיתונאים בכירים באנגליה, פפ גווארדיולה עשוי לעזוב אם העונש יישאר על כנו. "המשמעויות עצומות", ניתח איש BBC איאן דניס את המצב. "ההבדל בין שלב הנוקאאוט של ליגת האלופות והליגה האירופית הוא כ-70 מיליון ליש"ט, אז תחשבו כמה זה לא להשתתף במפעלים אירופיים בכלל".

מה זה אומר על גווארדיולה? ימים יגידו. בסוכנויות ההימורים כבר הציבו את מאוריסיו פוצ'טינו כמועמד המוביל לרשת את הקטלאני, אם וכאשר. אחריו, לפי הסדר, נמצאים שמותיהם של ברנדן רוג'רס, יוליאן נגלסמאן, מסימיליאנו אלגרי וג'ובאני ואן ברונקהורסט. "סוגיית גווארדיולה היא מפתח", קבע פרשן BBC סיימון סטון. "הוא אמר מספר פעמים שלא יעזוב בקיץ, אבל היו דיבורים סביבו. הוא אובססיבי לגבי זכייה בליגת האלופות וחייבים לתהות האם יהיה מוכן להישאר בסיטי במצב כזה".

"לפני כמה חודשים אמר פפ שייקח את המועדון הכי רחוק שהוא יכול", אמר שחקן העבר מייקל בראון. "אישית חשבתי שיכול להיות שהוא יעזוב בקיץ, אבל אז הוא אמר שהוא מחכה לעונה הבאה. אני חושב שהוא ידע שיש בעיה כלשהי. האם גיוס השחקנים יהיה קשה יותר עבורו? זה מבחן גדול עבור פפ. יש לו סגל טוב ואם יש איזשהו מאמן שיכול לפתח שחקנים, זה גווארדיולה. אין ספק שעדיין יהיו שחקנים שירצו להגיע, על אף ההשעיה. פפ הוא שם ענק, ואפילו אם הוא יעזוב, עדיין ניתן יהיה למשוך שחקנים טובים".

בן רנסום מסקיי הוסיף וגרס כי גווארדיולה "לא יהיה אנושי" אם לא ישקול עזיבה. "מוקדם מדי להגיד מה הוא חושב כרגע. בטווח הקצר הוא כמובן כועס מאוד על כך שלא יוכל להביא לסיטי את ליגת האלופות בשנתיים הבאות, אם יישאר כל כך הרבה זמן".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי הושעתה לשנתיים מליגת האלופות ונקנסה ב-30 מיליון יורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully