וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה שוב במרכז תשומת הלב, מינו ראיולה תוקף את סולשיאר

סוכנו של שחקן מנצ'סטר יונייטד הגיב לדברי המנג'ר ("פול שייך לנו ולא למינו"): "אני מקווה שהוא לא טוען שפוגבה הוא האסיר שלו. עד עכשיו הייתי נחמד אליו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

סוכנו של פול פוגבה מינו ראיולה תקף הערב (שני) בחריפות את מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. מוקדם יותר היום טען הנורבגי כי "פול שייך לנו ולא למינו", מה שהביא את סוכן העל לפרסם את הדברים הבאים ברשתות החברתיות: "פול לא שייך לי ולבטח לא לסולשיאר. פול שייך לפול פוגבה. כבר הרבה זמן שאי אפשר להיות הבעלים של אדם בבריטניה או בכל מקום בעולם. אני מקווה שסולשיאר לא רוצה לטעון שפול הוא האסיר שלו".

"לפני שסולשיאר מגיב, כדאי שהוא יבין טוב יותר את מה שנאמר", הוסיף ראיולה. "אני אדם חופשי שיכול לחשוב ולהביע את דעותי. עד עכשיו אולי הייתי נחמד אליו. סולשיאר צריך לזכור את הדברים שהוא אמר לפול בקיץ. אני חושב שסולשיאר אולי מתוסכל מסיבות כאלה ואחרות ועכשיו מבלבל כל מיני עניינים. יש לו דברים אחרים לדאוג מהם. לפחות אם אני הייתי במצב שלו, הייתי דואג מדברים אחרים".

זו לא הפעם הראשונה ששני הצדדים תוקפים אחד את השני בתקשורת, כמובן. "הוא לא הפסיק לחייך, אבל שחקן מצוין לא הולך למנצ'סטר יונייטד כדי שלא יתחרה על ליגת האלופות או על האליפות", אמר לאחרונה ראיולה. "מן הסתם, פול רוצה להישאר ברמה הגבוהה ביותר". על פי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס תהיה מוכנה לשלם לשדים האדומים 125 מיליון ליש"ט עבור כוכב נבחרת צרפת, ולצרף לעסקה את אדריאן ראביו או ארון ראמזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully