וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נשיא ברצלונה שכר חברה שתפגע בשחקני הקבוצה ברשתות החברתיות

על פי דיווחים בספרד, אותה חברה החזיקה במאות חשבונות פיקטיביים שגרמו לנזק לשחקנים. דיווחים סותרים בתקשורת הקטלאנית: מיהו "החלוץ הנבחר" של ברצלונה?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

דיווחים סותרים על החלוץ הבא של ברצלונה. בכלי התקשורת בקטלוניה פרסמו היום (שני) שמות של שני שחקנים שנמצאים חזק על הכוונת של האלופה: אנחל רודריגס מחטאפה, שכבר הוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף, ומועמד חדש בדמותו של מרטין ברייטוויט מלגאנס.

על פי "ספורט", "הנבחר" הוא אנחל רודריגס. רודריגס, שכבש העונה 10 שערי ליגה במדי חטאפה כולל אחד נגד ברצלונה בסוף השבוע, כבר פנה להנהלת קבוצתו והביע את רצונו לעזוב כדי להצטרף לברצלונה, איתה הוא כבר מנהל משא ומתן מתקדם. על פי הדיווח, העסקה עשויה להיסגר סופית תוך 24 שעות.

מצד שני, על פי "מונדו דפורטיבו" ברצלונה לא משוכנעת שאנחל הוא המועמד הטוב ביותר ומנהלת משא ומתן עם חלוץ לגאנס מרטין ברייטווייט. ברייטווייט בן ה-28 כבש העונה שישה שערי ליגה, ובעונה שעברה עמד על מאזן של ארבעה כיבושים ב-19 הופעות באותה לגאנס.

השאלה היא מתי יינתן האישור מהליגה הספרדית להחתמת שחקן חדש, אם בכלל. ברצלונה ממתינה בסבלנות לאישור, אבל קיקה סטיין כבר נמצא בלחץ ומאיץ בראשי המועדון משום שהוא מעוניין להתחיל להפחית בעומסים על שחקני ההתקפה של ברצלונה.

אנחל רודריגס, מרטין ברייטווייט, המועמדים לחזק את ברצלונה. Gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
מי מבין שניהם יגיע? אנחל וברייטווייט/מערכת וואלה! NEWS, Gettyimages

בנוסף, ב"ספורט" הקטאלני מדווחים שנשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומיאו, שכר חברה חיצונית שתעלה טוקבקים ברשת בגנות השחקנים. על פי הדיווח, החברה כללה מאות חשבונות פיקטיביים בטוויטר, בפייסבוק ובאינסטגרם, שכל מטרתם הייתה לפגוע בשמם של השחקנים ולהעצים את שמה של ההנהלה, ובראשה ברתומיאו.

עוד בוואלה!

הקהל עצבני, מסי בבצורת נדירה, חטאפה עוקצת: "ברצלונה בזבזה זמן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully