וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל עצבני, מסי בבצורת נדירה, חטאפה עוקצת: "ברצלונה בזבזה זמן"

על אף הניצחון, בקטלוניה מודאגים: סטיין מגיב לשריקות הבוז, הפרעוש לא מוצא את הרשת (אבל כן את החברים), אלבה עלול להיעדר כחודש ומאמן היריבה מבקר. ברשת מלגלגים על המחווה לדמבלה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

זה היה קשה, קשה מאוד, אבל בסופו של דבר הצליחה ברצלונה לגרד 1:2 על חטאפה הערב (שבת) ולהיצמד זמנית בפסגה לריאל מדריד, שתארח מחר את סלטה ויגו. ליאונל מסי ציין משחק ליגה רביעי רצוף בלי למצוא את הרשת, דבר שלא קרה לו מאז 2013/14, אבל אנטואן גריזמן (33) וסרג'י רוברטו (39) בכל זאת היו שם כדי לכבוש.

אנחל רודריגס, אחד המועמדים לחזק את ההתקפה הקטלאנית, רק צימק בדקה ה-67. ב"מארקה" נטען כי החלוץ עשוי להפוך באופן רשמי לשחקן ברצלונה "תוך מספר שעות", ברגע שהאלופה תקבל אישור מההתאחדות הספרדית לצרף שחקן נוסף, על רקע פציעתו של עוסמאן דמבלה. "הנשיא אומר לי שלא התחדש שום דבר ואני מקווה שהוא יישאר איתנו", אמר מאמן חטאפה חוסה בורדלאס. סעיף השחרור של אנחל עומד על 10 מיליון יורו, כשתשעה מתוך 14 שערים העונה הגיעו כשעלה מהספסל - התפקיד המיועד לו בברצלונה.

בספרד עסקו בסיום בין היתר בדו-קרב בין המאמנים, כשקיקה סטיין לא לחץ את ידו של בורדלאס, לא בפתיחת המשחק ולא בסיום. "בדרך כלל מצופה מהמאמן המארח לבוא ולקבל את המאמן האורח".

מנגד, בחר סטיין שלא להתייחס לתקרית ובכל זאת החמיא ליריבה: "ידענו שיהיה קשה מאוד. לחטאפה היו ארבעה ניצחונות בלי לספוג, הם לוחצים גבוה ומאוד אגרסיביים. שיחקנו בערך 55-60 דקות טובות היום. באופן כללי אני מרוצה מאיך שהדברים מתקדמים. חטאפה ביצעה 29 עבירות, ואנחנו קיבלנו כרטיס אחד יותר מהם".

סטיין אף התייחס לשריקות הבוז ביציעי הקאמפ נואו, ואמר ש"אני מודה שלא הבנתי את זה, אבל חייבים לכבד את הדעה של ההמון. אין לי טענות כלפי הקהל".

בקטלוניה התייחסו גם לבצורת הנדירה של ליאו מסי, שלא כבש בארבעה מחזורי ליגה ברציפות - דבר שלא קרה לו מאז ינואר 2014. מצד שני, בארבעת המשחקים הללו מסי בישל שישה שערים, ומוביל את הליגה הספרדית בבישולים עם 12 - אחד פחות ממה שהשיג בכל העונה שעברה.

"לא ברור אם זה סימן חיובי או שלילי", כתבו ב"מונדו דפורטיבו". "מצד אחד, אם ברצלונה מצליחה לנצח גם כשהוא בכושר לא טוב מול השוער, זה דבר טוב. מצד שני, ברצלונה תצטרך אותו בשיאו כדי לזכות בתארים, וזה אומר לכבוש שערים ולא רק לבשל".


אין ספק שהיכולת של ברצלונה רחוקה מלהרשים. ב"אס" ציינו ש"ברצלונה נצמדה לריאל, אבל עדיין נראית רחוקה ממנה", וגם שחקן העבר של ברצלונה לואיס סוארס מיראמונטס הודה: "כואב לי לומר את זה, אבל ברצלונה לא תזכה בכלום השנה. המצב הנוכחי לא יכול להימשך, זה נורא ואיום".

"בארסה ניצחה, אבל סבלה יותר מדי", נכתב ב"מארקה". "היא לא מצליחה להרוג משחקים, לא בבית ולא בחוץ, ולאוהדים בקאמפ נואו כבר נמאס שאין שיפור ביכולת". ב"ספורט" הוסיפו וטענו כי "יש מעט מאוד אמונה בדרך הזאת וכל משחק הוא מאבק אמיתי".

אפילו מאמן חטאפה חאבייר בורדאלס העז לבקר את ברצלונה, ואמר ש"הם לא היו יכולים לחכות שהמשחק הסתיים. בחלק האחרון של המשחק כל מה שהם עשו היה לבזבז זמן".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את חטאפה המפתיעה

לכתבה המלאה

החדשות הרעות מבחינת האלופה מגיעות מכיוונו של ג'ורדי אלבה, שנפצע ברגלו הימנית והוחלף בדקה ה-18. עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר, אולם כרגע לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי בעוד שבוע וחצי, כששבוע לאחר מכן תפגוש ברצלונה את ריאל מדריד. על פי הדיווחים האחרונים בספרד, אלבה עשוי להיעדר שלושה שבועות לכל הפחות. "אני עדיין לא יודע את הפרטים, אבל יש לנו את ג'וניור פירפו פה מוכן לשחק", אמר סטיין.

פירפו עצמו נשאל על השריקות בקאמפ נואו ואמר: "הקהל היה בלחץ, אפשר להבין את זה אם העניינים לא הולכים טוב, אבל לא כשהכדור ברגליים של טר סטגן, יש לו יכולות של שחקן שדה. אנחל אחד החלוצים הטובים בליגה".

גריזמן, שכבש מבישול נוסף של מסי, אמר: "אני כאן שבעה חודשים ואנחנו עדיין צריכים ללמוד את התנועות אחד של השני. כיף לשחק עם ליאו, ואני משוכנע שזה עוד ישתפר. היה משחק קשה, ניסינו להישאר רגועים והיינו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח. אני שמח פה מאוד ונהנה כאן".

שחקני ברצלונה עלו עם חולצות של דמבלה, ברשת לגלגו: "הוא לא מת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully