וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה "שואף להגיע לאולסטאר" ומודה: כאב לנו לא לזכות בגביע

17.2.2020 / 7:22

אחרי הניצחון על ראשון לציון, הכישרון הצעיר משתדל לא לחשוב רחוק מדי אבל מודה שהסופ"ש החגיגי בארצות הברית קורץ לו. וגם: השיא השלילי בתקופת ספרופולוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על יתרונה בראשות טבלת ליגת העל עם ניצחון 64:75 על מכבי ראשון לציון ביד אליהו. הצהובים פתחו את המשחק טוב, הוליכו ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון אך אז הורידו את הרגל מהדוושה ונתנו ליריבה לחזור לאט לאט למשחק עד למצב של שוויון 61:61, פחות מחמש דקות לסיום. בשלב הזה מכבי העלתה הילוך הגנתית, עצרה את ראשון לציון על שלוש נקודות עד לסיום ורשמה ניצחון נוסף.

טיילר דורסי קלע 19 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אותלו האנטר קלע 16 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ודני אבדיה קלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. "זה משחק ראשון מאז שסקוטי חוזר, אלייז'ה ואני היינו חולים, זה מצב לא פשוט", סיפר אבדיה מה עבר על קבוצתו שרשמה שיא שלילי של נקודות בליגת העל מאז מונה יאניס ספרופולוס למאמן. "לקח לנו כמה ימים להתאושש, צריך לחזור לקצב. כדורסל זה עניין של מומנטום, יש לנו משחק קשה מול ולנסיה, אם ננצח אותו נהיה במומנטום יותר חיובי וניתן גז לקראת סיום העונה".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. דני מרון
עניין של מומנטום. אבדיה/דני מרון

הכישרון הישראלי של הצהובים, שסיפר כי יפנה לאוהדים שיחליפו את השיר שהם שרים לו ביציעים, עבר מספר ימים קצת שונים. הוא הצטלם לראשונה לקמפיין פרסום לחברת AXE, בה ישמש פרזנטור, וביומיים הקרובים הוא וג'ייק כהן לא יקחו חלק באימוני מכבי אלא באימוני נבחרת ישראל, אליה יחברו אחרי המשחק נגד ולנסיה ביום שישי.

"העונה כל משחק הוא אינטנסיבי, כל קבוצה שמשחקת נגדנו נותנת את כל כולה", סיפר אבדיה על השינוי שמכבי תצטרך לעשות לקראת המשחק נגד ולנסיה בשישי, "אנחנו טובים בלעשות את השינוי הזה בין הליגה ליורוליג. אנחנו קבוצה עם הרבה חבר'ה מנוסים, עם צוות אימון ממש טוב. לא צריכה להיות בעיות בשינוי הזה".

לבסוף התייחס אבדיה למעמד חצי גמר וגמר גביע המדינה ממנו נעדרו הצהובים זו שנה שנייה ברציפות, ולאולסטאר ה-NBA, לקראת הבחירה הצפויה שלו בדראפט: "היה כואב לי מאוד לא להיות בחצי גמר ובגמר הגביעי, אנחנו ווינרים ורוצים לשחק במעמדים הכי טובים. זה נתן לנו סוג של מנוחה כדי ששחקנים יתאוששו. האולסטאר? זה שואו, לראות את זה זה הכי כיף בעולם, לראות את השחקנים הכי טובים על אותו מגרש, זה חלק חשוב מה-NBA, זה מביא שינוי. אני שואף לשם, אבל יש עוד הרבה זמן. אני בינתיים במכבי, תדברו איתי על האולסטאר הישראלי ואז על אולסטאר ה-NBA".

בנושא אחר, הקבוצה חתמה על הסכם חסות עם Azrieli.com.

עוד בוואלה

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 64:75 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully