וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן קובי בריאנט: קבוצת לברון ניצחה באולסטאר תחרותי במיוחד

במשחק מלא מחוות לכוכב המנוח, ג'יימס וחבריו ניצחו 155:157 את קבוצת יאניס אחרי סיום דרמטי ואינטנסיבי מהצפוי. קוואי כיכב, דייויס הכריע

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ערב המחווה המושלם לקובי בריאנט: אולסטאר 2020 בשיקגו הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיומו עם המנה העיקרית: המפגש בין קבוצת לברון ג'יימס לקבוצת יאניס אנטטוקומפו, שכלל את 24 השחקנים הטובים ב-NBA. הערב עמד בסימן כוכב הלייקרס המנוח וכלל שלל מחוות לזכרו, אולם המחווה הגדולה ביותר נרשמה על הפרקט, כששתי הקבוצות נאבקו זו בזו בתחרותיות ואינטנסיביות האופיינית לבלאק ממבה - והרבה פחות אופיינית למשחק הראווה המסורתי בשנים האחרונות.

בהתאם לחוקי הפורמט החדשים, שעוצבו במיוחד כדי לכבד את זכרו של קובי, נערך הרבע האחרון ללא שעון ועם תוצאת יעד - הקבוצה הראשונה להגיע ל-157 נקודות היתה מבטיחה את הניצחון. בסופו של דבר, אחרי דקות מותחות ואגרסיביות מצד שתי הקבוצות, אנתוני דייויס הבטיח את הניצחון לקבוצת לברון עם קליעה אחת מהעונשין.

לברון ג'יימס עם ניקולה יוקיץ', אולסטאר 2020. GettyImages
חגג בסיום. לברון עם ניקולה יוקיץ'/GettyImages

עוד לפני כן לא אושר סל של לברון ג'יימס שיכול היה להכריע את המשחק, אחרי שנראה היה שיאניס אנטטוקומפו חסם אותו בצורה לא חוקית. ג'יימס מחה, אבל בסופו של דבר חגג וזכה בכל הקופה - 200 אלף דולר לו ולקבוצתו, שיועברו לתרומה.

באופן לא מפתיע, קבוצת לברון שלטה בפתיחה עם 53 נקודות ברבע הראשון, כולל 25 של קוואי לאונרד לבדו. קבוצת יאניס חזרה לעניינים ברבע השני, הרבע השלישי נותר צמוד, ובסופו של דבר הכל התנקז לרבע האחרון.

במהלך המשחק שולבו, כאמור, שלל מחוות לקובי בריאנט. מג'יק ג'ונסון נאם לפני שריקת הפתיחה, הזכיר גם את דייויד סטרן, והוביל שירה ביציעים לזכרו. גם הראפר קומון והזמרת והשחקנית ג'ניפר הדסון הקדישו לו מחוות במופע המחצית.

קוואי לאונרד, שהיה הקלע הבולט במשחק עם 30 נקודות, זכה בתואר ה-MVP על שם קובי בריאנט.

עוד בוואלה!

השופטים התבלבלו בספירה ו"שדדו" את ארון גורדון, שרמז לקנוניה

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו מול קוואי לאונרד, אולסטאר 2020. AP
סיומת מותחת. יאניס מול קוואי/AP

סטטיסטיקה

קלעו לקבוצת לברון: קוואי לאונרד 30, לברון ג'יימס וכריס פול 23, אנתוני דייויס 20, בן סימונס 17, ג'יימס הארדן 11, לוקה דונצ'יץ' 8, ג'ייסון טייטום 6, ראסל ווסטברוק ודווין בוקר 6 כל אחד, ניקולה יוקיץ' 5, דומנטאס סאבוניס 2.

קלעו לקבוצת יאניס: יאניס אנטטוקומפו 25 (11 ריבאונדים), קמבה ווקר 23, ג'ואל אמביד 22 (10 ריבאונדים), רודי גובר 21 (11 ריבאונדים), פסקל סיאקם 15, קייל לאורי 13, טריי יאנג 10, באם אדבאיו 8, דונובן מיטשל 7, כריס מידלטון 5, ג'ימי באטלר 4, ברנדון אינגרם 2.

יאניס אנטטוקומפו, אולסטאר 2020. AP
קאמבק בראשותו לא הספיק. יאניס/AP
ג'ניפר הדסון במחווה לקובי בריאנט, אולסטאר 2020. GettyImages
המחוות לקובי בריאנט הגיעו לשיאן. מופע המחצית של ג'ניפר הדסון/GettyImages
מג'יק ג'ונסון נואם, אולסטאר 2020. GettyImages
שירת "קובי!" ביציעים. מג'יק ג'ונסון נואם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully