וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'ונס אלוף ההטבעות אחרי גמר שנוי במחלוקת, באדי הילד מלך השלשות

פורוורד מיאמי ניצח על חודה של נקודה את ארון גורדון, ש"נשדד" בפעם השנייה תוך ארבע שנים. כוכב סקרמנטו גבר על דווין בוקר בזריקה האחרונה, באם אדבאיו זכה בתחרות היכולת האישית

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

יש שיאמרו שסופ"ש האולסטאר הגיע לשיאו כבר הלילה (בין שבת לראשון), עם תחרויות ההטבעות, השלשות והיכולת האישית, שכללו שתי דרמות ועוד המון אמוציות. דרק ג'ונס הוכתר לאלוף ההטבעות אחרי גמר מעורר מחלוקת נגד ארון גורדון, באדי הילד זכה בתחרות השלשות אחרי קרב צמוד מול דווין בוקר שהוכרע רק על הבאזר, ובאם אדבאיו השלים יום נהדר לשחקני מיאמי כשזכה בתחרות היכולות האישיות.

דרק ג'ונס, מיאמי היט, אלוף ההטבעות של אולסטאר 2020. AP
דווקא את הזוכה לא בטוח שיזכרו. דרק ג'ונס/AP

תחרות ההטבעות

משתתפים: דרק ג'ונס (מיאמי), ארון גורדון (אורלנדו), פט קונאטון (מילווקי), דוויט הווארד (לייקרס)

מנצח: דרק ג'ונס

שני האנדרדוגים בתחרות, דוויט הווארד ופט קונאטון, רשמו בסיבוב הראשון בעיקר גימיקים, כשקונאטון ממילווקי הטביע מעל חברו לקבוצה יאניס אנטטוקומפו והווארד עשה מחווה לקובי בריאנט, כשהופיע במדים של סופרמן עם הספרה 24.

הדרמה הגיעה בשלב הגמר, אליו הגיעו שני הפייבוריטים דרק ג'ונס וארון גורדון. השניים סיפקו את הסחורה עם תחרות עיקשת וצמודה, כשכל אחד מהם מקבל ציון 50 - הציון המרבי - על ההטבעות הראשונות בגמר. גם בשובר השוויון השיגו השניים ניקוד מלא, אולם התחרות הוכרעה בניסיון השלישי כשדרק ג'ונס הטביע ביד שמאל מקו העונשין וקיבל 48 נקודות, וארון גורדון הטביע מעל השחקן הגבוה ב-NBA טאקו פול (2.26), אבל קיבל ניקוד של 47 נקודות בלבד משום שבדרך להטבעה פגע בפול.

גורדון, שזכור כמי שהפסיד גם בתחרות ההטבעות האיקונית באולסטאר 2016 לזאק לאבין, שוב הרגיש מקופח. גם כמה שחקני עבר ופרשנים טענו שפורוורד אורלנדו, שהפסיד על חודה של נקודה עם ציון כולל של 197 לעומת 198 של ג'ונס, נשדד. הוא עצמו רמז בסיום שאין לו כוונה לחזור לתחרות ההטבעות אחרי "העוול" שנעשה לו.

עוד בוואלה!

זאיון וויליאמסון: "לא חלמתי שאשתתף במשחק כזה"

לכתבה המלאה

ג'ואל אמביד מסכים: "ארון גורדון נשדד"

לברון ג'יימס טוען: "גם גורדון היה ראוי לזכות"

גורדון המתוסכל מודיע על "פרישה" מתחרות ההטבעות

תחרות השלשות

משתתפים: באדי הילד (סקרמנטו), דווין בוקר (פיניקס), דאוויס ברטאנס (וושינגטון), זאק לאבין (שיקגו), ג'ו האריס (ברוקלין), דאנקן רובינסון (מיאמי), דבונטה גרהאם (שארלוט), טריי יאנג (אטלנטה)

מנצח: באדי הילד

טריי יאנג שסומן כפייבוריט לזכייה הודח בסיבוב הראשון, ולגמר הגיעו באדי הילד, דווין בוקר ודאוויס ברטאנס שרשמו קרב צמוד ביותר. בסיבוב הראשון של הגמר צברו הילד ובוקר 27 נקודות כל אחד, אחד יותר מדאוויס ברטאנס, והגיעו לקו הסיום של התחרות.

בוקר זרק ראשון והציב רף גבוה עם 26 נקודות, אבל באדי הילד עמד בו בצורה יפה, עם ארבע קליעות מתוך החמש האחרונות, כולל הזריקה האחרונה שהכריעה אם הוא ינצח או שמא יהיה זה כוכב פיניקס, שהגיע לתחרות כמעט במקרה בעקבות הפציעה של דמיאן לילארד.

בסיום הקדיש הילד את הזכייה להרוגי סופת ההוריקן דוריאן, שהיכתה בין היתר באיי הבהאמס שם נולד וגדל.

באדי הילד, סקרמנטו קינגס, מלך השלשות של אולסטאר 2020. AP
על הבאזר. באדי הילד חוגג/AP

תחרות היכולת האישית

משתתפים: באם אדבאיו (מיאמי), פטריק בברלי (קליפרס), ספנסר דינווידי (ברוקלין), שיי גילג'ס אלכסנדר (אוקלהומה סיטי), כריס מידלוון (מילווקי), דרק רוז (דטרויט), דומנטאס סאבוניס (אינדיאנה), פסקל סיאקם (טורונטו), ג'ייסון טייטום (בוסטון)

מנצח: באם אדבאיו

באופן מעט מפתיע, הגמר של התחרות שבוחנת יכולות של קליעה, מסירה ושליטה בכדור, כלל שני שחקני פנים, באם אדבאיו ודומנטאס סאבוניס. בסופו של דבר, השלים אדבאיו לילה נהדר עבור מיאמי וגרף גם הוא את התואר במקביל לזכייה של דרק ג'ונס בתחרות ההטבעות.

הוא הפך לשחקן הראשון של ההיט שזוכה בתחרות מאז דוויין ווייד ב-2007, והקדיש את הזכייה לאימו. מחר בלילה הסופ"ש המרגש שלו יושלם עם הופעה ראשונה במשחק האולסטאר עצמו.

באם אדבאיו, מיאמי היט, אלוף היכולת האישית של אולסטאר 2020. AP
לילה מושלם להיט. באם אדבאיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully