וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד כבר חוששת מהקלאסיקו, קורטואה: רק התקשורת טוענת שברצלונה לא במצב טוב

ריאל מדריד מעדה בבית מול סלטה ויגו (2:2), זידאן יודע שכעת מצפים לה משחקים מכריעים לקראת הקלאסיקו, קורטואה מזהיר: "בארסה תגיע חזקה לברנבאו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ריאל מדריד איבדה אתמול (ראשון) שתי נקודות חשובות, כשהסתפקה בתיקו ביתי 2:2 מול סלטה ויגו מהתחתית. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-7, ריאל הצליחה להפוך משערים של קרוס וראמוס במחצית השנייה, הבלאנקוס כבר חשבו שהניצחון בידיים, אבל בדקה ה-85 דניס סוארס (אקס ברצלונה) סיפק בישול מרהיב שמצא את סנטי מינה מול השער, וסלטה השותה ל-2:2. בעקבות התיקו - הפער של ריאל על ברצלונה בפסגה הוא נקודה אחת בלבד.

טיבו קורטואה, שסיפק הצלה אחת מרהיבה, שוב ראה את ההגנה שלו מועדת פעמיים. "סלטה לא הגיעה הרבה קדימה", טען השוער הבלגי, "בסך הכל הגנו טוב, בצורה מסודרת, אבל בסוף השארנו את סנטי מינה הטוב חופשי, והוא כבש. אני עצבני כי זה תיקו ואיבדנו שתי נקודות ששוות כאן הרבה. זה היה משחק מסובך, ספגנו שער מוקדם, פתחנו חזק את המחצית השנייה וכבשנו פעמיים, אבל סלטה קבוצה טכנית מאוד והיא הוכיחה את זה".

קורטואה נשאל על בן ארצו אדן הזאר שחזר ("לאט לאט הוא יחזור למיטבו, אחרי שלושה חודשים בחוץ"), וגם על הקלאסיקו: "זה שלברצלונה לא הולך טוב זה משהו שהומצא על ידי התקשורת, הם מנצחים את המשחקים שלהם, והסיפור הוא נקודות. הם יגיעו חזקים מאוד לברנבאו".

סרחיו ראמוס בלם ריאל מדריד. GettyImages
לא מספיק טוב. ראמוס/GettyImages
קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
איבדו מומנטום. ריאל/רויטרס

הקלאסיקו, כידוע, ייערך ב-1 במרץ (יום ראשון), ועד אז מצפה לברצלונה משחק ביתי בליגה מול אייבר (שבת 22 בפברואר) ומשחק חוץ בנאפולי בליגת האלופות (שלישי 25 בפברואר). לריאל מצפה משחק חוץ בליגה מול לבאנטה (שבת 22 בפברואר) ומשחק ביתי מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות (רביעי 26 בפברואר).

זינדין זידאן יודע: "המחצית הראשונה עלתה לנו ביוקר. בשנייה היינו יותר טובים. אנחנו חייבים להיות תמיד מרוכזים, כי היריבות הבאות שמצפות לנו יהיו טובות יותר. העונה עוד ארוכה, ואנחנו יודעים שעכשיו המשחקים יהיו עוד יותר מסובכיםמבחינה פיזית מצבנו לא רע אבל יש עוד מקום גדול לשיפור".

עוד בוואלה!

קמפאסו שוב כיכב, ריאל מדריד הביסה את מלאגה וזכתה בגביע הספרדי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully