וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' מגן על שחקני מכבי תל אביב: "תשרקו נגדי, לא נגדם"

17.2.2020 / 7:03

אחרי ה-0:3 על קרית שמונה, האלופה עוסקת בעיקר ביחסים המתוחים עם הקהל: השחקנים לא אהבו את חוסר הסבלנות ביציעים, המאמן גונן ועקץ ("אבקש מגולדהאר שאחד האוהדים יחליף אותי"). וגם: הרומן של איביץ' עם השופטים, ולמה טיבי מרגיש מקופח?

שלומי גבאי

עיקרי הדברים

- שחקנים במכבי תל אביב לא אהבו את חוסר הסבלנות של חלק מהאוהדים ביציעים

- ולאדן איביץ' יצא להגנת שחקניו: "אם רוצים לשרוק נגד השחקנים, תשרקו נגדי"

- איביץ' אמר בציניות: "אם מישהו מהיציע רוצה להחליף אותי, אפנה לגולדהאר"

- המאמן ספג צהוב: "אסור לפנות לשופט הרביעי ולשאול אם מותר לי לחגוג?"

- טיבי על השער שנלקח לו: "מאבק לגיטימי ברחבה, לא היה צריך לפסול אותו"

seperator

1. איביץ' מבקש מהקהל להיות סבלני ולתמוך בשחקנים

75 דקות עברו עד שמכבי תל אביב כבשה את הראשון אמש (ראשון) מול עירוני קרית שמונה בדרך לתוצאה נאה של 0:3. הרבה לחץ היה בבלומפילד עד שיונתן כהן הבקיע את השער הראשון. זה הורגש היטב ביציעים וגם על כר הדשא. פעולות לא טובות זכו להרבה קריאות של חוסר נחת מהיציעים ואוהדים רבים הביעו תרעומת על כך שהקבוצה לא משחקת יותר טוב וכתוצאה מכך לא מצליחה להבקיע.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' לא היה צריך שיובילו אותו בסיום המשחק לדבר על תחושת האי נוחות שהיתה לשחקנים שלו על כר הדשא, נוכח הלחץ שהגיע מהטריבונות. הוא עצמו ציפה ליותר קרדיט מחלקים בקהל שהיו חסרי סבלנות.

"אני מאמין בשחקנים שלי ויודע שהם עובדים מאוד קשה", פתח מאמן מכבי תל אביב את דבריו. "לפעמים הם לא מקבלים את ההחלטה הנכונה במגרש, אבל גם השחקנים הטובים בעולם לוקחים החלטות שגויות. מה שחשוב זה שבדקות הקשות, האוהדים יישארו קרובים לשחקנים. לא לשרוק נגדם ולא לעשות נגדם דברים משוגעים, כי אלה השחקנים של המועדון ואלה השחקנים שנלחמים עבור המועדון. הם אלה שמשחקים תחתיי כבר עונה וחצי והפסידו בליגה רק משחק אחד. צריך לכבד אותם. תאמינו לי שאני אהיה הראשון שיהיה איתם קשוח, אבל אם רוצים לשרוק נגד מישהו, תשרקו נגדי. עזבו את השחקנים. יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו ויהיו עוד משחקים קשים. כל מה שאני יכול להבטיח הוא שאנחנו נילחם קשה ונעבוד קשה כדי לנצח. נעשה זאת עד הסוף. גם השחקנים שלא משחקים, עובדים מאוד חזק במהלך השבוע".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
דרושה סבלנות. איביץ'/דני מרון

2. "אם מישהו רוצה לשבת במקומי על הספסל, אדבר על כך עם גולדהאר"

איביץ' כאמור אמר את הדברים שלו בשיחה עם העיתונאים דקות ארוכות אחרי שהמשחק הסתיים, אבל בתגובות של השחקנים במגרש אחרי כיבוש השערים, היה נראה שהם לא מרוצים. יונתן כהן עשה תנועה של השתקה אחרי השער שכבש וצ'יקו אופואדו סתם את האוזניות שלו כדי לסמן שהשחקנים מרגישים את הלחץ המיותר מהיציעים. איביץ' נשאל על כך והשיב: "אני לא הסתכלתי על התנועות של השחקנים אחרי הכיבושים. אלה דברים אישיים שלהם. אני לא מאמין שהם כיוונו את הדברים נגד האוהדים".

הסרבי הוסיף: "אם מישהו רוצה לשבת במקומי על הספסל, אין בעיה. אני אדבר על זה עם מיטש גולדהאר שאולי חלק מהאוהדים יעשו את העבודה במקומי. אין בעיה בכלל".

המאמן גם לא שכח להזכיר שבהחלט יש ציפיות משחקנים במועדון כמו מכבי תל אביב לדעת להתגבר על כל רעשי הרקע תוך כדי המשחק: "זה לא קל להיות שחקן במועדון גדול שכל הזמן יש עליו לחצים לזכות בתארים, אבל השחקנים צריכים לדעת איך להתמודד עם הדרישות האלה. אנחנו לא שוכחים מה קרה כאן רק לפני שנתיים ושלוש כשהקבוצה לא הצליחה לזכות באליפות. גם אז השחקנים ניסו ועבדו חזק ולא הצליחו לזכות באליפות. אני רק מבקש, תכבדו את השחקנים על המאמץ שהם משקיעים. תאמינו לי שאם אני אראה שחקן שלא נותן מעצמו הכל, תהיה לו בעיה איתי לפני שהאוהדים בכלל ישימו לב לזה".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. דני מרון
יונתן כהן משתיק את הקהל/דני מרון

3. איביץ' ממשיך ברומן הלוהט עם השופטים

איביץ', וזו כבר לא בפעם הראשונה, לא חי תמיד בשלום עם השופטים. אתמול הוא רתח על השער של איתן טיבי שפסל השופט אביעד שילוח ואחרי השער של עומר אצילי, הוא ניגש לשופט הרביעי רועי ריינשרייבר וסימן לו בהתרסה תנועה של VAR, על כך קיבל גם כרטיס צהוב. בסיום היתמם קצת הסרבי באשר לכרטיס שנשלף לעברו.

"בסך הכל פניתי לשופט הרביעי ושאלתי אותו אם הם מתכוונים לבדוק עכשיו את השער כדי שאדע אם לחגוג או לחכות", אמר. "במשחק מול הפועל חיפה חגגתי את השער של ז'ראלדש ולא ידעתי שבינתיים הם בודקים את השער ועומדים לבטל אותו. מה, אני לא יכול לשאול את השופטים שאלה? זה מאוד יהיר מצידם אם אני לא יכול להפנות אליהם שאלה. למה הוציאו לי כרטיס צהוב? כי שאלתי האם הם יבדקו עכשיו את השער? מה, אמרתי משהו רע או שהעלבתי מישהו? אני יודע ששופט רביעי נמצא במקום שלו כדי לתת אינפורמציה למאמנים. זה חלק מהתפקיד שלהם. אני לא הראשון שמדבר עם שופט רביעי. זה קורה בכל העולם".

ראית את השער שנפסל של איתן טיבי אחרי המשחק?

"כן, ראיתי".

מה דעתך על ההחלטה לפסול את השער?

"עדיף שלא אדבר".

השופט אביעד שילוח פוסל שער של מכבי תל אביב, לצדו איתי שכטר. דני מרון
"עדיף שלא אדבר". השופט אביעד שילוח אמש/דני מרון

4. טיבי מרגיש מקופח בגלל השער שנפסל, ושולח מסר לקהל

איתן טיבי כבש את השער הראשון אתמול, אבל השופט לקח לו אותו. "יש מאבקים בתוך הרחבה שהם לגיטימיים ולא צריך לפסול בגללם שערים", אמר הבלם. "אני חושב שהיה צריך לאשר את השער הזה, אבל לשמחתי ידענו לבסוף למצוא את השער של קרית שמונה וניצחנו בצדק".

על חוסר הסבלנות מהיציעים, אמר טיבי: "גם אנחנו רוצים להבקיע מהר ולסיים את המשחק כבר בדקות הראשונות, אבל יש יריבה וזה לא הולך לנו קל במשחקים מסויימים. אני חושב שהיה הרבה לחץ היום ולא מעט מתח, כי השחקנים של קרית שמונה גם בזבזו זמן משלב מוקדם וזה מאוד הכעיס את האוהדים שלנו. כל התחושות היו מעורבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully