וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' עקץ את השופטים והבהיר: "היום ניצחנו כמו קבוצה"

16.2.2020 / 22:17

מאמן מכבי תל אביב ספג צהוב ("שאלתי את השופט הרביעי אם יבדקו גם את הגול הזה ב-VAR") ויצא מרוצה מהניצחון. קרית שמונה איבדה ארבעה שחקנים בגלל פציעות, חשש לקרע בצולבת לאבוחצירה

שלומי גבאי

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל חדרה

שמונה ימים לפני הדרבי, מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף במסע ההגנה על תואר האליפות כשניצחה 0:3 את עירוני קרית שמונה בבלומפילד. האלופה הבלתי מנוצחת הגדילה את יתרונה על פני מכבי חיפה בחזרה לשש נקודות, כשלסיום העונה הסדירה נותרו שני משחקים בלבד, כך שנקודה נוספת תספיק להבטחת המקום הראשון לקראת הפלייאוף העליון. יונתן כהן כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-75 ובישל לעומר אצילי (83) שהכין לצ'יקו אופואדו את השלישי בחלוף שלוש דקות. קרית שמונה נותרה רק נקודה מעל הקו האדום וסופרת תשעה משחקים ללא ניצחון.

משחק ההקרבה גבה קורבנות מבחינת האורחת. מוחמד שכר נפצע בצלעות ונאלץ לצאת כבר במחצית הראשונה, יואל אבוחצירה היה המוחלף השני ואצלו יש חשש לקרע ברצועה הצולבת ואילו המוחלף השלישי אחמד עאבד עם מתיחה בשריר התאומים. הקפטן עידן נחמיאס התקשה לנשום ונזקק לסיוע מחבריו כדי לקום מהדשא בסיום, וגם הוא עם פגיעה בצלעות.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
כולם מוכנים לדרבי. שחקני מכבי תל אביב מודים לאוהדים/דני מרון

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "קשה לשחק כמו ששיחקנו ברבע השעה האחרונה במשך כל המשחק. ניסינו, דחפנו אותם אחורה במחצית הראשונה. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על הישארות בליגה והיה משחק קשה מאוד. אין משחקים קלים בליגה. אנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים. היום ניצחנו כמו קבוצה. לא קל לכבוש שערים, אבל כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש שלושה שערים נוספים. אי אפשר להגיד שלא ניסינו ודחפנו את עצמנו עד קצה היכולת היום. אנחנו צריכים לשחק ביחד אם אנחנו רוצים לזכות באליפות. אסור לדבר נגד איזה שחקן שעושה טעות כי אנחנו צריכים לתמוך בשחקנים ברגעים הקשים".

על השיפוט והכרטיס הצהוב שקיבל: "שאלתי את השופט הרביעי אם הוא יבדוק את ה-VAR שוב".

על הדרבי: "אלה שלוש נקודות נוספות. אני מכבד את כולם כי זה דרבי בין שני מועדונים גדולים, אבל אנחנו צריכים לעבוד כקבוצה ולהכין את עצמנו למשחק קשה ולעשות הכול כדי להשיג שלוש נקודות".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. דני מרון
"יכולנו לכבוש שערים נוספים". ולאדן איביץ' עם עומר אצילי/דני מרון

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה: "זה לא משקף, אבל עדיין זה 3:0. שיחקנו מצוין במשך 75 דקות, עמדנו טוב והגענו למצבים. אחרי השער הראשון הייתה התפרקות וגם עברנו לשחק בקו אחורי של ארבעה שחקנים. נרים את השחקנים למרות התוצאה. היו לנו 75 דקות מצוינות של השחקנים והגענו לחצאי מצבים. זו התוצאה, מכבי תל אביב קבוצה חזקה וטובה, נמשיך הלאה. עם עובדות אי אפשר להתווכח, לא באנו לשחק על תיקו, באנו לשחק כדי לנצח. אנחנו לא מחנכים את השחקנים להגיד שזה אבוד מראש. עשינו הכנות טובות וכל החילופים שעשינו היו אילוצים. נשארנו בלי חלוץ טבעי, אבל זה לא תירוץ, הפסדנו ונמשיך הלאה".

על ההסתבכות בתחתית אמר: "המצב הוא לא טוב בלשון המעטה, אבל קרית שמונה תישאר בליגה. כרגע, הדברים תלויים בנו, אנחנו צריכים לנצח והדברים תלויים בנו. זה תלוי בנו ולכן נישאר. המאבק שלי הוא קרית שמונה, אנחנו צריכים להישאר בליגה, צריכים לחזור לנצח. נרים את השחקנים ונתאושש".

אורי דהן שחקן עירוני קרית שמונה עם עידן נחמיאס. דני מרון
התקשה לקום בגלל פגיעה בצלעות. אורי דהן עוזר לעידן נחמיאס/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב בסיום/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully