וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו עם 18 משחקי ליגה ללא הפסד, אינזאגי: "אנחנו בתהליך גדילה של 4 שנים"

התכולים חגגו 1:2 על אינטר ורחוקים רק נקודה מיובנטוס המוליכה. המאמן חגג, מילינקוביץ' סאביץ': "אנחנו כמו משפחה, הולכים על הסקודטו"

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו. רויטרס
הגיבור של לאציו. מילינקוביץ' סאביץ'/רויטרס

יובנטוס ואינטר נאבקו ראש בראש על הפסגה בחלק הראשון של העונה באיטליה, אבל בחודש האחרון נכנסה צלע שלישית למאבק על הסקודטו. לאציו השיגה אתמול (ראשון) 1:2 יוקרתי מאוד על אינטר והיא רחוקה רק נקודה מיובנטוס המוליכה שהעונה לא צוברת נקודות כמו בעונות הקודמות והיא בהחלט פגיעה, בעיקר מול לאציו לה היא הפסידה פעמיים העונה - גם בליגה וגם בגביע. אשלי יאנג העניק יתרון לקבוצה של קונטה, אבל צ'ירו אימובילה השווה בפנדל וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' קבע את תוצאת המשחק.

סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם אנטוניו קונטה מאמן אינטר. רויטרס
גבר גם על קונטה. סימונה אינזאגי/רויטרס

הקשר הסרבי שהיה מחוזר על ידי קבוצות רבות בקיץ אך העדיף להישאר, אמר בסיום: "הבקעתי את שער הניצחון, אבל כל הקבוצה השיגה את הניצחון הזה. לאציו היא משפחה ואנחנו רוצים להמשיך ככה. אינטר הובילה במחצית הראשונה למרות שאנחנו יצרנו יותר מצבים. אמרנו בחדר ההלבשה בהפסקה שזה המשחק שלנו וחזרנו עם אותה גישה כאילו שהתוצאה היא 0:0".

"המטרה הראשונה שלנו היא להשיג כרטיס לליגת האלופות, אבל אם נוכל לזכות בסקודטו אז למה שלא נלך על זה?", הוסיף סאביץ', "אינטר לא תוותר בגלל שהיא הפסידה, אנחנו לא נוותר. יהיה מאבק עד הסוף".

סימונה אינזאגי, המאמן המאושר של לאציו אמר: "שיחקנו ממש טוב נגד קבוצה חזקה שהפסידה רק פעם אחת ב-24 מחזורים העונה. הצלחנו לשמור על קצב גבוה, שיחקנו נהדר ומנענו מאינטר להביך אותנו במתפרצות. במחצית אמרתי לשחקנים שאם נמשיך לשחק ככה עם קצת יותר איכות במסירה האחרונה, אנחנו יכולים להפוך את המשחק".

המאמן דיבר על התהליך שעוברת הקבוצה שלו: "אנחנו בתהליך גדילה עקבי של ארבע שנים. אנחנו חייבים להבין בכל סוף שבוע שהסרייה א' טומנת בחובה הרבה סכנות ומכשולים שצריך להתגבר עליהם. אנחנו ביחד כבר ארבע שנים ויש בינינו מערכת יחסים נהדרת. בעונה שעברה אנשים אמרו שלאציו סיימה רק שמינית, אבל אמרתי להם שזכינו בגביע וששמנו את כל יעבנו על המפעל הזה בחודשים האחרונים של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully