וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאול: "שחקני ליברפול לוחצים כמו חיות, אבל אנחנו יודעים את נקודות החולשה שלהם"

שחקן אתלטיקו מדריד מוכן לקרב הגדול בשמינית גמר ליגת האלופות (ג', 22:00, ספורט5). ז'ואאו פליקס לא בסגל, ניימאר כן בסגל פריס סן ז'רמן לבורוסיה דורטמונד (ג', 22:00, 5+)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים18/02/2020
אתלטיקו מדריד
  • ניגס (4)
0
    ליברפול
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: השחקנים הבולטים שיסיימו חוזה בקיץ

    חיכינו, כססנו ציפורניים, ומחר (שלישי) היא סוף סוף חוזרת במלוא הדרה: ליגת האלופות. שני משחקים יפתחו את שלב שמינית הגמר, ואיזה משחקים אלה יהיו - במדריד תארח אתלטיקו את האלופה המכהנת ליברפול, בעוד בורוסיה דורטמונד המלהיבה תארח במקביל את פריס סן ז'רמן. יהיה חם.

    seperator

    אתלטיקו מדריד - ליברפול (22:00, ספורט5)

    אלופת אירופה הנוכחית ואלופת אנגליה שבדרך נמצאת בכושר היסטורי, לא פחות, כשהפסדה האחרון בכל המסגרות (להוציא את התבוסה של שחקני הנוער בגביע הליגה) היה אי שם בספטמבר 2019, 2:0 לנאפולי. מחר ינסו המרסיסיידרס לעשות צעד נוסף אל עבר ההגנה על התואר, מול יריבה מולה התקשתה באופן מסורתי. ניצחון אחד בלבד השיגה ליברפול על אתלטיקו מדריד בששת המפגשים בין הקבוצות, וגם הוא הושג בהארכה, ב-2010, במשחק בו כבש יוסי בניון.

    יורגן קלופ יהנה מסגל מלא להוציא את ג'רדאן שאקירי הפצוע, בעוד מנגד יחסר דייגו סימאונה את קירן טריפייר, הקטור הררה וז'ואאו פליקס. דייגו קוסטה לא כשיר ב-100 אחוז ונמצא בספק גדול להתמודדות, ועל כן ויטולו ואנחל קוראה עשויים לפתוח בחוד. בניגוד לאלופה הגאה, הקולצ'ונרוס מגיעים להתמודדות במומנטום הפוך, עם ניצחון בודד בשבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות.

    "מאוד קשה להתמודד עם הלחץ של ליברפול", הודה סאול. "כולם שם לוחצים ביחד. זה מדהים, הם יוצאים ללחץ בטירוף, כמו חיות, כי הם יודעים שאפילו אם לא יזכו בכדור, עדיין יהיו שבעה שחקנים שירוצו כמו מטורפים כדי להשיג אותו". עם זאת, מאמין הקשר הספרדי כי ניתן להכניע את יורגן קלופ ושחקניו: "אנחנו יודעים את נקודות החוזקה שלהם, אבל גם את נקודות החולשה. נהיה חייבים לנצל עד תום את משחק הבית".

    סאול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
    יהיה חם. סאול/רויטרס

    בורוסיה דורטמונד - פריס סן ז'רמן (22:00, 5+)

    המארחת חזרה לעצמה בדיוק בזמן ביום שישי עם 0:4 מהדהד על איינטרכט פרנקפורט, וכעת היא תנסה לעשות צעד אל עבר העפלה ראשונה מאז 2016/17 - אז אימן אותה תומאס טוכל - לרבע הגמר של המפעל הבכיר ביבשת. השוורצגלבן יחסרו את מרקו רויס, תומאס דילייני ויוליאן ברנדט הפצועים, והפעם העיניים יופנו אל עבר ארלינג הולאנד הלוהט, שכבש תשעה שערים בשש הופעות בדורטמונד עד כה, ומוקדם יותר העונה הרשית שמונה פעמים עבור זלצבורג בליגת האלופות.

    החדשות הגדולות אצל אלופת צרפת מגיעות מכיוונו של ניימאר, שנכלל בסגל וצפוי להיות כשיר למפגש לאחר שנפצע בצלעות ב-0:5 על מונפלייה בתחילת החודש. הברזילאי אמור לפתוח בחלק הקדמי לצד מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה, שקיבל מנוחה ולא שותף ב-4:4 המטורף של פריס עם אמיין. השתיים נפגשו עד כה פעמיים בלבד - בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2010/11, ושני המשחקים הסתיימו ללא הכרעה. טוכל יחפש ניצחון חוץ ראשון בקריירה על דורטמונד, לאחר שלא הצליח לעשות זאת בחמשת ניסיונותיו עם מיינץ.

    "ניימאר טוב מאוד, אבל יש גם את אמבפה, די מריה, אני יכול לספור עשרה שחקנים", אמר לוסיאן פאבר. "לפריס יש המון איכויות, והיא כבר הוכיחה שהוא מסוגלת לנצח בלי ניימאר, במדריד".

    ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן פצוע עם שיער ורוד. רויטרס
    התאושש בזמן. ניימאר/רויטרס

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully