וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: הפרסה של מרין, המהפכה של הפועל באר שבע, הדרמה בחיפה

היום העמוס הסתיים. הקבוצה מבירת הנגב החתימה ארבעה שחקנים חדשים, עסקת האשק פוצצה וגם: הפרסה של מרין, הקאמבק של גנסארי, הוקה בנס ציונה, מנסה בבני יהודה ועוד

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על החתמת אלירן עטר בבית"ר ירושלים

חלון ההעברות של ינואר בליגת העל בישראל נסגר הערב (חמישי) ב-19:00 אחרי יום עמוס בדרמות. הפועל באר שבע ביצעה מהפכה בסגל, ג'ימי מרין עשה סיבוב פרסה שעוד ידובר בו רבות, עסקת מרטין האשק פוצצה ורוב הקבוצות בליגה ביצעו עסקאות של הרגע האחרון.

19:00: נור ביסאן חתם בהפועל כפר סבא

רגע לפני שהחלון נסגר, הקבוצה מהשרון הספיקה להחתים את שחקן ההתקפה שמגיע אליה ממכבי הרצליה.

עוד בוואלה!

אתמול: בית"ר ירושלים הודיעה על צירוף אלירן עטר, שחתם לעונה וחצי

לכתבה המלאה

18:59: הפועל באר שבע החתימה את אלטון אקולטסה

אקולטסה, שחקן הכנף, מגיע מסנט טרוידן הבלגית, שרכשה אותו מקלאב ברוז' תמורת 250 אלף יורו בקיץ 2018. אקולטסה מגיע בהשאלה, ולבאר שבע אופציה לרכוש אותו. הוא גדל במחלקת הנוער של אייאקס ושיחק בקבוצת המילואים שלה בליגת המשנה בהולנד. בליגה הבכירה בבלגיה הוא צבר 87 הופעות במדי ווסטרלו וסנט טרוידן. למרות שהשתייך לקלאב ברוז' בעבר, הוא לא שיחק במדיה. (יניב טוכמן)

אלטון אקולטסה חתם הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
השאלה עם אופציית רכישה. אקוטלטסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

18:55: אחרי הפרסה: ג'ימי מרין חתם במ.ס. אשדוד

הקוסטה ריקני הושאל מהפועל באר שבע עד סוף העונה ומאשדוד נמסר: "שמחים לבשר על הצטרפותו של ג'ימי מרין. הקשר בן ה-22 הושאל עד סיום העונה מהפועל באר שבע. ברוך הבא ג'ימי!". (יניב טוכמן)

18:52: יהאמיר הוקה חתם בסקציה נס ציונה

האלבני עוזב את מכבי נתניה אחרי שנה ומצטרף לבן ארצו סאביין לילאי, בנועלת הטבלה. מכבי נתניה מסרה: "אנו מודים לו על תקופתו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך". כדי לפנות מקום להוקה, נס ציונה הקפיאה את רמאריק אטו עד סוף העונה. (אופיר סער)

18:44: קייס גאנם חתם בהפועל באר שבע

אחרי כמה מהמורות, הושלמה העברת החלוץ מהפועל רעננה להפועל באר שבע. הוא חתם לארבע שנים וחצי. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

18:33: ג'וזף מנסה חתם בבני יהודה

שחקן הכנף הגנאי (25) הגיע לזהובים מאיסטנבולספור הטורקית, אחרי שחתם עד סוף העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. מנסה שיחק בעבר גם ברומניה, דנמרק וצ'כיה. (אופיר סער)

18:23: אופיר מזרחי חתם בהפועל חיפה

הקשר-חלוץ מצא קבוצה חדשה אחרי שהתחיל את העונה בסקציה נס ציונה. זו התחנה החמישית של השחקן בן ה-26 בליגת העל, אחרי ששיחק בעירוני קרית שמונה, מכבי חיפה, מכבי פתח תקוה ונס ציונה. בעונת 2016/17 שיחק בלוגאנו השוויצרית. נס ציונה נפרדה גם מאילון ירושלמי, שעבר להפועל אום אל פאחם. (שלמה וייס)

ז'אנדו פוקס, מכבי חיפה, מול אופיר מזרחי, סקציה נס ציונה. אדריאן הרבשטיין
יוצא לדרך חדשה. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

18:20: עסקת קייס גאנם מתעכבת

בעיות חדשות צצו בעסקת ההעברה של החלוץ מהפועל רעננה להפועל באר שבע. הצדדים מנסים לפתור אותן במהירות. (יניב טוכמן)

18:05: סיבוב פרסה - ג'ימי מרין עובר למ.ס. אשדוד

שחקן הכנף שכבר הצטלם במדים של הפועל רעננה והיה אמור להיות מושאל אליה מהפועל באר שבע, עובר בסופו של דבר דווקא לקבוצה מעיר הנמל. (יניב טוכמן)

17:59: הפועל חיפה במגעים מתקדמים עם אופיר מזרחי

הקבוצה של חיים סילבס רוצה חיזוק של הרגע האחרון לפני סגירת החלון והיא במו"מ עם הקשר-חלוץ שקיבל הודעת שחרור מסקציה נס ציונה. (שלמה וייס)

17:30: מכבי חיפה הודיעה - פוצצה העסקה עם האשק

פיצוץ במשא ומתן, מכבי חיפה הודיעה שהאשק לא יצורף: "במהלך הימים האחרונים עמל המועדון להחתמת מרטין האשק. המועדון ניהל משא ומתן עם ספרטה פראג ונציגי השחקן במטרה להחתימו. לאחר שסוכמו כל התנאים מול המועדון הצ'כי והשחקן והוכנו הסכמים בהתאם, הובא הקשר ארצה, לטובת בדיקות רפואיות וחתימה. להפתעתנו טרם החתימה, שב השחקן מהסיכום בהתאם למתווה טרם הגעתו ולכן הוחלט שלא להשלים את העסקה. אנו מאחלים לשחקן בהצלחה".

במכבי חיפה טוענים שלאחר שכבר היה סיכום מולו - השחקן דרש להעלות שכר ותנאים בגובה של יותר מ-20 אחוז. בנוסף, בפגישות האישיות איתו חששו בחיפה שמדובר בטיפוס "מעט בעייתי", לפי הגדרת גורמים במועדון, והיה חשש להחתימו כשהדרישה שלו לשנות את הסיכום הובילה להחלטה לפוצץ את העסקה.

לאור זאת העברתו של אוטין להפועל חדרה בוטלה, כמו גם חזרתו של יהב גורפינקל. בין חיפה לחדרה היה סיכום שהמהלך ייצא לפועל רק אם האשק יחתום בסופו של דבר. (שלמה וייס)

לידיעה המלאה

שחקן מכבי חיפה איקוום אוטין. טל לוי
נשאר. אוטין/טל לוי

16:46: ג'ימי מרין מסביר: "החלטנו שעדיף שאסיים את העונה בקבוצה אחרת"

קשרה הקוסטה ריקני של הפועל באר שבע, ג'ימי מרין, צייץ על המעבר להפועל רעננה בהשאלה עד לסיום העונה: "אני עובר כדי לשחק 90 דקות מדי שבוע ולהמשיך להסתגל לכדורגל מאוד דינמי ופיזי. לפני כמה שבועות סבלתי מפציעת שריר שהאטה אותי, והבנתי שיהיה לי מסובך לקבל זמן משחק קבוע בהפועל באר שבע. לכן החלטנו שעדיף שאסיים את העונה בקבוצה אחרת. אני מקווה לתרום לקבוצה החדשה החל מסוף השבוע".

ג'ימי מרין, הפועל רעננה. דוברות הפועל רעננה, אתר רשמי
"מקווה לתרום לקבוצה החדשה". מרין/אתר רשמי, דוברות הפועל רעננה

16:21: הפועל באר שבע הודיעה רשמית: אנתוני וארן חתם

הפועל באר שבע הודיעה רשמית: החלוץ אנתוני וארן חתם לעונה וחצי. וארן, כמו קייס גאנם, ירוויח 150 אלף דולר לעונה. לידיעה המלאה

אנתוני וארן הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
חיזוק לחוד. וארן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

15:50: בני יהודה במגעים להחתמת ג'וזף מנסה

חיזוק לבני יהודה? הקשר הגנאי ג'וזף מנסה, 25, שחקן כנף מאיסטנבולספור, נחת בישראל ובני יהודה מנהלת מגעים להחתימו עד לתום החלון. (אופיר סער)

מרטין האשק שחקן נבחרת צ'כיה הצעירה. GettyImages
יחזק את מכבי חיפה? מרטין האשק/GettyImages

15:48: מכבי חיפה במירוץ לסגור את הפרטים עם ספרטה פראג

במכבי חיפה ממשיכים במשא ומתן מול ספרטה פראג לאחר שעם מרטין האשק סוכמו כל הפרטים. בקבוצה מקווים להשלים את המשא ומתן עד סוף מועד ההעברות. (שלמה וייס)

15:30: יאהמיר הוקה קרוב לסיכום בנס ציונה

יאהמיר הוקה קרוב לסיכום בנס ציונה. במידה וזה יקרה, יירדו במועדון מאפשרות צירופו של דידייה קוגבניה. (אופיר סער)

15:38: ראדו גנסארי חתם בקרית שמונה

הקבוצה של קובי רפואה מתחזקת בקשר ששיחק במשך שנתיים בהפועל חיפה, ואת העונה הנוכחית פתח בסמארה מהליגה הרוסית הראשונה. המולדובי בן ה-28 מגיע בהשאלה עד לתום העונה.

ראדו גנסארי עירוני קרית שמונה. אתר רשמי הפועל קרית שמונה, אתר רשמי
ראדו גנסארי עירוני קרית שמונה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל קרית שמונה

14:57: חנן ממן בבית"ר ירושלים

קשר הפועל באר שבע חנן ממן הגיע לבית וגן, וחתם רשמית בבית"ר ירושלים אחרי שכל פרטי העסקה נסגרו. ממן התיר את חוזהו בהפועל באר שבע על מנת להשלים את המעבר. (אופיר סער)
לידיעה המלאה

חנן ממן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך שובך. ממן/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

14:25: ירדן קרישטול בבאר שבע

הפועל באר שבע מצאה שוער מחליף כגיבוי לאוהד לויטה: ירדן קרישטול מעירוני טבריה. השוער בן ה-26, שגדל בהפועל עכו, ועבר בין מ.ס אשדוד, הפועל פתח תקוה והפועל כפר שלם לפני שהגיע לטבריה, וכעת יהפוך לרכש נוסף של יוסי אבוקסיס הישר מליגה א'.

14:10: קייס גאנם בהפועל באר שבע

חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם, 22, עובר להפועל באר שבע, אחרי שאלונה ברקת הגיעה לסיכום על רכישתו. במסגרת ההסכם באר שבע רכשה 50 אחוז מהכרטיס תמורת 2.35 מיליון שקל. החוזה שלו הוא לשנתיים וחצי, פלוס שנתיים אופציה, בשכר של 150 אלף דולר נטו לעונה - בסיס ונקודות, לא כולל מענקים. (יניב טוכמן)

13:50: בית"ר ירושלים ניסתה לצרף את בן שהר

שעות ספורות לפני סגירת החלון, ולאור ההגעה של אנתוני וראן וקייס גאנם להפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ניסתה לעשות את הצעד הדרמטי של החלון ולצרף את חלוץ הפועל באר שבע, בן שהר. ישנם לא מעט קשיים לתפור עסקה כזאת ביום האחרון, וכרגע הסבירות היא שזה לא ייצא לפועל, אבל מאחורי הקלעים הגורמים המעורבים בפרטים עדיין מנסים לייצר עסקה. (אופיר סער, יניב טוכמן)

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
מסובך. שהר/קובי אליהו

13:30: סלים עמאש עובר לאום אל פאחם

הקבוצה של שרון מימר השאילה את הקשר לקבוצה מהליגה הלאומית והוא יקווה לקבל דקות משמעותיות אצל נועם שוהם, בתקווה לחזור לליגת העל בעונה הבאה.

13:30: ניב סרדל חתם בהפועל פתח תקוה

הפועל פתח-תקוה הודיעה על החתמתו של ניב סרדל עד תום העונה. המגן בן ה-27 שגדל בהפועל חיפה מגיע מהפועל אום אל פחם. סרדל: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל פתח תקוה. יש פה קבוצה טובה שיכולה וצריכה להיות במקום גבוה הרבה יותר בטבלה, ויחד אני מאמין שנגיע לשם".

סלים עמאש שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יורד ללאומית. סלים עמאש/ברני ארדוב

13:00: וארן עובר בדיקות רפואיות בבאר שבע

בדרך להפועל באר שבע: חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן סיכם את תנאיו הכספיים מול אלונה ברקת ואסי רחמים במשרדי המועדון, ונסע לעבור בדיקות רפואיות בבית החולים החולים סורוקה. (יניב טוכמן)

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. דני מרון
חוזר לליגת העל. ראדו גנסארי/דני מרון

12:20: יאקומאקיס לא המריא לחתום באשדוד

דרמה בשדה התעופה באתונה: יורגוס יאקומאקיס כבר התכוון לעלות על הטיסה לישראל בשעה 13.20 על מנת לחתום במ.ס אשדוד, אבל אז התעקש ג'קי בן זקן שבלי אופציית רכישה של השחקן בקיץ מא.א.ק אתונה - אין טעם שהשחקן ימריא. א.א.ק אתונה הסכימה לכך, אבל השחקן סירב. גם סיכום לפיו לאשדוד יהיה חלק באחוזי מכירה עתידיים לא הניח את הדעת בעיני בן זקן שעמד על כך שיוכל לרכוש את השחקן בסוף העונה ב-400 אלף יורו מהיוונים. בעקבות זאת עזב יאקומאקיס את שדה התעופה באתונה וחזר לביתו (יניב טוכמן).

שחקן א.א.ק אתונה, יורגוס יאקומאקיס. GettyImages
ברגע האחרון. יאקומאקיס/GettyImages

11:48: אוטין להפועל חדרה, גורפינקל למכבי חיפה

סוכמה סופית עסקת השאלתו של המגן השמאלי איקוום אוטין להפועל חדרה. כמו כן, מכבי חיפה הודיעה לחדרה שיהב גורפינקל ישוב לקבוצה. הירוקים סימנו את גורפינקל כבר לפני כחודש, וכעת מחזירים אותו כדי ליצור תחרות על עמדת המגן השמאלי עם סאן מנחם.

11:20: גל קעטבי חתם בהפועל עכו

הפועל עכו הודיעה על החתמתו של החלוץ גל קעטבי, 21, שגדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה והשתייך גם לסגל הבוגרים של המועדון. ממכבי חיפה הושאל להפועל עפולה וכעת מצטרף להפועל עכו.

גל קעטבי, הפועל עכו. האתר הרשמי של הפועל עכו, אתר רשמי
וולקאם. קעטבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל עכו

11:00: בעיות בעסקת קייס גאנם לבאר שבע

למרות שעסקת קייס גאנם להפועל באר שבע כבר סוכמה, ברגע האחרון התעוררו כמה בעיות. חלוצה החדש של רעננה אליה סוראינו קרע חלקית את הרצועה הצולבת וגמר את העונה, מה שמעכב את שחרורו של גאנם. עם זאת, ברעננה העריכו שהעסקה תיסגר רשמית ובקבוצה ינסו להחתים חלוץ ברגע האחרון, כששמו של לוסיו עלה על הפרק (שלמה וייס).

אליה סוריאנו הפועל רעננה. אתר רשמי הפועל רעננה, אתר רשמי
הפציעה שלו מעכבת את עזיבתו של גאנם. אליה סוריאנו/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל רעננה

10:20: אשדוד לא מוותרת על יאקומאקיס

אחרי שהיה נדמה אמש שהעסקה לצירוף יורגוס יאקומאקיס למ. ס. אשדוד נפלה, חודשו הבוקר המגעים עם חלוץ א.א.ק אתונה וכעת נמצאים במועדון במירוץ נגד הזמן כדי להנחית אותו בארץ ולעבור את כל הליך רישומו כשחקן הקבוצה (יניב טוכמן).

שחקן אייאקס דושאן טאדיץ' מול שחקן א.א.ק אתונה יורגוס יאקומאקיס. GettyImages
ינחת באשדוד ברגע האחרון? יאקומאקיס נאבק בטאדיץ' מאייאקס/GettyImages

10:05: לזאר צ'ירקוביץ' סיכם במכבי נתניה

הקבוצה הודיעה על צירופו של הבלם הסרבי בן ה-27, שמגיע כדי לחזק את ההגנה במקום רומן גולובארט. צ'ירקוביץ' מתנשא לגובה של 1.92 מטר והיה שייך ללוצרן השוויצרית, בה הוא לא הרבה לשחק. הוא גדל בפרטיזן בלגרד ובראד וגם שיחק בשתי הקבוצות הללו בבוגרים. ב-2018 עבר ללוצרן. הוא יכול לשחק גם כמגן ימני (יניב טוכמן).

לזאר צ'ירקוביץ', הבלם החדש של מכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
ברוך הבא לנתניה. לזאר צ'ירקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

8:43: הפועל חיפה שוב מנסה להחתים את אחמד דראוושה

הפועל חיפה פנתה פעם נוספת למ.ס כפר קאסם בניסיון להעביר לשורותיה את אחמד דראושה. בנוסף, בקבוצה מחכים לתוצאות הבדיקות של מיקי סירושטיין על מנת להבין האם יש צורך לצרף בלם נוסף (שלמה וייס)

ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יעד חדש. ג'ימי מרין/דני מרון

8:42: ג'ימי מרין יעבור להפועל רעננה

מי שיפנה מקום בסגל של יוסי אבוקסיס הוא הקשר מקוסטה ריקה שלא הצליח להשתלב בהפועל באר שבע וצפוי לחתום בקבוצה של ניסו אביטן (שלמה וייס)

אור דסה הפועל רעננה מול איסמעיל ריאן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ינחת בטדי? אור דסה/סוכנות ג'יני

08:14: ממן בדרך לבית"ר, גם אור דסה יגיע?

אחרי צירוף אלירן עטר, גם חנן ממן צפוי לחתום בבית"ר לעונה וחצי. אור דסה עדיין על הפרק כאופציה להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה אך הדברים יתבררו במהלך היום (אופיר סער)

08:00: מרטין האשק נחת ויעבור בדיקות רפואיות במכבי חיפה

הקשר הצ'כי נחת הבוקר בארץ ואם הכול יילך כשורה הוא יחתום לשנתיים וחצי, כאשר במקביל בחיפה סוגרים פרטים אחרונים אל מול ספרטה פראג. בחיפה צפויים לשלם כ-3 מיליון שקלים עבור השחקן ובנוסף הצ'כים יקבלו סכום כסף נוסף במקרה של מכירה עתידית. מי שיעזוב את הקבוצה בשל ההגעה של האשק הוא איקוום אוטין, שצפוי להיות מושאל להפועל חדרה. במקביל, יהב גורפינל יחזור לחיפה ויתמודד עם סאן מנחם על מקום בהרכב. (שלמה וייס)

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בדרך לבאר שבע. אנתוני וארן/דני מרון

07:30: אנתוני וארן וקייס גאנם בדרך לבאר שבע

אחרי שהחתימה שני זרים, באר שבע עומדת להתחזק בשני חלוצים ישראלים בכירים. חלוץ רעננה אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי. צירופו של חלוץ בית"ר יתאפשר רק במסגרת עסקה שבמסגרתה חנן ממן יעשה את הדרך ההפוכה לבית"ר (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully