וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה על צירוף אלירן עטר, שחתם לעונה וחצי

5.2.2020 / 10:50

החלוץ שנדחק מחוץ לרוטציה של ולאדן איביץ' מגיע לבירה לאחר משא ומתן ארוך: "מודה למכבי תל אביב על השנים היפות". עטר הסכים להתפשר על שכרו, שיעמוד על 250 אלף יורו לעונה, בתמורה לאופציה לעונה נוספת. בניון: "בטוחים ביכולות שלו לעזור לנו במטרות"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

אלירן עטר חתם היום (רביעי) בבית"ר ירושלים לעונה וחצי. החלוץ בן ה-32 עזב את מכבי תל אביב אחרי שתי עונות וחצי ועבר לבירה כשבית"ר תהיה הקבוצה הישראלית הרביעית בקריירה שלו אחרי בני יהודה, מכבי תל אביב (בשתי תקופות שונות) ומכבי חיפה.

כבר בשבוע שעבר דאגו בבית"ר לייצר שיחה בין רוני לוי לעטר, שיחה בה ליבנו השניים את אירועי העבר ביניהם במכבי חיפה ופתחו דף חלק לקראת הגעתו לבית"ר. לאחר השיחה נתן גם לוי את האור הירוק שלו והצדדים החלו לנסות ולזרז את המו"מ. התחושה של כל הצדדים הייתה כי לקראת סיום מועד חלון ההעברות מכבי תל אביב תעדיף שלא להיתקע עם עטר ולהשתתף בשכרו, אך מבחינת מיטש גולדהאר זה עניין עקרוני, ובשל כך, בית"ר ירושלים החליטה אתמול בצהריים להעלות את ההצעה לעטר עד שהגיעה לסיכום עימו.

שכרו של עטר בשנה וחצי בבית"ר ירושלים יהיה כ-250 אלף יורו לעונה. עטר הסכים להתפשר מעט בשכרו אך בתמורה קיבל אופציה לעונה נוספת בחוזה, במידה שיגיע לכמות של 16 שערים ובישולים וייתכן שיתווסף סעיף בו הדברים יהיו תלויים גם בכמות המשחקים שישחק או אחוז מסויים מהם. מאתמול עובדים עורכי הדין של הצדדים על המתווה ומקווים להגיע לחתימה והצגת השחקן כבר היום. עטר מבחינתו חיכה לסגירה כבר מספר שבועות ומאוד רוצה לחזור ולשחק כדורגל.

המנהל המקצועי של הקבוצה, יוסי בניון, אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את אלירן עטר אלינו לקבוצה, ואנחנו בטוחים ביכולות שלו לעזור לנו במטרות לעונה הקרובה וגם לזאת שאחריה. הצוות המקצועי ממשיך לעבוד על מנת להפוך את בית"ר שלנו לחזקה וטובה יותר".

אלירן עטר אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מודה למועדון מכבי תל אביב על השנים היפות. אני שמח שיצא לי להיות שותף להמון רגעים שמחים ומאחל למכבי בהצלחה בהמשך". בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "תודה גדולה למכבי תל אביב על רגעים נפלאים ובלתי נשכחים, תודה לקהל המדהים שתמך בי לאורך כל הדרך, לשחקנים ולמיטש גולדהאר. אני מאחל לכם בהצלחה בהמשך הדרך".

עוד בוואלה!

דיווחים חיים לאורך כל היום: יממה לסגירת חלון ההעברות

לכתבה המלאה
אלירן עטר בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. אלירן עטר/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

עטר בן ה-32 גדל בנוער של בני יהודה וב-2004 עלה שם לבוגרים ושיחק במדים הזהובים עד 2010 כשבעונת 2007/8 הוא הפך לראשונה לחלק משמעותי בקבוצה. בעונת 2008/9 כבש את השער הזכור במספרת מול מכבי נתניה, שנבחר למקום הרביעי בתחרות שער השנה של פיפ"א. ב-2010 רכשה מכבי תל אביב את עטר תמורת 1.2 מיליון דולר והוא חתם שם לארבע שנים. הוא כבש 18 שערים בעונה הראשונה ובעונה השנייה 13 כשב-2012/13 הוא שותף לזכייה באליפות כשהוא כובש 22 שערי ליגה ונבחר לכדורגלן העונה בליגה. ב-2013 נמכר עטר לריימס הצרפתית וחתם שם לארבע עונות, אולם חזר אחרי שתי עונות למכבי חיפה, בה שיחק שתי עונות לא טובות במיוחד לפני שחזר לקרית שלום באוגוסט 2017 תמורת 625 אלף דולר בנוסף לשלומי אזולאי, שעשה את הדרך ההפוכה.

בבית"ר מנסים למנף את ההחתמה של אלירן עטר ורוצים לנצל זאת כדי למלא את טדי במשחקים הקרובים. בקבוצה יצאו במבצע שיווקי לפיו מי שירצה יוכל לרכוש כרטיס לשלושת משחקי הביתי הקרובים מול מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד ב-199 שקלים.

בעלי הקבוצה משה חוגג אמר: "אוהדים יקרים, אני משקיע ימים ולילות, והרבה מאוד כסף, על מנת לבנות כאן מועדון ברמה גבוהה ולהחזיר את בית"ר למקומה הטבעי. בנוסף להחתמה של אלירן עטר, צפויים עוד בישולים ועכשיו הגיע התור שלכם להצביע ברגליים, לרכוש את החבילה האטרקטיבית למשחקים הקרובים ולהוכיח שאני לא לבד. מחכה לכם בטדי. יאללה בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully