וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן מתקרב לחתימה בבית"ר, עסקת גאנם לבאר שבע על סף סיכום

החלון מתקרב לסגירה: קשר באר שבע סיכם את תנאיו, גם אור דסה קרוב. חלוץ רעננה קיבל טיוטת חוזה ויחתום על חוזה ארוך טווח

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

חלון ההעברות של ינואר בליגת העל בישראל ייסגר ביום חמישי בערב. הקבוצות עסוקות בניסיונות חיזוק אחרונים ובניגוד לחלון של הקיץ, הפעם הן לא יוכלו לצרף שחקנים חופשיים גם אחרי שהמועד יעבור. אנחנו עוקבים אחר ההתפתחויות האחרונות עד סגירת החלון.

seperator

23:58: עסקת קייס גאנם לבאר שבע על סף סיכום

הפועל באר שבע והפועל רעננה על סף סיכום על מעבר של החלוץ לבירת הנגב. גאנם קיבל את טיוטת החוזה שלו ויחתום על חוזה למספר שנים בבאר שבע. מדובר בעסקת קנייה מיידית ולא בהשאלה. (יניב טוכמן)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

23:55: חנן ממן קרוב לסגור בבית"ר לשנה וחצי

המגעים בית בית"ר ירושלים לחנן ממן התקדמו כשנותרו פערים קטנים בדרך לחוזה לשנה וחצי. כל פרטי ההסכם סוכמו, ומחר ייסגרו פרטים נוספים עם באר שבע ויגיע האישור הסופי ממשה חוגג למימוש העסקה. ממן ויתר על השנה השלישית בחוזהו בבאר שבע, שאותה הוא יקבל בתור אופציה בבית"ר. במקביל בבית"ר עדיין לא זנחו את אופציית אור דסה שעשוי להיות מושאל למועדון עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור למדים הצהובים-שחורים? חנן ממן/ברני ארדוב

22:15: באר שבע ורעננה מנסות לסגור את עסקת קייס גאנם

הפועל באר שבע והפועל רעננה מנסות לסגור את המחיר של החלוץ קייס גאנם. השיחות יימשכו עכשיו, לאחר שהמשחק של באר שבע בנתניה הסתיים (1:1). בין הצדדים יש עדיין פערים, כשאשר אלון דורש 5 מיליון שקל על השחקן. אופציית מכבי תל אביב כרגע מתרחקת. (יניב טוכמן)

קייס גאנם שחקן הפועל רעננה. דני מרון
יעבור לבירת הנגב? קייס גאנם/דני מרון

19:52: עירוני קרית שמונה לוחצת על לוסיו שמתלבט

הקבוצה של קובי רפואה משוועת לחלוץ ועושה מאמצים רבים להחתים את הברזילאי של הפועל חדרה, אבל לוסיו, שנעדר ממשחק קבוצתו מול בני יהודה בגלל כרטיסים צהובים, לא מתלהב לעבור צפונה ומתלבט. גם בני יהודה בתמונה. (שלמה וייס)

לוסיו שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יגיד כן לשרצקי? לוסיו/ברני ארדוב

19:40: בינתיים בלאומית, זר חדש למ.ס. כפר קאסם

רפאל ויקטור, חלוץ פורטוגלי בן 23 (1.88 מ') ששיחק בליגה השנייה באיסלנד וכבש 13 שערים במדי קבוצת תרוטור, חתם עד לסיום העונה במ.ס. כפר קאסם, הנאבקת על כרטיס לפלייאוף העליון בליגה הלאומית.

רפאל ויקטור שחקן מ.ס. כפר קאסם. אתר רשמי מ.ס. כפר קאסם, אתר רשמי
רפאל ויקטור/אתר רשמי, אתר רשמי מ.ס. כפר קאסם

19:00: עמיר תורג'מן פוטר מסקציה נס ציונה

בזמן שכולם עסוקים בחלון, נועלת טבלת ליגת העל נפרדה ממאמנה בדיוק 24 שעות לסיום מועד ההעברות. תורג'מן בן ה-47 שילם את המחיר על חמישה הפסדים רצופים שבמהלכם נס ציונה לא כבשה, ועוזרו ארז בלפר יעביר בינתיים את האימונים. (אופיר סער) לידיעה המלאה

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים לפני כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עתידו יוכרע בקרוב. וארן/ברני ארדוב

18:06 - סוכניו של אנתוני וארן ביקשו לשחררו מבית"ר ירושלים

סוכניו של חלוץ בית"ר ירושלים, אנתוני וארן, פנו למועדון בדרישה לשחררו. בקבוצה טרם השיבו לבקשה, ונראה כי יקבלו החלטה רק לאחר שיצרפו שחקן נוסף. (אופיר סער)

אור דסה הפועל רעננה מול איסמעיל ריאן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בקרוב בצהוב שחור? דסה/סוכנות ג'יני

16:27 - אור דסה לבית"ר ירושלים, אנתוני וארן להפועל רעננה?

הפועל רעננה ובית"ר ירושלים בדקו אפשרות להעביר את אור דסה בהשאלה לקבוצה מהבירה עם אופציית רכישה בתום העונה. הפועל רעננה עשויה לבקש את אנתוני וארן בתמורה, אך לא בטוח שהשחקן עצמו יסכים לעבור. הצרפתי אגב מבוקש גם בהפועל תל אביב.

ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
הפועל רעננה רוצה אותו מיידית. מרין/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

16:24 - ג'ימי מרין עשוי להגיע להפועל רעננה בהשאלה

הפועל רעננה רוצה לצרף באופן מיידי את קשר הפועל באר שבע ג'ימי מרין, שלא הצליח להשתלב בקבוצה. לפני כן, ינסו ברעננה לשחרר את דויד מתיאוס. (שלמה וייס)

דויד סימאו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
דייר חדש בבירת הנגב. דויד סימאו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

15:21 - בצ'כיה מדווחים: האצה במגעים בנוגע למרטין האשק

בתקשורת הצ'כית מדווחים בשבעות האחרונות המו"מ בין ספרטה פראג למכבי חיפה עלה מדרגה והקשר בן ה-24 עשוי להצטרף לירוקים, אם יספיק לעשות זאת בזמן. לפי הדיווח, ספרטה פראג דורשת סכום שנע סביב 1.5 מיליון יורו וגם 20-25 אחוז מההעברה הבאה. (שלמה וייס)

מרטין האשק במדי הנבחרת הצעירה של צ'כיה ב-2017. GettyImages
יגיע בכל זאת? האשק/GettyImages

14:50 - ארון שוינפלד עזב את מכבי תל אביב

החלוץ ביקש לחזור לארה"ב והצהובים נענו בחיוב. שוינפלד עוזב את קרית שלום אחרי ארבע שנים ואמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "מכבי תהיה בלב שלי תמיד. השנים האחרונות היו מלאות ברגעים של שמחה ואהבה. אני לא יכול להודות מספיק למועדון ולאוהדים על התמיכה במהלך 3 השנים בהן היינו ביחד. יאללה מכבי".

ממכבי תל אביב נמסר: "אנו רוצים להודות לארון שוינפלד על תרומתו, המקצוענות שלו והגישה החיובית שהפגין במשך 4 העונות שלו במכבי. שוינפלד זכה להרבה הערכה בקבוצה ומעבר למקצוענות, ראינו בו מודל לחיקוי לשחקנים צעירים. כולנו במכבי מאחלים לארון בהצלחה בעתיד". (יניב טוכמן)

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ביקש לשוב לארה"ב. שוינפלד/דני מרון

14:49 - יאקומאקיס מסרב לאופציית הרכישה

מ. ס. אשדוד, א.א.ק אתונה ויורגוס יאקומאקיס לא מצליחים לפתור את הבעיה שמונעת מהחלוץ לעלות על מטוס מאתונה ולנחות בישראל. החלוץ היווני מסרב לקבל את זה שתהיה לאשדוד אופציה לרכוש אותו ומוכן להגיע בהשאלה עד סוף העונה בלבד. המאמן רן בן שמעון מאוד רוצה את החלוץ, אך אם לא יהיה שינוי עד הערב, יהיה קשה לצרפו. (יניב טוכמן)

14:04 - אייל שטרכמן חתם בסקציה נס ציונה עד סוף העונה

החלוץ ששיחק במכבי חיפה ב-2009, עושה קאמבק לליגת העל. שטרכמן בן ה-30, יהודי-ארגנטינאי, שיחק ב-10 השנים האחרונות בשלל קבוצות בדרום ומרכז אמריקה. הוא התאמן בסקציה בימים האחרונים והיום חתם עד סוף העונה. הוא ינסה לסייע לקבוצה של עמיר תורג'מן להישאר בליגה. (אופיר סער)

13:21 - מכבי תל אביב עדיין מקווה לצרף את קייס גאנם

אחרי ששכרו של אלירן עטר נחסך, הצהובים רוצים להעלות הילוך במגעים לצירופו של חלוץ הפועל רעננה, אבל הקבוצה מהשרון רוצה שהעסקה תכלול גם שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה בהשאלה. כרגע אף שחקן ספסל של האלופה לא רוצה לעזוב, אבל בקרית שלום ימשיכו לעשות מאמצים להוציא את העסקה לפועל. (יניב טוכמן)

קייס גאנם שחקן הפועל רעננה מול בן והבה שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
בקרית שלום עדיין לא אמרו נואש. גאנם/קובי אליהו

13:02 - דויד סימאו חתם בהפועל באר שבע

הקשר הפורטוגלי הצטרף רשמית בהשאלה מא.א.ק אתונה, עם אופציית רכישה. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

12:59 - עירוני קרית שמונה פנתה ליאהמיר הוקה

קשר מכבי נתניה קיבל רשות לחתום בקבוצה אחרת, אבל מתלבט בנוגע למעבר לקרית שמונה. הקבוצה מהצפון הבהירה לו: נמתין לך רק כמה שעות לפני שנעברו לאופציות אחרות. (שלמה וייס) לידיעה המלאה

12:47 - דריל לחמן חתם בהפועל רעננה

הקבוצה מהשרון הודיעה על צירופו של הבלם ההולנדי. הוא חתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת וינסה לסייע לחבורה של ניסו אביטן להישאר בליגה. לחמן בן ה-30 מגיע מזוולה ההולנדית. ברעננה ממשיכים לקוות שדויד מתאוס ימצא קבוצה חדשה, אחרי שהוא קיבל הודעה שהוא לא בתכניות של הצוות המקצועי. (שלמה וייס)

דריל לחמן הפועל רעננה. אתר רשמי הפועל רעננה, אתר רשמי
יסייע לרעננה להישאר בליגה? לחמן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל רעננה

12:45 - גם הפועל תל אביב מביעה עניין באנתוני וארן

הגעת אלירן עטר לבית"ר ירושלים גרמה לכך שווארן עשוי לבקש לעזוב. מלבד הפועל באר שבע, גם הפועל תל אביב התחילה לגלות בו עניין מחודש. וארן שיחק אצל ניר קלינגר גם בקבוצה מהבירה וגם במ.ס. אשדוד והאדומים מאוד רוצים סקורר מוכח. (אופיר סער)

12:41 - הפועל באר שבע רוצה שחקן בתמורה לממן. וארן על הכוונת

הקבוצה מבירת הנגב מתכננת לבקש לצרף את אנתוני וארן בתמונה לחנן ממן, בו בית"ר ירושלים מעוניינת. יוסי אבוקסיס מאוד מעריך את וארן וכבר רצה אותו בבני יהודה לפני פתיחת העונה. בהפועל באר שבע מחפשים חלוץ ישראלי שיגדיל את התחרות על מקום בהרכב. (יניב טוכמן)

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
הגעת עטר תסמן לו את הדרך החוצה? וארן/דני מרון

11:33 - הפועל ראשון לציון החתימה את מוחמד אבו שאקר

סגנית המוליכה בלאומית הודיעה על החתמת הקשר בן ה-25. הוא הגיע מהפועל אום אל פאחם ויהיה הרכש השלישי של המועדון בחלון ההעברות הנוכחי אחרי ריף מסיקה ונדב מוניס. (יניב טוכמן)

11:06 - מכבי תל אביב נפרדת מאלירן עטר

באתר הרשמי של הצהובים נכתב: "המועדון רוצה להודות לאלירן עטר על הרגעים היפים והשערים הנפלאים במשך כל עונותיו במדים הצהובים-כחולים. אלירן שחקן מוערך מאוד על ידי המועדון, עזר לנו לזכות בתארים והפגין מקצוענות לכל אורך הדרך. המועדון מאחל לאלירן הצלחה בהמשך דרכו".

עטר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מודה למועדון הכדורגל מכבי תל אביב על השנים היפות. אני שמח שיצא לי להיות שותף להמון רגעים שמחים ומאחל למכבי בהצלחה בהמשך". (יניב טוכמן)

11:03 - אלירן עטר עובר לבית"ר ירושלים

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, יוסי בניון: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את אלירן עטר אלינו לקבוצה ואנחנו בטוחים ביכולות שלו לעזור לנו במטרות לעונה הקרובה וגם לזאת שאחריה. הצוות המקצועי ממשיך לעבוד על מנת להפוך את בית"ר שלנו לחזקה וטובה יותר". (אופיר סער) לידיעה המלאה

אלירן עטר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה גדולה למכבי תל אביב על רגעים נפלאים ובלתי נשכחים, תודה לקהל המדהים שתמך בי לאורך כל הדרך, לשחקנים ולמיטש גולדהאר. אני מאחל לכם בהצלחה בהמשך הדרך".

אלירן עטר בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אלירן עטר בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

10:56 - הפועל חדרה ממתינה להחלטת מכבי חיפה בנוגע לגורפינקל

בהפועל חדרה מחכים להחלטת מכבי חיפה בנוגע ליהב גורפינקל, שלירוקים יש אופציה להשיבו מההשאלה בינואר. בחדרה מבינים שאם חיפה תחתים זר נוסף, היא תחזיר לשורותיה את גורפינקל ותשחרר את איקוום אוטין. במצב כזה חדרה צפויה לשאול את הניגרי עד סוף העונה. (שלמה וייס)

10:06 - אלירן עטר סגר בבית"ר ירושלים

ההודעה החשאית של בית"ר ירושלים מדברת על אלירן עטר. עסקת העברתו של החלוץ ממכבי תל אביב לקבוצה מהבירה נסגרה והוא צפוי לחתום בשעות הקרובות. (אופיר סער) לידיעה המלאה

10:05 - בית"ר ירושלים מתכוננת להודיע על החתמה

9:44 - בני יהודה במו"מ עם קשר התקפי נורבגי

הזהובים מנהלים מגעים עם פרדריק האוגן מקבוצת בראן ורוצים לצרפו בהשאלה, אבל בין המועדונים עדיין קיימים חילוקי דיעות בנוגע לגובה אופציית הרכישה. בני יהודה מוכנה לשלם כ-120 אלף יורו, בעוד בראן דורשת 350 אלף יורו. (אופיר סער ויניב טוכמן)

פרדריק האוגן. GettyImages
פרדריק האוגן/GettyImages

9:42 - הפועל חיפה רוצה את אחמד דראוושה

הקשר המצטיין של מ.ס. כפר קאסם נמצא על הכוונת של חיים סילבס. בין המועדונים כבר החלו מגעים, אבל כפר קאסם מערימה קשיים. (שלמה וייס)

9:21 - הפועל רעננה מחפשת קבוצה לדויד מתאוס

אחרי שדריל לחמן סיכם, בקבוצה מהשרון עושים מאמצים גדולים להשתחרר מחוזהו של הבלם הספרדי. חלונות ההעברות בליגות רבות באירופה כבר נסגרו וברעננה מקווים שמתאוס ימצא קבוצה אחרת בישראל. (שלמה וייס)

דויד מתאוס, שחקן הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
בדרך החוצה? מתאוס/סוכנות ג'יני

9:13 - אלטון אקולטסה נחת לקראת חתימה בהפועל באר שבע

שחקן הכנף ההולנדי יחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. הוא מגיע מסנט טרוידן הבלגית, שרכשה אותו מקלאב ברוז' תמורת 250 אלף יורו בקיץ 2018. אקולטסה מגיע בהשאלה ולבאר שבע אופציה לרכוש אותו. הוא גדל במחלקת הנוער של אייאקס ושיחק בקבוצת המילואים שלה בליגת המשנה בהולנד. בליגה הבכירה בבלגיה הוא צבר 87 הופעות במדי ווסטרלו וסנט טרוידן. למרות שהשתייך לקלאב ברוז' בעבר, הוא לא שיחק במדיה. (יניב טוכמן)

אלטון אקולטסה. GettyImages
השאלה ואופציית רכישה. אקולטסה/GettyImages

9:02 - מ.ס. אשדוד ממתינה ליאקומאקיס

החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס, אישר אמש שהוא מוכן לשחק בישראל במ.ס. אשדוד, אבל ביקש לקבל תשובות באשר לחוזה שלו בעונה הבאה, אם יוחלט באשדוד לממש את האופציה ולרכוש אותו מא.א.ק אתונה תמורת 400 אלף יורו. ג'קי בן זקן והמאמן רן בן שמעון משוכנעים שיאקומאקיס יוכל לתרום רבות ומקווים לראות אותו נוחת ביממה הקרובה. (יניב טוכמן)

שחקן אייאקס דושאן טאדיץ' מול שחקן א.א.ק אתונה יורגוס יאקומאקיס. GettyImages
הצלע האחרונה בפאזל של בן שמעון. יאקומאקיס/GettyImages

8:33 - סימאו ואקולסטה צפויים לחתום היום בהפועל באר שבע

הקשר הפורטוגלי ושחקן הכנף ההולנדי ירשמו היום בקבוצה מבירת הנגב. חנן ממן אמנם ביקש להשתחרר, אבל מתקשה למצוא קבוצה שתעמוד בחוזהו. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

7:59 - בית"ר ירושלים ממתינה לאישור עסקת אלירן עטר

בית"ר ירושלים העלתה את ההצעה שלה על חלוץ מכבי תל אביב, עטר עצמו עשה כמה ויתורים וכעת כולם מחכים לאישור סופי של מיטש גולדהאר. (אופיר סער) לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully