וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דויד סימאו חתם עד לתום העונה, קרע במיניסקוס לעמית ביטון

5.2.2020 / 13:00

אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, הקשר הפורטוגלי מצטרף בהשאלה עד תום העונה כשלמועדון יש אופציה לרכוש אותו בקיץ. אלטון אקולטסה צפוי לחתום בהמשך היום. הבלם שנפצע באימון ינותח

בני ויאנר

הקשר הפורטוגלי דויד סימאו עבר אתמול (שלישי) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות שנערכו לו לאורך כל היום והצהריים הוא חתם על החוזה בהפועל באר שבע. השחקן יושאל עד סוף העונה ולמועדון יש אופציה לרכישתו. גם שחקן הכנף ההולנדי אלטון אקולטסה נחת הבוקר בישראל ויחתום בקבוצה אחרי שישלים את הבדיקות הרפואיות שלו.

עמית ביטון, שנפצע אתמול בברכו באימון הקבוצה, עבר היום בדיקת הדמייה בבית החולים סורוקה שגילתה שהוא סובל מקרע במיניסקוס, והוא יעבור ניתוח כבר מחר.

הבקשה של חנן ממן להשתחרר מהקבוצה יצרה עבור המועדון פלונטר גדול. לו היתה כרגע קבוצה שמוכנה לקחת את כל החוזה של ממן לשנתיים וחצי ובנוסף לשלם להפועל באר שבע על ההעברה, לא היתה שום בעיה. העניין הוא שאין קבוצה כזו ולכן בבאר שבע ישברו היום את הראש מה לעשות עם השחקן שהחליט לעזוב, אבל אין קבוצה שתיקח על עצמה את מלוא חוזהו ואף תוסיף סכום מסוים על העברתו. בבאר שבע גם לא רוצים לחזק את היריבות של הקבוצה על הכרטיס לאירופה ולכן ספק רב אם אלונה ברקת תסכים לתת אור ירוק למעבר של השחקן לבית"ר ירושלים.

דויד סימאו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוך הבא. דויד סימאו/אתר רשמי, הפועל באר שבע
אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם החתימה שלו קרובה. אלטון אקולטסה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully