וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פנתה ליאהמיר הוקה, מעמדו של רפואה יציב

5.2.2020 / 12:38

מכבי נתניה אישרה לקשר האלבני לעבור, אבל הוא מתלבט. שרצקי הבהיר: "ברור שקובי נשאר. זה אנחנו שבנינו קבוצה שערורייתית"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 9:31)

עירוני קרית שמונה פנתה היום ליאהמיר הוקה במטרה לצרפו באופן מיידי. הקשר האלבני קיבל רשות ממכבי נתניה לעבור לקבוצה אחרת, אבל הוא מתלבט בנוגע להצעה מקרית שמונה. הקבוצה מהצפון הבהירה לו שהיא תמתין לו רק כמה שעות ואם לא יקבל החלטה עד אז, היא תפנה לאופציות אחרות.

בתוך כך, למרות דאגה וחשש אמיתי מירידת ליגה אחרי ההפסד אמש (שלישי) להפועל חיפה, בעירוני קרית שמונה לא מתכוונים לבצע זעזוע בצוות המקצועי ונושא מעמדו של המאמן קובי רפואה לא עלה על הפרק. הבעלים איזי שרצקי אמר לוואלה! ספורט: "ברור שקובי נשאר. מה הוא אשם? זה אנחנו שבנינו קבוצה שערורייתית".

בקרית שמונה, שם ביקרו בחריפות את צוות השיפוט, אכן מתוסכלים מהיכולת וינסו למצוא פתרונות כדי לא להידרדר אל מתחת לקו האדום. "כנראה ניאבק העונה על הישארות" הודה שחקן בקבוצה "אנחנו חייבים להתעורר ומהר, אחרת יהיה מאוחר מדי".

בקבוצה ינסו לצרף חלוץ נוסף עד מחר, כשכל העת גם נמשכים המאמצים לצרף את נאור סבג מהפועל באר שבע. למרות הביקורות הקשות על היכולת, מי שכן זכה למחמאות הוא גד עמוס. השוער שקיבל מקום בהרכב בגלל הפציעה של זיגוס ברטקוס, גילה יכולת טובה מאוד וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בשער.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
בקרית שמונה חוששים. רפואה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully