וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים לחיזוקים: בית"ר ירושלים מנסה להתחזק ברגע האחרון

5.2.2020 / 9:59

בית"ר ירושלים מקווה שחנן ממן יתפשר בשכרו, חוגג רואה באור דסה כהשקעה לטווח ארוך, מתן חוזז מתרחק ומה עם זר חדש? בית"ר במירוץ נגד השעון

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים

- השכר של עטר בבית"ר ירושלים והשיחה עם רוני לוי

- בית"ר מחכה לאור ירוק מגולדהאר

- אור דסה עשוי להגיע במחיר נמוך, מתן חוזז מתרחק

- בית"ר בודקת גם אופציות של זרים: "כל הזמן יש התפתחויות"

seperator

1.

כבר בשבוע שעבר דאגו בבית"ר ירושלים לייצר שיחה בין רוני לוי לאלירן עטר, שיחה בה ליבנו השניים את אירועי העבר בחיפה ופתחו דף חלק לקראת ההגעה של הקשר לבית"ר. לאחר השיחה נתן גם לוי את האור הירוק שלו והצדדים החלו לנסות ולזרז את המו"מ. התחושה של כל הצדדים הייתה כי לקראת סיום מועד חלון ההעברות מכבי תל אביב תעדיף שלא להיתקע עם עטר ולהשתתף בשכרו, אך מבחינת מיטש גולדהאר זה עניין עקרוני, ובשל כך, בית"ר ירושלים החליטה אתמול בצהריים להעלות את ההצעה לעטר עד שהגיעה לסיכום עימו.

שכרו של עטר בשנה וחצי בבית"ר ירושלים יהיה כ-375 אלף יורו. עטר הסכים להתפשר מעט בשכרו אך בתמורה קיבל אופציה לעונה נוספת בחוזה, במידה שיגיע לכמות של 16 שערים ובישולים וייתכן שיתווסף סעיף בו הדברים יהיו תלויים גם בכמות המשחקים שישחק או אחוז מסויים מהם. מאתמול עובדים עורכי הדין של הצדדים על המתווה ומקווים להגיע לחתימה והצגת השחקן כבר היום. עטר מבחינתו חיכה לסגירה כבר מספר שבועות ומאוד רוצה לחזור ולשחק כדורגל.

עדיין, גם לאחר שהמתווה סוכם מול אנשי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר צריך לאשר את המתווה שבו מכבי תל אביב תשתתף בשכרו של עטר לחודש נוסף. בלי אישורו למהלך, העסקה לא יכולה לצאת לפועל. "בין לסגור מול אנשי מכבי תל אביב לבין אישור של מיטש יש הבדל, ואנחנו נמתין ולא נברך על המוגמר עד שהכול ייסגר סופית".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הודיעה על צירוף אלירן עטר, שיחתום לעונה וחצי

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מול גבי קניקובסקי שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
משתוקק לחזור לשחק כדורגל. אלירן עטר/ברני ארדוב

2.

בנוגע לאור דסה, משה חוגג רואה בו כהשקעה לטווח ארוך ורוצה את השחקן כבר תקופה. ברעננה מוכנים לסגור עם בית"ר מספר מתווים ומבינים כי השחקן לא מרוצה במועדון מהשרון. בסביבתו של חוגג טענו אתמול כי נוצרה סיטואציה לרכוש את דסה במחיר נמוך וכי הוא לא רוצה לפספס את זה, ללא קשר למגעים עם חנן ממן. בנוגע למתן חוזז, מכבי תל אביב דרשה מבית"ר סכומים גבוהים מאלה שדרשה מבני יהודה, כחצי מיליון יורו עבור מחצית הכרטיס, ולכן מבחינת בית"ר אור דסה בעדיפות ראשונה.

בנוגע לממן עצמו, רק היום יתברר מה הפועל באר שבע מחליטה בעניינו. עדיין לא ברור אם באר שבע תסכים לשחררו, ואם כן באילו תנאים. יש לציין כי גם במידה שישוחרר, לממן חוזה לשנתיים וחצי בבירת הנגב בסכום של כ-280 אלף דולר לעונה, כאשר בית"ר לא תסכים לקחת עליה את החוזה ליותר מעונה וחצי, וגם לא במספרים שהיו לו בבאר שבע, ולכן השחקן יצטרך להתפשר משמעותית כדי להגיע לבירה. ממן עצמו רוצה להגיע לבירה אבל במקביל לא יהיה מוכן להפסיד סכום שמתקרב למחצית מחוזהו ולכן הצדדים ימתינו להתפתחויות במהלך היום.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יצטרך להתגמש כדי להגיע לבית"ר. חנן ממן/דני מרון

3.

במהלך כל היום אתמול המשיכו בבית"ר לבדוק אופציות של זרים ולא הצליחו להיסגר על אף שחקן. יחד עם זאת, הבוקר אמורה להתקבל תשובה סופית מזר נוסף שהוגשה לו הצעה, אך הסיכויים להגיע להסכם נמוכים, וככל הנראה הרכש של הקבוצה בסיום החלון יהיה אלירן עטר וחנן ממן או אור דסה. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו הלילה: "כל הזמן יש התפתחויות, גם היום יכולות להיות, ננסה לעשות האת הכי טוב כדי לחזק את הקבוצה".

שלום אדרי שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
הופעת בכורה בהרכב? שלום אדרי/לירון מולדובן

4.

בתוך כל זאת, היום בערב תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל כפר סבא במושבה (20:15). בבית"ר רוצים לחזור למסלול הניצחונות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ב' בטדי, כאשר במועדון משוכנעים כי ניצחון הערב יחד עם הרכש שיצורף, יביאו לפחות 25 אלף צופים לטדי. רוני לוי ערך אתמול תרגולים שונים אך נראה כי מעבר לחזרתו של דיוגו ורדאסקה להרכב, אורי מגבו יפתח כמגן שמאלי ובקישור יהיה שינוי נוסף, כאשר במקום אופיר קריאף יפתחו שלום אדרי או מערך של שני חלוצים עם שלומי אזולאי ואנתוני וארן. במידה שאדרי יפתח, יהיה זה משחק הליגה הראשון העונה בו יעלה ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully