וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים: מגבו ישוב להרכב, אדרי יפתח לראשונה?

4.2.2020 / 21:35

רוני לוי צפוי לבצע כמה שינויים: קריאף צפוי לאבד את מקומו וייתכן גם שילוב של וארן ואזולאי. סוקונה צפוי לפתוח לראשונה אצל המארחת (ד', 20:15, ספ' 3)

מחזור 22הסתיים05/02/2020
הפועל כפר-סבא
  • סוקונה (31)
  • פדידה (48)
1:2
  • (6) קונסטנטין
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות להפסד של בית"ר ירושלים מול בני יהודה

הפועל כפר סבא

לאחר הניצחון הסנסציוני בחיפה, חניכיו של אופיר חיים מאמינים כי יצליחו להשיג מחר (רביעי, 20:15, ספורט 3) ניצחון שני ברציפות, הפעם מול בית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "גם בסיבוב הקודם בטדי שיחקנו שווה בשווה מולם, אנחנו עם ביטחון ומאמינים שנוכל לנצח גם את המשחק הזה ולברוח מהתחתית". בן רייכרט צפוי לחזור ל-11 לאחר שהיה מוצהב נגד חיפה, כמו גם החלוץ אמאדו סוקונה שיפתח לראשונה בהרכב. בובקאר טראורה מוצהב.

"נמשיך להאמין שאפשר לנצח כל קבוצה ביום נתון", אמר המאמן אופיר חיים לקראת המשחק. "עם זאת, ברור שלאחר ניצחון מול קבוצה איכותית כל כך כמו מכבי חיפה, הביטחון והתיאבון עולים. אבל זה משחק אחד. לא מאבדים את הראש וממשיכים קדימה. בית"ר ירושלים קבוצה מצוינת שתגיע בכל הכח כדי להשכיח את ההפסד שלה לבני יהודה. זה משחק חדש ואחר, הרבה יותר קשה. אנחנו נבוא מוכנים ודרוכים ונעשה את ההתאמות הדרושות כדי לנצח".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מתארח אצל קבוצת הבית הגרועה בליגה. רוני לוי עם אופיר חיים/קובי אליהו

בית"ר ירושלים

במקביל לסיכום עם אלירן עטר והניסיון להתחזק בשחקן נוסף, תנסה בית"ר ירושלים לחזור למסלול הניצחונות, לאחר ההפסד הביתי לבני יהודה. המאמן רוני לוי מתכנן לעשות מעט רוטציה בין המשחקים השבוע ויבצע כמה שינויים בהרכב. על פי התרגולים, אורי מגבו צפוי לפתוח במקומו של מקס גרצ'קין, ואילו בשלישיית הקישור ייתכן כי אופיר קריאף יאבד את מקומו, כאשר שלום אדרי תורגל במערך התקפי יותר ועשוי לפתוח לראשונה העונה בליגה, אחרי 14 משחקים כמחליף. בתרגול נוסף שיחקו שני חלוצים, שלומי אזולאי ואנתוני וארן. אנטואן קונטה המורחק ייעדר, דיוגו וארדסקה יחזור להרכב. הקבוצה הודיעה על שחרורו של שדראק אסייגבו, הקשר הניגרי שנבחן בימים האחרונים ולא הצליח להרשים.

המאמן רוני לוי אמר במסיבת העיתונאים: "אני חושב שחצי הסיבוב הזה היה טוב. עד המשחק האחרון שהיה מאוד מאכזב התוצאות היו טובות. המשחק האחרון קצת אכזב, אבל יש לנו מהר מאוד עוד משחק חשוב מאוד נגד כפר סבא מחר ונקווה שנתקן שם"

על היריבה שלו מחר אמר לוי: "אני זוכר את המשחק הראשון נגדם בבית, היה משחק קשה. זו קבוצה שלמרות שהיא נמצאת בחלק התחתון משחקת מאוד התקפי, מנסה להיות דומיננטית. ראינו במשחק האחרון שהם הפתיעו את מכבי חיפה במשחק חוץ ועשו תוצאה נהדרת. אנחנו מצפים ליריבה קשה מאוד אבל נשתדל לעשות את שלנו. הקבוצה נמצאת במאני טיים. לקראת סוף הסיבוב וקביעת הפלייאוף המשחקים נעשים יותר קשים, יותר מתוחים ויש יותר עניין בליגה. התחרות על המקום באירופה והקבוצות שנלחמות על ירידה. מה שהופך את המשחקים ליותר קשים, יותר מותחים, וזה באמת מאני טיים".

שלומי אזולאי הוסיף: "בסך הכל התחלנו טוב את הסיבוב השני, עד עכשיו היה מצוין לדעתי. במשחק האחרון הייתה לנו קצת נפילה אבל זה קורה, מאמין שזה לא יפגע הרבה בקבוצה. אם נמשיך ביכולת שלנו אז לא תהיה בעיה. המטרות של בית"ר זה לצבור נקודות ולנצח כל משחק, להגיע לפלייאוף ואני מאמין שנדע את המטרות לפלייאוף כשנגיע לשם. ראינו מה כפר סבא עשו לחיפה, קבוצה לא קלה ואין ספק שהם השתפרו עם הזמן. אבל אני מאמין שאם נציג את היכולת שלנו סך הכל זה תלוי בנו. אנחנו מגיעים למושבה, הקהל שלנו תמיד ממלא אותו. אני מאמין שגם הם יעזרו לנו ואני אופטימי".

עוד בוואלה!

השיחות מול עטר נמשכות, בית"ר תעמוד לדין על השלכת חפצים ב-4 מקרים שונים

לכתבה המלאה
השוער איתמר ישראלי עם אמאדו סוקונה באימון הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
יפתח לראשונה. אמאדו סוקונה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

טריוויה

* הפועל כפר סבא לא כבשה בששת המפגשים האחרונים שלה עם בית"ר ירושלים בכל המסגרות, מאז הניצחון הקודם שלה, שהיה בינואר 2016. רן יצחק קבע אז 0:1 ביתי, כשהיחיד ששיחק באותו משחק ונמצא גם היום בסגלים הוא אורי מגבו מבית"ר.

* הפועל כפר סבא היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם שתי נקודות בלבד (מתוך ה-20 שלה העונה) והפרש שערים 15:3.

* בית"ר ספגה 11 שערים בחמשת ההפסדים שלה, לעומת תשעה שערים בלבד ב-16 המשחקים האחרים (12 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

* בית"ר כבשה 13 שערים במחצית הראשונה במשחקי החוץ שלה (יותר מכל קבוצה אחרת) ואילו הפועל כפר סבא עשתה כבשה רק פעמיים במחצית הראשונה בבית (כמו חדרה ובני יהודה) והיא היחידה שעדיין לא ירדה להפסקה ביתרון ביתי העונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4831

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully