וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים בין בית"ר ירושלים לרעננה לגבי אור דסה, אלירן עטר על סף סיכום

4.2.2020 / 16:47

הקבוצה מהבירה במו"מ לרכוש 50% מכרטיסו של קשר האדומים ומחכה לאישור מכבי תל אביב על מנת להשלים את צירופו של החלוץ. בנוסף, הצהובים-שחורים מעוניינים בקשר מתן חוזז

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות מהמשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה

הפתעה הגיעה היום (שלישי) מכיוון הפועל רעננה, שמוכנה למכור לבית"ר ירושלים מחצית מכרטיסו של אור דסה ומנהלת שיחות עם משה חוגג. בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה בנושא עד הערב. אם הקשר יצורף, זה יהיה על חשבון קשר זר. בנוגע לחנן ממן, שביקש לעזוב את הפועל באר שבע, בית"ר מוכנה להציע לו חוזה לעונה וחצי ולא לשנתיים וחצי כמו החוזה המקורי בבאר שבע, אך נראה שהשחקן - שלא בתכניות של יוסי אבוקסיס - עשוי להתפשר.

בימים האחרונים בית"ר ירושלים מנסה לצרף את אלירן עטר ממכבי תל אביב, אך בין הצדדים יש פערים. ביממה האחרונה קיימו הצדדים פגישות נוספות והפערים הצטמצמו משמעותית. כרגע, הצדדים קרובים לסיכום ומה שחסר זה רק אישורה של מכבי תל אביב.

בנוסף לעטר, בית"ר ירושלים בודקת ביממה האחרונה את אפשרות צירופו של קשר מכבי תל אביב, מתן חוזז. בני יהודה כבר סיכמה עם מכבי תל אביב על רכישת חצי מכרטיסו של הקשר תמורת 500 אלף יורו אך השחקן סירב לעבור. כעת בקבוצה בודקים את האפשרות במקביל למו"מ עם עטר והאופציה לצרף שחקן זר. בתוך כך, הקבוצה הודיעה על שחרורו של שדראק אסייגבו, הקשר הניגרי שנבחן בימים האחרונים ולא הצליח להרשים את רוני לוי.

אור דסה הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
בדרך לבית"ר? אור דסה/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים תעמוד לדין על אירועי המשחק נגד בני יהודה בעקבות הדו"ח שהגישו המשקיף ושופט המשחק אוראל גרינפלד. בדו"ח צוין כי אוהדי הקבוצה השליכו חפצים למגרש בארבעה מקרים שונים, כולל פחית, בקבוק, כוסות וחפץ נוסף. בנוסף, המשחק הופסק ל-40 שניות בעקבות השלכת החפצים וצוינה גם תחושת חוסר הביטחון של הקוון שעזב את עמדתו והלך למרכז המגרש. לבית"ר ירושלים יש רקורד נקי יחסית העונה, אך עדיין, היא צפויה לספוג קנס כספי ואף ייתכן שגם עונש רדיוס.

"בדקה ה-81 נזרקו מספר רב של כוסות עם משקה בתוכן", נכתב בין היתר בדו"ח השיפוט. "אלו נחתו בתוך תחומי המגרש ליד רגליו של עוזר השופט. בדקה ה-90 נזרק בקבוק עם משקה בתוכו לעבר השופט הרביעי. הבקבוק פגע ברגלו של אותו שופט. לאחר שריקת הסיום נזרקה פחית עם משקה לעבר צוות השיפוט שהיה בדרכו לחדר ההלבשה".

מחר תפגוש הקבוצה את הפועל כפר סבא במושבה. אנטואן קונטה המורחק ייעדר כאשר טל בן חיים עשוי לשוב לסגל אך בכל מקרה לא יפתח בהרכב, כאשר דיוגו ורדאסקה ואור זהבי אמורים להיות הבלמים. שלומי אזולאי צפוי לחזור ל-11, כאשר ייתכן כי תמיר עדי ישולב בשלישיית הקישור.

עדכון ראשון: 14:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully